AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Er det flaut at en 15 år gammel jente går å kjøper Veet hårfjerningskrem på lokalbutikken?Anonymous poster hash: a0626...07d
rundtfingern Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Nei, det er det ikke. I mitt forrige forhold, der jeg var yngst måtte jeg kjøpe alt av kondomer, angrepiller fordi han ikke turde. Det er litt flaut i begynnelsen, men det går over, nesten som når man kjøpe tamponger
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Hehe, nei, hvorfor det? Jeg har jobbet mye i ulike butikker og solgt tamponger, kondomer, graviditetstester, hemoridekremer og whatnot. Aldri tenkt noe negativt om personen som kjøpte det. Om noe prøvde jeg å være diskret nettopp i tilfelle de syntes det var flaut. Anonymous poster hash: 2b99d...3f7
Gjest Honeyblossom Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Nei, de i kasse kunne ikke brydd seg mindre om hva du kjøper. De bare scanner varen og venter på at du skal betale og gå videre. Jobber selv i kasse, så snakker av erfaring
rundtfingern Skrevet 11. mai 2015 #8 Skrevet 11. mai 2015 Eneste gangen jeg har synes det var kleint var når en gutt jeg går på skole med satt i kassa og jeg skulle kjøpe tamponger, men tenker ikke over det nå egentlig;)
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #9 Skrevet 11. mai 2015 Nei. Ingenting er flaut å kjøpe i dagligvare butikken Det er sånt som alle kjøper så personen i kassa tenker nok ikke over det engang. Anonymous poster hash: e6dac...5d5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #10 Skrevet 12. mai 2015 Nei, ingen bryr seg om hva andre folk handler. Jeg har kjøpt mye "flauere" ting enn det (kondomer til gubben, "bleier" til bestemor, lusemiddel til lillebror, osv), og ingen har så mye som hevet et øyebryn. Anonymous poster hash: 48eaa...5ca
Taklampe Skrevet 12. mai 2015 #11 Skrevet 12. mai 2015 Jeg jobber i butikk. Jeg hadde ikke brydd meg en gang. Det er ingenting å være flau over. Uansett om det er hårfjerning, tamponger eller bind.
Jade Skrevet 12. mai 2015 #12 Skrevet 12. mai 2015 Nei, det er ikke flaut. Hvis du hadde vært den eneste som hadde kjøpt det i butikken, så hadde de tatt det ut av sortimentet sitt. Siden de fortsatt selger det, så betyr det at folk kjøper det. Både 40-åringer og 15-åringer, som begge har hår på bena som de liker å ta bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå