Gå til innhold

Neeei, Dr. Shepherd! [obs: spoilere!]

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Dessuten dør hun ikke, eller jeg vet ikke hva som kommer til å skje. Mente ikke å skrive at hun dør, men at hun ikke fortsetter.

Anonymous poster hash: 1d8e0...689

Men fortsatt.. Det er likefullt spoiler. Hold dette til Vampire Diaries-tråden. Det er en grunn til at jeg ikke trykker meg inn på denne tråden.

Synes for øvrig hele tittelen på denne tråden også burde endres. Det avslører jo hva som vil skje. Selv om jeg ikke følger med er det jo mange andre som gjør det.

Anonymous poster hash: 6777e...e02

Endret av Bond
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Serien er jo blitt helt elendig, den ene etter den andre dør, og den ene etter den andre katastrofen skjer med legene. Ekstremt urealistisk.

Skrevet

Kom over et Se og Hør til frisøren i dag. Der stod det at en krangel mellom Shonda Rymes(?), hun som skriver serien, var oppgitt over Patricks ego og at de krangler. Derfor har han fått sparken fra serien. Han skal også skilles etter 15 år med kona, stod det. Hun var også lei av hans oppførsel.

Jeg gjorde som TS, sa de 5 siste episodene som har kommet på et par dager. Satt her som det gravide trollet jeg er og bælmgrein! Heeeelt knust da! Så mye snørr og tårer er det lenge siden jeg har produsert :P Ble litt bedre når kjæresten kom hjem og forklarte at karakter må dø/forsvinne for å komme seg ut av serien. Og at kanskje Patrick hadde fått sparken eller tilbud om andre oppdrag. Og det ga da mening, han har vært lite tilstede i serien denne sesongen. Jeg ser ikke så mange serier, og finner meg selv lett revet med :P

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Seriøst, ro deg ned. Dette er noe de fleste vet, ta en titt på VD-tråden. Og dessuten, var det ikke en spoiling.

Jeg fortalte ikke hva som kommer til å skje, bara at Nina ikke kommer til å forsette, det blir informert "overalt".

Jeg oppsøker ikke Vampire Diaries-tråden nettopp fordi jeg ligger litt etter. I en tråd som dreier seg om Grey's Anatomy forventer jeg faktisk ikke å se spoiling fra The Vampire Diaries.

At du mener at det at Nina Dobrev ikke skal fortsette ikke er spoiling er helt på trynet.

Endret av Bond
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For en uverdig død. Hva i alle dager...

Anonymous poster hash: 4362d...afe

Veldig. Angrer på at jeg brukt tid på å se serien, det var ikke verdt det, nå som det endte slik.

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Men fortsatt.. Det er likefullt spoiler. Hold dette til Vampire Diaries-tråden. Det er en grunn til at jeg ikke trykker meg inn på denne tråden.

Synes for øvrig hele tittelen på denne tråden også burde endres. Det avslører jo hva som vil skje. Selv om jeg ikke følger med er det jo mange andre som gjør det.

Jeg oppsøker ikke Vampire Diaries-tråden nettopp fordi jeg ligger litt etter. I en tråd som dreier seg om Grey's Anatomy forventer jeg faktisk ikke å se spoiling fra The Vampire Diaries.

At du mener at det at Nina Dobrev ikke skal fortsette ikke er spoiling er helt på trynet.

Dette var jo ikke akkurat en hemmelighet, det har vært på forsidene flere av norges største nettaviser (det var slik jeg fant ut + Nina skrev det på instagram-kontoen). Jeg ligger selv også etter, har ikke sett de syv siste episodene

, jeg har jo fått med meg at Nina ikke vil være med videre, men jeg vet jo ikke hva som kommer til å skje i episodene.

Endret av Bond
AnonymBruker
Skrevet

Serien er jo blitt helt elendig, den ene etter den andre dør, og den ene etter den andre katastrofen skjer med legene. Ekstremt urealistisk.

Det er urealistisk, og Derek har jo vært døden nær flere ganger, han overlevde til og med et flykrasj.

AnonymBruker
Skrevet

Kom over et Se og Hør til frisøren i dag. Der stod det at en krangel mellom Shonda Rymes(?), hun som skriver serien, var oppgitt over Patricks ego og at de krangler. Derfor har han fått sparken fra serien. Han skal også skilles etter 15 år med kona, stod det. Hun var også lei av hans oppførsel.

Jeg gjorde som TS, sa de 5 siste episodene som har kommet på et par dager. Satt her som det gravide trollet jeg er og bælmgrein! Heeeelt knust da! Så mye snørr og tårer er det lenge siden jeg har produsert :P Ble litt bedre når kjæresten kom hjem og forklarte at karakter må dø/forsvinne for å komme seg ut av serien. Og at kanskje Patrick hadde fått sparken eller tilbud om andre oppdrag. Og det ga da mening, han har vært lite tilstede i serien denne sesongen. Jeg ser ikke så mange serier, og finner meg selv lett revet med :P

Veldig uprofesjonelt gjort av Shonda Rhimes i så fall, hun kan jo ikke sparke alle skuespillere som hun ikke er enig med! Så mange viktige karakterer har gått ut av serien, en begynner å lure på hvorfor. Serien er ikke den samme den en gang var! Og uten kjærlighetshistorien Derek&Meredtih er det i hvert fall ikke det samme, og ikke verdt å se på engang! Tenk å ha bruke over ti år på å følge kjærlighetshistorien deres, også ender det slik.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var også veldig lei meg og tårene rant da jeg så episoden, blir fremdeles lei meg når jeg tenker på det og jeg har tenkt på det overraskende mange ganger. Skjønner reaksjonen din godt. Når en følger med på en serie i en så lang tid, så blir en jo kjent med karakterene og veldig glad i dem. McDreamy var i tillegg favoritten min.

AnonymBruker
Skrevet

McDreamy tribute:

:trist:

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Åherregud, cry me a river! Jeg trooor livet kan fortsette som vanlig på tross av spoilere!

Anonymous poster hash: d2c15...c3b

Endret av Bond
Skrevet

Spoiler-tags lagt til

Bond, forumansvarlig

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har sett denne episoden nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...