AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Altså, har ikke fått utdelt noe annet enn en lapp med arbeidsoppgaver. Det henger en lapp på skolen med 17.mai program, dett er dett. Må ta bilde av den med tlf for å ha den. Fikk vite ved en tilfeldighet (overhørte en samtale mellom ansatt og en ukjent som var innom) at avd. mitt barn går på skal underholde på 17.mai. Det hadde ingen fortalt meg, 5 dager før 17.mai... Er ikke det rart? Synes det er dårlig informasjon om hele greiene.. Flere som oppever det der dere bor?Anonymous poster hash: 7ae21...d25
Gullik Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Løsningen er nok å klage over dette på et forum istedet for med FAU (som er de eneste som kan gjøre noe med det). 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Løsningen er nok å klage over dette på et forum istedet for med FAU (som er de eneste som kan gjøre noe med det). Forsøk på sarkasme? Anonymous poster hash: 7ae21...d25 1
Gullik Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Forsøk på sarkasme?Anonymous poster hash: 7ae21...d25 Forsøk? 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #6 Skrevet 12. mai 2015 (endret) Man må søke informasjonen der den faktisk fins. Har du møtt opp på foreldremøter og er du sikker på at du har fått med deg oppslag i garderobene mm.Anonymous poster hash: 2ba9b...143 Endret 12. mai 2015 av Bond 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #7 Skrevet 12. mai 2015 FAU tar nok bilde av denne tråden, diskuterer det på et hastemøte, og så ordner alt seg, skal du se. Godt du tok tak i det! Anonymous poster hash: 44fb1...ff5 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #8 Skrevet 12. mai 2015 Altså, har ikke fått utdelt noe annet enn en lapp med arbeidsoppgaver. Det henger en lapp på skolen med 17.mai program, dett er dett. Må ta bilde av den med tlf for å ha den. Fikk vite ved en tilfeldighet (overhørte en samtale mellom ansatt og en ukjent som var innom) at avd. mitt barn går på skal underholde på 17.mai. Det hadde ingen fortalt meg, 5 dager før 17.mai... Er ikke det rart? Synes det er dårlig informasjon om hele greiene.. Flere som oppever det der dere bor?Anonymous poster hash: 7ae21...d25 Her vi bor er det ikke noe 17. mai i barnehagen, de går i tog og feirer en av dagene i forkant. Noen foreldre stiller med kake, men ellers er det ikke et arrangement som i hovedsak er ment for foreldrene, og hvis noen barn skal underholde hadde jeg ikke syntes det var så viktig å bli informert så lenge det er en intern barnehagefeiring. Jeg skjønner ikke helt, skal barnehagen ha 17.maiarrangement for nærmiljøet på selve dagen? I så fall ville jeg nok ønsket å bli informert. Men enig med de andre her, dette må du høre med FAU om. Savner du noe informasjon, må du etterspørre den. Anonymous poster hash: 0068c...1fa
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #9 Skrevet 12. mai 2015 Trådstarter stiller to konkrete spørsmål, og det burde da ikke være noe problem å svare på dem, i stedet for å kverulere på alt annet? Fikk vite ved en tilfeldighet (overhørte en samtale mellom ansatt og en ukjent som var innom) at avd. mitt barn går på skal underholde på 17.mai. Det hadde ingen fortalt meg, 5 dager før 17.mai... Er ikke det rart? Synes det er dårlig informasjon om hele greiene.. Flere som oppever det der dere bor?Anonymous poster hash: 7ae21...d25 Jo, jeg synes det virker rart med så lite informasjon i forkant, og jeg har flere ganger opplevd tilsvarende fra skolen barna mine gikk på. Jeg har lært at når jeg gir ut informasjon rundt et arrangement må vi frem med te-skjeen. Detaljer, detaljer og detaljer. Oppmøtetidspunkt, arbeidsoppgaver, tips om påkledning (for barna) osv. Mange synes dette er unødvendig, men med tanke på alle spørsmålene som alltid kommer i etterkant er det bedre å komme med all informasjon samlet i forkant. Anonymous poster hash: 72529...2f0
Gjest Bond Skrevet 12. mai 2015 #10 Skrevet 12. mai 2015 Tråden ryddet for personangrep. Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #11 Skrevet 12. mai 2015 Her har vi fått svært god informasjon om det. Får alltid med oss kommunens fulle 17. mai-program hjem, samtidig som at det henges opp ulike ark i barnehagen med informasjon om mer lokalt program og kakeønsker. Slik har det vært i alle år hos oss. Anonymous poster hash: 00041...0d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå