Gå til innhold

En god, liten trille med stor plass til større barn.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenkte å spare litt plass i bilen til sommerferien, og da må TFK-vognen stå igjen hjemme.

Vi har en liten trille, tror det er en me2 eller noe. Helt enkel, kan legges ned, men føler ikke barna ligger så godt, for de har ikke noen god plass å gjøre av beina. Mine to er også veldig lange i ryggen så hun på snart fire er oppi kalesjen med hodet.

Så er da spørsmålet mitt, fins det en trille som dekker mine behov....? :)

-god sitteplass, spesielt rygglengde

-liten sammenlagt

-helst helt håndtak så den kan trillet med en hånd

-god kalesje som skygger godt.

-helst ikke mange tusen ;)

Er her noen med erfaringer til meg så blir jeg veldig glad!! Jeg kan veldig lite om vognene som sirkulerer nå.

Ser der er en McLaren XLR som er for større barn, noen med erfaringer om denne.....?? Den er jo dyr da, er den verdt det...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyjogger :)

Gjest chiki
Skrevet

Signerer baby jogger city mini,

Mi jente som blir 5 i oktober sitter greit i denne fortsatt. Så vi tar med babyjogger og en annen liten vogn til spania i sommer slik hun eldste kan bruke vogn av og til om vi skal gå langt

Skrevet

Var akkurat innpå å så en video om britax b-agile 4. Var ikke den veldig lik på babyjogger city mini? :)

noen som har sammenlignet disse to?

Likte at britaxen er en firhjuling,som i tillegg kan skiftes til offroadhjul....

men om babyjoggeren har mer plass oppi, er jo den bedre ;)

Gjest Coolaid
Skrevet

Vi tenkte å spare litt plass i bilen til sommerferien, og da må TFK-vognen stå igjen hjemme.

Vi har en liten trille, tror det er en me2 eller noe. Helt enkel, kan legges ned, men føler ikke barna ligger så godt, for de har ikke noen god plass å gjøre av beina. Mine to er også veldig lange i ryggen så hun på snart fire er oppi kalesjen med hodet.

Så er da spørsmålet mitt, fins det en trille som dekker mine behov....? :)

-god sitteplass, spesielt rygglengde

-liten sammenlagt

-helst helt håndtak så den kan trillet med en hånd

-god kalesje som skygger godt.

-helst ikke mange tusen ;)

Er her noen med erfaringer til meg så blir jeg veldig glad!! Jeg kan veldig lite om vognene som sirkulerer nå.

Ser der er en McLaren XLR som er for større barn, noen med erfaringer om denne.....?? Den er jo dyr da, er den verdt det...?

Nå går jeg på en smell her men skitt la gå, i fare for å erte på meg mamma mafiaen her inne....

4 år ? Er et barn 4 år så har det lite å gjøre i en vogn....syns jeg....

AnonymBruker
Skrevet

Nå går jeg på en smell her men skitt la gå, i fare for å erte på meg mamma mafiaen her inne....

Jeg er enig, og har en fireåring selv.. Har ikke brukt trille siden hun var godt under tre år.

Anonymous poster hash: 3c445...497

Skrevet

Hehe, hadde ventet meg denne ;)

Hun sitter ikke i vogn, men akkurat når vi er på ferie syns vi det er praktisk med en vogn til henne, slik at det faktisk er mulig å ta seg en middag ute en kveld eller to :) barna våre sover veldig godt, og vi kan bare løfte dem over i sengen sovende.

I tillegg kan jeg nå nevne at hun har veldig slarkete og overstrekkbare ledd, og blir mer sliten enn andre barn. Vi bruker allikevel ikke vogn til henne, hun har i verstefall fått haiket med lillebroren ;)

Vi fikk låne en trille til henne i fjor på ferie, da var hun nesten 3 år. da vi bare hadde med vogn til ettåringen, og det var jammen gull! Så det vil vi gjøre i år også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brio sitty! Enkel, robust og rimelig.

Anonymous poster hash: 97319...11e

• Liker 1
Gjest chiki
Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Hun har ikke brukt vogn på noen år.

Men da vi var på ferie i egypt nå så var det veldig greit for henne å låne lillebror sin vogn på kveldene når hun ble sliten. Altfor varmt å la henne sitte på ryggen eller skuldrene.

Det blir litt gåing på ferie, og jeg tar heller med en ekstra vogn vi kan bruke når vi ser det trengs, enn å ta taxi uten bilstol fordi hun er sliten. Greit på kveldene når vi skal ut å spise eller om vi skal på veldig traffikerte og folksomme plasser. Så har vi en vogn å putte varer i når vi har handlet;)

Skrevet

Hmmm, har en laaaang mann, så tenkte kanskje b-Agila da var bedre siden den har bøyd stang til hjula så en ikke går i den.

Men den har en maksgrense på 15 kg. :(

Ser maclaren også har lav vektsgrense.

Så da blir det nok helt sikkert en babyjogger city mini for den går på 22 kg :)

Så får heller gubben spenne i stanga,det er han jo vant til :P

Har pamperspoeng som jeg har kjøpt lekmer gavekort for, så da får jeg trekke det fra i prisen og det er jo greit :)

Er nok en vogn det er lett å selge igjen etterpå tenker jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...