AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Jeg syklet en del til jobben tidligere, men ga opp rett og slett grunnet plagsom ettersvette. Jeg sliter som regel alltid med ettersvette når jeg har trent, men når jeg trener på kveld/ettermiddag og bare skal hjem, så gjør det jo ikke noe særlig. Men på jobben er det derimot et problem. Det tar så enormt lang tid å slutte å svette, og jeg kan ikke kle på meg og begynne å jobbe før det har sluttet, med mindre jeg vil gå rundt med store svetteflekker... Det er selvsagt bratt motbakke hele siste stykket, så det å roe ned tempoet på siste strekningen går ikke, har omtrent maxpuls uansett når jeg vingler inn til sykkelparkeringen. Jeg har prøvd å dusje i varmt vann, kaldt vann, lunkent vann, vekslende vann, men ingenting har virket. Svetter som et uvær straks jeg kommer ut av dusjen. Lite kult å sitte i garderoben i sykkelklærene og vente på at svettingen skal avta før jeg kan dusje.. Anonymous poster hash: 93f2c...2f1
pippip Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Jeg syklet en del til jobben tidligere, men ga opp rett og slett grunnet plagsom ettersvette. Jeg sliter som regel alltid med ettersvette når jeg har trent, men når jeg trener på kveld/ettermiddag og bare skal hjem, så gjør det jo ikke noe særlig. Men på jobben er det derimot et problem. Det tar så enormt lang tid å slutte å svette, og jeg kan ikke kle på meg og begynne å jobbe før det har sluttet, med mindre jeg vil gå rundt med store svetteflekker... Det er selvsagt bratt motbakke hele siste stykket, så det å roe ned tempoet på siste strekningen går ikke, har omtrent maxpuls uansett når jeg vingler inn til sykkelparkeringen. Jeg har prøvd å dusje i varmt vann, kaldt vann, lunkent vann, vekslende vann, men ingenting har virket. Svetter som et uvær straks jeg kommer ut av dusjen. Lite kult å sitte i garderoben i sykkelklærene og vente på at svettingen skal avta før jeg kan dusje.. Anonymous poster hash: 93f2c...2f1 Det er det jeg må gjøre hvis jeg trener om morgenen. Det er ikke noen vits å gå i dusjen med en gang for da svetter jeg like mye når jeg er ferdigdusjet. Så jeg beregner litt ekstra tid og spiser litt frokost mens jeg venter på at kroppen skal roe seg ned. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå