AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #101 Del Skrevet 15. mai 2015 Hva med Isis Adolfine?Anonymous poster hash: 48640...344 Anonymous poster hash: 48640...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flekk Skrevet 16. mai 2015 #102 Del Skrevet 16. mai 2015 Så om Hitler var en forkortelse for Her Impliserer Treenighetens Lystige Enhet og Renhet så ville det vært ett supert navn på ett firma mener du? Tross alt er det jo bare en forkortelseAnonymous poster hash: 340d9...def Et navn på et firma? Jeg hadde ikke rynket på nesen engang, men nå er jo det ikke slik. Og Hitler hadde ikke vært forkortelsen, men HITLER hadde. Var Hitler allerede et vanlig fornavn så hadde jeg bare klødd med i rumpen av en slik sak. Isis synes jeg er et fint jentenavn. Skal folk slutte å hete Anders pga Breivik? Og dersom en ny terrorist heter Christian, så skal alle slutte å hete Christian. ISIS er forkortelse. Isis et navn. Ikke noe å lage stor stå hei utav mener nå jeg. I hvertfall til tross for at det er folk i Norge som heter det. Stakkars de som blir møtt av slike bastante-tar avstand fra alt-svart hvitt- folk. For et grusomt navn de har. Nei, ISIS er en grusom gjeng, men å få helt noia av at noen heter Isis fordi det visst gjenspeiler ISIS og alt de står for, fy og skam, de med navnet får bytte når de er 18 sant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flekk Skrevet 16. mai 2015 #103 Del Skrevet 16. mai 2015 Hva med Isis Adolfine?Anonymous poster hash: 48640...344 Anonymous poster hash: 48640...344 Adolfine er stygt. Adoline er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flekk Skrevet 16. mai 2015 #104 Del Skrevet 16. mai 2015 Yngdlinsdesserten min forbinder folk med å begrave småbarn levende og kappe av kroppsdeler på uskyldige mennesker og mate andre fanger med Dette er et problem. Vi får løse det med å boikotte alt som har med is å gjøre. For å vise respekt, synes nå jeg. Nå som det snart er 17.mai og alt. Kommer til å få helt fnatt. Tenk så mange barn som kommer til å hyle ''is'' av glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #105 Del Skrevet 17. mai 2015 Minner meg om to fyrer i mitt nærområde som begge er døpt Adolf, de er begge født i årene før annen verdenskrig startet. Kan ikke for det men især som barn forbant jeg dem med han dere vet , selv om de sikkert er verdens snilleste. Men det at folk har fordommer mot noen kan gjøre dem til monstre i ordets rette forstand. Anonymous poster hash: c410c...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 17. mai 2015 #106 Del Skrevet 17. mai 2015 Oppkalle et norsk barn med et navn fra en egyptisk gudinne og en egyptisk dronning? Det passer ikke bra sammen. Har du noen tilknytning til Egypt og egyptisk mytologi? Er uheldig med navnet Isis pga nåværende IS brukte å kalle seg ISIS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet 17. mai 2015 #107 Del Skrevet 17. mai 2015 Jeg ville aldri ha gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå