AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Jeg gikk tilbake til brødmaskinen etter å ha delt opp brødet jeg skulle ha fordi jeg hadde glemt igjen skalken min. Lå noen skalker der fra før av, men jeg lot dem ligge da jeg skar opp brødet. Da jeg kom til maskinen, stod det en sur mann i 50-årene der og delte opp sitt brød. Jeg stilte meg bak ham og ventet. Han freste til meg: "kan du ikke bruke den andre maskinen??", skikkelig sint. Jeg sa bare nei at jeg måtte bruke den han brukte. Han var skikkelig sur. Han ble ferdig med brødet sitt og puttet det i plastposen, men så tok han en ny plastpose og børstet alle skalkene oppi der. Jeg ropte: "nei, vent, du tok skalken min!", og jeg dro posen ut av hånda hans for å finne MIN skalk som jeg faktisk skulle betale for. Han tok tak i armen min og truet meg, jeg ble redd, men fikk fisket opp skalken min heldigvis. Jeg klarte å røske vekk armen så han falt i bakken, og så fortet jeg meg til kassa.. Gal mann!? Stjeler du andres skalker??Anonymous poster hash: 3bf11...51d 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Jeg håper virkelig det her bare er kødd....Anonymous poster hash: 221bc...c37 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Jeg håper virkelig det her bare er kødd....Anonymous poster hash: 221bc...c37 Skulle jeg ønske, mange frekke folk der ute...Anonymous poster hash: 71945...93c
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Stjeler skalken? Nei, jeg kaster dem! Jeg hater at folk ikke har gjort rent etter seg på brødmaskinen, så jeg kaster alle skalkene som ligger der mens mitt brød blir skjært opp. Etterlater det rent til neste person. Anonymous poster hash: 8c0b0...dba 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #6 Skrevet 12. mai 2015 Hvorfor alle disse "stjeler du" trådene? Nå har vi blitt spurt om jordbær, nøtter og nå til sist brødskalker... Skaff dere et liv! Forøvrig er det mange som har avtaler med butikkene om å ta med seg skalkene til dyremat. Anonymous poster hash: 929fa...187 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #7 Skrevet 12. mai 2015 Ja. Jeg henger rundt brødskjæremaskinen og piler bort og knabber skalkene til folk i det de fomler med å finne frem posen til brødet. Så går jeg enten bort i fruktdisken og stjeler noen bær jeg kliner utover skalkene, eller jeg stjeler litt sjokolade fra smågodthyllen og noen nøtter fra nøttedisken, og så smelter jeg sjokoladen i hånden og knuser nøttene og har som alternativ til nugatti med nøtter. Nam nam. Anonymous poster hash: 6ba69...409 14
FruHudson Skrevet 12. mai 2015 #9 Skrevet 12. mai 2015 Nei, det gjør jeg ikke. Noen som fôrer ungene sine med de, da.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #10 Skrevet 12. mai 2015 Jeg elsker brødskalk. Tar kun om ingen eier skalken.. Skal jo kastes... Anonymous poster hash: c856e...024 1
Svampebob1 Skrevet 12. mai 2015 #11 Skrevet 12. mai 2015 Ja, det gjør jeg faktisk. Bruker å stikke innom butikker i sentrum med brødskjæremaskin, og hvis du åpner luka i bånn på de, så kan du få stjele alle smulene, skalkene og skorpene som folk har mistet eller lagt igjen. Bruker å fylle 2-3 plastposer og ta med for å mate fugler 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #12 Skrevet 12. mai 2015 Om dette ikke er en tulletråd,og din beskrivelse av situasjonen stemmer. Ja da er det du som har et stort problem. Lage en slik scene pga en liten skalk tyder på store problemer. Hva om du hadde skadet personen? Dømt for overfall pga en brødskalk? Tror overskriftene i VG hadde blitt artige. Og du hadde nok dessverre blitt til latter. Håper du lærer litt av situasjonen og roer ned. Det temperamentet ditt er ikke bra.Anonymous poster hash: 3bf1a...beb 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #13 Skrevet 12. mai 2015 Ha, ha. Skalker regnes som søppel. Folk tar dem med seg til fuglemat, blant annet!Anonymous poster hash: b02f2...569 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #14 Skrevet 12. mai 2015 Stjeler du andres skalker?? Hvor lenge mener du at du eier skalkene du har gått fra i skjæremaskinen? Anonymous poster hash: 5c8d6...913 1
Kittykat Skrevet 12. mai 2015 #15 Skrevet 12. mai 2015 Stjeler skalken? Nei, jeg kaster dem! Jeg hater at folk ikke har gjort rent etter seg på brødmaskinen, så jeg kaster alle skalkene som ligger der mens mitt brød blir skjært opp. Etterlater det rent til neste person. Anonymous poster hash: 8c0b0...dba Dette gjør jeg også. En gang ga jeg til og med skalken til en liten jente. Hun tok av de andre skalkene som var der også. Ser null problem med dette. Skalken spises jo ikke uansett.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #17 Skrevet 12. mai 2015 Stjeler skalken? Nei, jeg kaster dem! Jeg hater at folk ikke har gjort rent etter seg på brødmaskinen, så jeg kaster alle skalkene som ligger der mens mitt brød blir skjært opp. Etterlater det rent til neste person. Anonymous poster hash: 8c0b0...dba Det er dårlig gjort å kaste dem når du vet at mange liker å ta dem med til småfuglene. Anonymous poster hash: 5c8d6...913
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #18 Skrevet 12. mai 2015 Skjønner ikke at noen vil bruke den oppskjærsmaskina i butikken i det hele tatt? Synes det virker så uhygienisk. Anonymous poster hash: f2857...8ed 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #19 Skrevet 14. mai 2015 Wow...bare wow.Anonymous poster hash: 3c231...bcc
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #20 Skrevet 14. mai 2015 Stjeler skalken? Nei, jeg kaster dem! Ha, ha. Skalker regnes som søppel. Skalken spises jo ikke uansett. Føler nesten for å lage en ny tråd her. Er skalker søppel? Dette var nytt for meg. Jeg syns det er den beste delen av brødet. Men når jeg tenker etter så ligger det jo ofte igjen skalker der folk skjærer brød i kantina. De pleier jeg å kjøpe til lunsjen min. Jeg er tydeligvis en raring Anonymous poster hash: baffb...b07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå