Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om du er en av de som tar seg friheten til å spise nøtter når dubtsr deg en tur til butikken. Nøtter koster hos oss 199 kroner pr kg. Jeg må flere gsnger daglig (opptil 12 ganger dagen) si ifra til tyver, ops mente kunder, om at "hei, vi har tiltalls tusen kunder hver jævla måned, hvis alle skulle ha spist hvir mange tusen tror du vi taper på folk som nasker, jeg mener smaker, på nøtter?

Fy faen så dumme folk spiller, for jeg kan umulig tro dem når de sier, "åj, det tenkte jeg ikke på. Ja det kan bli mye hvis alle smaker". Også er det helst de som skal kjøpe nøtter, som spiser av boksen de har fylt. Eller folk som ikke i det hele tatt skal kjøpe, men "bare" smaker.

Arg!

Anonymous poster hash: ebae9...02d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Niks, kunne aldri falt meg inn.

Anonymous poster hash: b11b2...aa6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det ville jeg ikke gjort. Tror forøvrig situasjonen er enda verre i smågodtavdelinga.

Anonymous poster hash: 264c2...043
Skrevet

Har sett godt voksne folk pakke fingra sine ned i både druepakker, moreller, nøttegryter og smågodtavdelingen... (disse nøttegrytene gjelder spesielt mandler løsvekt i desember, så om du/dere mista lysten til å kjøpe det så forstår jeg det godt)

I fjor så jeg at en voksen kar pakka masse mandler rett i lomma, men så måtte jeg i kassa (det ringte) så rakk ikke å ta ham for det : S

Men så kom han tilfeldigvis til min kasse ( :fnise: ), og det så ikke ut som at han hadde tenkt å betale for noen nøtter... Så jeg slo inn en 6-700 gram, selv om det ikke lå noe på båndet hehe...

Det artige var at handla sammen med kona si ;-) De sa ja til kvittering. Lurer på hvordan han skulle forklare den mystiske ekstrakostnaden til kjerringa si...

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg stjeler heller ikke smågodt eller druer. Ble alltid flau når min mor "Prøvesmakte" druene da jeg var mindre.

Anonymous poster hash: f6ed0...7d3
  • Liker 3
Skrevet

Ja, det gjør jeg... NOT

Nei, ikke jordbær. Ikke nøtter.. ingenting.

Gjest The damned
Skrevet

Nei, det er frekt og ikke minst uhygiensk.

AnonymBruker
Skrevet

NEI!

du som jobber I butikk, litt interessant å vite:

Er det flest unge eller elder du ser gjøre dette?

Anonymous poster hash: e724d...07f
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har aldri stjålet noe i hele mitt liv!

Anonymous poster hash: 200ed...72a
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke. Du vet hva nøtter smaker. Det har ingen hensikt. Jeg har mer forståelse for de som f. Eks. Smaker på druer, det er stor variasjon der.

Anonymous poster hash: 96a59...b9d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må innrømme at jeg gjør det jeg og. Er så lett å bare knaske til seg en nøtt når man fyller boksen.

Anonymous poster hash: 69130...c0d
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tar en skje oppi boksen fylt med nøtter, og smaker da gjerne på én pistasjenøtt ettersom de ikke smaker noe særlig hvis de har lagt en stund. Hvis nøtten smaker godt fyller jeg opp boksen mer, hvis ikke betaler jeg for det lille jeg allerede hadde tatt oppi (-den jeg smakte på). Er så utrolig surt å betale masse penger for dårlig varer. PS: gjør ikke det samme med jordbær, druer, smågodt eller hva annet du lurer på)

Endret av Pepperbiff
Skrevet

Nei, jeg stjeler ikke noe som helst fra butikken.

Det er en uting at enkelte kunder ikke evner å forstå at "det å smake litt" er stjeling.

• Liker 1
Gjest krølletomat
Skrevet

Nei, jeg stjeler ikke nøtter eller annet på butikken.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hender jeg smaker på en nøtt eller to i året. Har ikke dårlig samvittighet. Samlet tjener butikken godt på meg; handler for mange tusener i året og klager sjelden (aldri) på dårlige varer jeg har blitt lurt til å kjøpe, for eksempel råtten frukt og grønnsaker og varer med utgått dato. Klager heller ikke om kassalappen ikke stemmer på krona med prisen som er oppgitt i butikken.

Anonymous poster hash: 5aa0f...538
AnonymBruker
Skrevet

Har sett godt voksne folk pakke fingra sine ned i både druepakker, moreller, nøttegryter og smågodtavdelingen... (disse nøttegrytene gjelder spesielt mandler løsvekt i desember, så om du/dere mista lysten til å kjøpe det så forstår jeg det godt)

I fjor så jeg at en voksen kar pakka masse mandler rett i lomma, men så måtte jeg i kassa (det ringte) så rakk ikke å ta ham for det : S

Men så kom han tilfeldigvis til min kasse ( :fnise: ), og det så ikke ut som at han hadde tenkt å betale for noen nøtter... Så jeg slo inn en 6-700 gram, selv om det ikke lå noe på båndet hehe...

Det artige var at handla sammen med kona si ;-) De sa ja til kvittering. Lurer på hvordan han skulle forklare den mystiske ekstrakostnaden til kjerringa si...

Jeg tror du tuller. Butikkpersonale skal selvfølgelig prioritere såkalte butikktyver selv om det ringer fra kassa, samt at så sant du jobber i en butikk med relativt moderne kassesystemer så får du ikke bare "slått inn" 6-700 gram av noe lenger.

Da må vekten og plu registreres.

Anonymous poster hash: f57c7...8e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg stjeler bare bacon, melk, egg og annet slikt jeg kan behøve.

Anonymous poster hash: 27671...b03
  • Liker 2
Skrevet

NEI!

du som jobber I butikk, litt interessant å vite:

Er det flest unge eller elder du ser gjøre dette?

Anonymous poster hash: e724d...07f

Unge som i ungdom/unge voksne du tenker på? Med unntak av rusa personer har jeg kun tatt godt voksne og eldre personer i å stjele nøtter og smågodt. Hadde ei som var så ille at vi stenge henne ute til slutt. Kan si hun ble ganske paff da hun fikk beskjed om at å stjele nøtter/smågodt var butikktyveri på lik linje med å sjele andre varer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du tuller. Butikkpersonale skal selvfølgelig prioritere såkalte butikktyver selv om det ringer fra kassa, samt at så sant du jobber i en butikk med relativt moderne kassesystemer så får du ikke bare "slått inn" 6-700 gram av noe lenger.

jeg også, det er ingen butikker som reagerer på sånt...

Anonymous poster hash: 96a59...b9d

Skrevet (endret)

Slo inn koden og vekten manuelt jeg;-) så det går fint! Jobber du i matbutikk, kanskje..?

Selvsagt skal man prioritere tyver! Men i desemberstresset er det vanskelig å ignorere kassepling når det ringer som verst...

Endret av vestia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...