Gå til innhold

Sveipe høyre eller venstre på tinder? Matchet med han tidligere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg klart å "lure" tinder i ca 3 uker. Han jeg datet litt før, og fremdeles snakker litt med har dukket opp innimellom og da har jeg lurt tinder slik at jeg har sluppet å sveipe han. Men nå dukket han opp igjen og jeg har innsett at jeg nå må sveipe :fnise:

Men skal jeg sveipe høyre eller venstre? Vet jo at vi kun matcher om begge sveiper høyre, men jeg vet ikke om det er teit siden vi har matchet før? Grunnen til at vi ikke er matcher lengre, er fordi han slettet tinder og så fikk ny.

Anonymous poster hash: 828fc...93f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg klart å "lure" tinder i ca 3 uker. Han jeg datet litt før, og fremdeles snakker litt med har dukket opp innimellom og da har jeg lurt tinder slik at jeg har sluppet å sveipe han. Men nå dukket han opp igjen og jeg har innsett at jeg nå må sveipe :fnise:

Men skal jeg sveipe høyre eller venstre? Vet jo at vi kun matcher om begge sveiper høyre, men jeg vet ikke om det er teit siden vi har matchet før? Grunnen til at vi ikke er matcher lengre, er fordi han slettet tinder og så fikk ny.

Anonymous poster hash: 828fc...93f

Sveip venstre og ring!

AnonymBruker
Skrevet

Åssen "lurer du" tinder?

Tilbake til det du spør om, sveip høyre! Han syns sikkert det er hyggelig at du fant han igjen med den nye profilen, og om han ikke syntes det så vil han jo uansett ikke merke at du sveipet høyre om han ikke sveipet høyre selv :)

Anonymous poster hash: 11630...369

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...