AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Må du og din date/kjæreste ha mye til felles? Eller er det greit å f.eks ha trening som den ene felles interessen? Må man ha felles interesser overhodet? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 36c81...31c
Sandie Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Noe må være felles,men ikke alt. Jeg synes ikke felles fritidsinteresser er det viktigste,men har endel hobbyer jeg rett og slett ikke liker og som derfor er en dealbreaker for meg.F.eks.hvis han er en fyr som gamer halve dagen eller driver med jakt.Ellers er jeg åpen for en som har andre interesser enn meg. Det eneste jeg synes er et must å ha felles er verdier/holdninger,samme humor og mål for livet.Det er også en stor fordel om musikksmak,klesstil osv..er likt selv om det er mer overfladisk.At vi har litt samme smak når det gjelder mat er også en fordel (f.eks.hvis han bare spiser junkfood eller liker mat uten krydder blir det kanskje vanskelig å leve sammen med meg).
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Det eneste jeg synes er et must å ha felles er verdier/holdninger,samme humor og mål for livet.Det er også en stor fordel om musikksmak,klesstil osv..er likt selv om det er mer overfladisk.At vi har litt samme smak når det gjelder mat er også en fordel (f.eks.hvis han bare spiser junkfood eller liker mat uten krydder blir det kanskje vanskelig å leve sammen med meg). Veldig enig i dette. Blir faktisk utrolig mye mer tiltrukket av en fyr hvis vi har lik klesstil. Ellers er det jo fint å ha én ting man liker å gjøre sammen, som f.eks å gå tur eller se film. Man vil jo gjerne bruke en del av fritiden sin sammen med kjæresten. Anonymous poster hash: ef950...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå