Gå til innhold

Billige krukker til verandaen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøpe? Eller kan vi bruke noe annet?

Anonymous poster hash: d3c34...dff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med billig? :) Og hvilke krukker tenker du på?

Klart du kan være kreativ og bruke andre ting til å plante i - kommer helt an på hva du skal plante.

• Liker 1
Skrevet

Europris pleier å selge slike i sett til en hyggelig pris. Har noen selv som er de eneste som har overlevd flere vintere utendørs, de dyre har sprukket alle sammen selv om de liksom har vært "frostsikre".

Skrevet

Jeg kjøpte på Plantasjen ifjor, husker ikke akkurat hva de kostet, men de var ikke dyre. God kvalitet også, har stått ute i hele vinter, og er fortsatt like fine :)

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på til å plante grønnsaker i først og fremst. Gjerne kreativt. . Er ikke villig til å betale 1000kr for ei potte til å ha ei paprikaplante i da jeg har 10 stk. Har også squash , agurk, tomat, salater ol. Blir mange Potter. Er varmest/ lunest på verandaen så hadde vært fint å hatt endel der siden jeg har god plass..

Ts

AnonymBruker
Skrevet

De bliigeste finner du på bruktmarkedet. Særlig på gisbort sidene på finn.

Ellers må du ta runden på billigbutikkene der du bor.

Anonymous poster hash: ee082...647

• Liker 1
Skrevet

Tenker på til å plante grønnsaker i først og fremst. Gjerne kreativt. . Er ikke villig til å betale 1000kr for ei potte til å ha ei paprikaplante i da jeg har 10 stk. Har også squash , agurk, tomat, salater ol. Blir mange Potter. Er varmest/ lunest på verandaen så hadde vært fint å hatt endel der siden jeg har god plass..

Ts

Jeg bruker en del vanlige bøtter til slikt - kjøper i en farge og borer gode dreneringshull i bunnen. Det funker fint :)

Skrevet

Ikea har mange billige.

AnonymBruker
Skrevet

Pallekarmer bruker vi.

Anonymous poster hash: 4e003...154

Skrevet

Syns Europris har mange fine, billige og fargerike bøtter til planting. Jeg har flere til tomater og paprikaplantene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...