Gå til innhold

Boligmarkedet - prisene på vei opp eller ned?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som vet hvordan boligprisene er for tiden. Er de på vei opp eller ned eller har de stagnert?

Tror dere statsbudsjettet vil påvirke boligprisene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Det tror jeg ikke engang meglerne helt vet. Her i området stiger i hvertfall prisene fortsatt, men det er kanskje avhengig av område og type bolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da blir det jo bare dyrere neste plass du skal kjøpe? Eller du skal kanskje ikke kjøpe nytt siden du håper på stigning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet det... :sjarmor:

Håper for din del, gjest, at det går den veien du vil da. Men om du vil de skal ned, kan du ikke vente en stund??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer da helt an på type bolig og område.

Vi skal selge i et stigende marked og kjøper samtidig i et synkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så heldig dere er da Tusenfryd. :) Hvor er markedet stigende og hvor er det synkende? Kjempeheldige dere også Magnhild. :)

Jeg må ut av denne boligen innen 1 desember, og vil helst kjøpe så jeg kan flytte inn direkte. Alternativet blir å leie inntil "drømmehuset" dukker opp til en pris jeg kan klare. Er bare litt redd for at prisene stiger før jeg får kjøpt noe nytt.

Hvor lang tid pleier det å ta fra man kjøper til man kan flytte inn i den nye boligen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på vei til å kjøpe i ett område der det er veldig mange hus til salgs for tiden. Håper det gjør at vi får kjøpt huset til takst, at ingen andre blir med og byr over oss..

Hvor lang tid det tar før man kan flytte inn? Det varierer veldig tror jeg.. Et hus vi var på visning på i forrige uke kunne vi flytte inn i tre uker etter visningen, det huset vi nå lurer på å kjøpe vet vi ikke helt med ennå. Huseieren har ikke skaffet seg noen nytt ennå, så jeg tror vi må regne med å vente i alle fall to måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi selger en treroms leilighet sentralt i Oslo, og kjøper rekkehus utenfor byen. Om det er synkende er vel egentlig ikke korrekt, men de husene vi har sett på har ligget svært lenge til salgs i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...