Gå til innhold

Neeei, Dr. Shepherd! [obs: spoilere!]

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg har lenge fulgt med på tv-serien, men har på grunn av stress med studiene ikke sett på serien på en stund, men i dag så jeg de episodene jeg ikke hadde sett. Jeg er oppriktig skuffet og lei meg. Dette er en tv-serie som jeg har fulgt med på i snart 10 år, så en har jo på en måte blitt glad i karakterene. Og Derek var favoritten min! Så utrolig urettferdig at det måtte ende på den måten! Veldig dårlig gjort mot tv-seerne!

Feller tårer jeg. Teit? Ja. Men dette var trist.

Anonymous poster hash: dfb11...197

Endret av Bond
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg droppet Grey's etter 10. sesong da det ble trukket til de grader ut. Kan du oppsummere hva som skjedde?

Jeg synes det er helt hinsides at de kutter ut så mange av hovedkarakterene. De har kuttet Izzie, O'Malley, Christina (som var min favoritt), Sloan, Dr. Shepherd etcetcetc. Mulig Patrick Dempsey ikke ville mer?

Nei, de skulle gitt seg da serien var på topp.

Anonymous poster hash: 4362d...afe
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga meg etter at O'malley døde. og da Mark Sloan døde. Da fikk jeg nok av serien og sluttet, for det ble dratt ut til det uendelige og alt var oppbrukt. :fnise:

Supernatural ga jeg opp iår, altså den sesongen som går på TV nå i Amerika. For det har også blitt dratt ut nå til de grader! Noen serier tåler ikke å bli dratt så langt, mens andre tåler det, som Criminal Minds. Criminal Minds er vell den eneste serien jeg kan tenke meg som kan gå så lenge, uten å bli tørt og oppbrukt.
Begynner å føle at Vampire Diaries har gått litt for langt, og interessen daffet av for en sesong siden. Men prøver nå å holde ut :fnise:

Glee var oppbrukt etter første sesongen, men følger med siden det nå er siste sesongen, endelig.

Big Bang Theory holder seg godt, vet ikke hvor lenge det holder ut, mens spørs om de går tomt for historier, det å blande inn nye karakterer nå blir litt i det seneste laget og desperat.

Hadde en laaang liste med serier jeg fulgte, men masse ble droppet siden interessen daffet av. De var så desperat etter å henge med at det hele ble tørt og oppbrukt.

Anonymous poster hash: d2a10...17a
Skrevet

Jamen hva faen!

Takk for å spoile hele dritten!!!! :sinna::kjempesinna:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være greit å sette spoile-advarsel på tråden..

Anonymous poster hash: 66cb3...356
  • Liker 1
Skrevet

:sur::bond::sinnatagg::sprettert::krangle::balltre:

Jeg har også sett på i 10 år!

:grine: :grine: :grine: :grine: :grine:

Kålhue

:sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg droppet Grey's etter 10. sesong da det ble trukket til de grader ut. Kan du oppsummere hva som skjedde?

Jeg synes det er helt hinsides at de kutter ut så mange av hovedkarakterene. De har kuttet Izzie, O'Malley, Christina (som var min favoritt), Sloan, Dr. Shepherd etcetcetc. Mulig Patrick Dempsey ikke ville mer?

Nei, de skulle gitt seg da serien var på topp.

Skulle ha droppet det jeg også. Dette var jo ingen hyggelig slutt for Meredith&Derek, tårene bare rant da han døde.

Jeg forstår ikke hvorfor de fortsetter, når så mange viktige og sentrale karakterer er borte. Jeg orker ikke å se på mer.

(Så vidt jeg vet skulle være med i sesong 11 og 12, han fornyet kontrakten i 2014 med to år, så jeg forstår ikke hva som skjedde her. Det ryktes at sesong 12 er den siste.)

Fant dette på Wiki (beskriver det veldig bra):

"Derek plans on flying back to D.C. before returning to Seattle. On his way to the airport, Derek witnesses a car crash between two other vehicles. He helps treat the four victims. As he is leaving the scene, Derek begins to make a U-turn in the middle of the road when his phone rings. Rather than continue to drive, he pauses in the road momentarily to check his phone, when he is hit by a semi-truck. Derek is transported to the same hospital as the victims, and his voice narrates his perspective of the medical response. Derek is able to hear and process auditory input, but unable to speak. He is recognized by Winnie, one of the crash victims, who tells the surgeons that their patient's name is Derek and that he is a surgeon as well. In the Emergency Department, Derek realizes that a CT scan must be done, but the doctors take him to the OR, where his head injury is not noticed soon enough. Although the neurosurgeon on call is paged multiple times, he takes too long to arrive and Derek becomes brain dead. Police arrive at Meredith's door and take her to see Derek, where she consents to removing him from life support. He is now deceased."

Skrevet

Skulle ha droppet det jeg også. Dette var jo ingen hyggelig slutt for Meredith&Derek, tårene bare rant da han døde.

Jeg forstår ikke hvorfor de fortsetter, når så mange viktige og sentrale karakterer er borte. Jeg orker ikke å se på mer.

(Så vidt jeg vet skulle være med i sesong 11 og 12, han fornyet kontrakten i 2014 med to år, så jeg forstår ikke hva som skjedde her. Det ryktes at sesong 12 er den siste.)

"Derek plans on flying back to D.C. before returning to Seattle. On his way to the airport, Derek witnesses a car crash between two other vehicles. He helps treat the four victims. As he is leaving the scene, Derek begins to make a U-turn in the middle of the road when his phone rings. Rather than continue to drive, he pauses in the road momentarily to check his phone, when he is hit by a semi-truck. Derek is transported to the same hospital as the victims, and his voice narrates his perspective of the medical response. Derek is able to hear and process auditory input, but unable to speak. He is recognized by Winnie, one of the crash victims, who tells the surgeons that their patient's name is Derek and that he is a surgeon as well. In the Emergency Department, Derek realizes that a CT scan must be done, but the doctors take him to the OR, where his head injury is not noticed soon enough. Although the neurosurgeon on call is paged multiple times, he takes too long to arrive and Derek becomes brain dead. Police arrive at Meredith's door and take her to see Derek, where she consents to removing him from life support. He is now deceased."

Hvor har dere sett disse episodene??

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg ga meg etter at O'malley døde. og da Mark Sloan døde. Da fikk jeg nok av serien og sluttet, for det ble dratt ut til det uendelige og alt var oppbrukt. :fnise:

Supernatural ga jeg opp iår, altså den sesongen som går på TV nå i Amerika. For det har også blitt dratt ut nå til de grader! Noen serier tåler ikke å bli dratt så langt, mens andre tåler det, som Criminal Minds. Criminal Minds er vell den eneste serien jeg kan tenke meg som kan gå så lenge, uten å bli tørt og oppbrukt.

Begynner å føle at Vampire Diaries har gått litt for langt, og interessen daffet av for en sesong siden. Men prøver nå å holde ut :fnise:

Glee var oppbrukt etter første sesongen, men følger med siden det nå er siste sesongen, endelig.

Big Bang Theory holder seg godt, vet ikke hvor lenge det holder ut, mens spørs om de går tomt for historier, det å blande inn nye karakterer nå blir litt i det seneste laget og desperat.

Hadde en laaang liste med serier jeg fulgte, men masse ble droppet siden interessen daffet av. De var så desperat etter å henge med at det hele ble tørt og oppbrukt.

Anonymous poster hash: d2a10...17a

Irriterende da O'malley og Sloan døde, ja. De ødelegger serien med å drepe så mange gode og sentrale karakterer! Er irritert på Shonda. :(:trist:

Når det gjelder Vampire Diaries, er jeg enig, og hva er vitsen med å fortsette tv-serien etter

at Elena dør?

Endret av Bond
AnonymBruker
Skrevet

Jamen hva faen!

Takk for å spoile hele dritten!!!! :sinna::kjempesinna:

:sur::bond::sinnatagg::sprettert::krangle::balltre:

Jeg har også sett på i 10 år!

:grine: :grine: :grine: :grine: :grine:

Kålhue

:sukk:

Jeg er oppriktig lei meg. Trodde de fleste som følger med hadde sett episodene. Trodde også overskriften var skremmende for de som ikke har sett alle episodene enda. Beklager. Skjønner at du er forbannet, det hadde jeg også vært.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå visste jeg at han døde før, men denne episoden har vel ikke gått på norsk tv ennå? Hvor dum er man når man kommer med en slik spoiler.

Noen folk er bare til å bli oppgitt av, herregud.

Anonymous poster hash: 02c05...d0c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor har dere sett disse episodene??

ProjectFreetv, blant annet :)

AnonymBruker
Skrevet

Nå visste jeg at han døde før, men denne episoden har vel ikke gått på norsk tv ennå? Hvor dum er man når man kommer med en slik spoiler.

Noen folk er bare til å bli oppgitt av, herregud.

Anonymous poster hash: 02c05...d0c

Jeg ser ikke på norsk TV i det hele tatt. Var virkelig ikke meningen. Hadde jeg som AB kunnet endre HI, ville jeg gjort det.

AnonymBruker
Skrevet

For en uverdig død. Hva i alle dager...

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Irriterende da O'malley og Sloan døde, ja. De ødelegger serien med å drepe så mange gode og sentrale karakterer! Er irritert på Shonda. :(:trist:

Når det gjelder Vampire Diaries, er jeg enig, og hva er vitsen med å fortsette tv-serien etter

at Elena dør?

HALLO? Hva i all verden? HVORFOR spoiler du om Vampire Diaries i en tråd som ikke dreier seg om dette? Dette er dårlig.

Endret av Bond
  • Liker 1
Skrevet

Tråden merket med spoiler, og lagt til spoiler-tags i enkelte innlegg.

Bond, forumansvarlig

AnonymBruker
Skrevet

For en uverdig død. Hva i alle dager...

Veldig. Jeg skal ikke se mer på serien. Dårlig gjort.

Anonymous poster hash: 1d8e0...689

AnonymBruker
Skrevet (endret)

HALLO? Hva i all verden? HVORFOR spoiler du om Vampire Diaries i en tråd som ikke dreier seg om dette? Dette er dårlig.

Seriøst, ro deg ned. Dette er noe de fleste vet, ta en titt på VD-tråden. Og dessuten, var det ikke en spoiling.

Jeg fortalte ikke hva som kommer til å skje, bara at Nina ikke kommer til å forsette, det blir informert "overalt".

Endret av Bond
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Dessuten dør hun ikke, eller jeg vet ikke hva som kommer til å skje. Mente ikke å skrive at hun dør, men at hun ikke fortsetter.

Endret av Bond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...