Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Men hvor er kildene? Anonymous poster hash: 8d0c8...45f

Ikke for å være frekk, men SER du noe om at et sukkertøy er skadelig? Jeg ba deg Google og da kommer det ikke noe opp at et sukkertøy er farlig. Men for Guds skyld, hold deg unna dropsen om du er så paranoid.

Endret av ninuska_
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva spiser egentlig dere som er gravide? I og med at alt er farlig?

Anonymous poster hash: 400b7...86c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hva spiser egentlig dere som er gravide? I og med at alt er farlig? Anonymous poster hash: 400b7...86c

Alle typer fisk, sushi, pizza, kjøttkaker, kjøttboller, all type pasta, brød, ost, kremost, alle varianter av skinkepålegg, kake, godteri, potetgull, grønnsaker, frukt, bær, salater, mel, puh.. Lista er lang, gitt!

Men ifølge deg skulle vel alle bælma alkohol og tatt paracet hver dag, ellers er det hysteri.

Anonymous poster hash: 8d0c8...45f

Endret av ninuska_
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Alle typer fisk, sushi, pizza, kjøttkaker, kjøttboller, all type pasta, brød, ost, kremost, alle varianter av skinkepålegg, kake, godteri, potetgull, grønnsaker, frukt, bær, salater, mel, puh.. Lista er lang, gitt!

Men ifølge deg skulle vel alle bælma alkohol og tatt paracet hver dag, ellers er det hysteri.

Anonymous poster hash: 8d0c8...45f

Takk for svar, i alle fall første del.

Men angående andre del - så forbanna arrgoante vi skulle være? Jeg stilte et enkelt spørsmål jeg genuint lurte på, har ikke NEVNT noe om hysteri. Og hvor i alle dager får du det fra, at jeg mener at dere skal drikke alkohol? Tror du jeg er helt inkompetent?! Du trenger å roe ned disse gravidhormonene dine et par hakk, og innse at ikke alle er i mot deg.

Anonymous poster hash: 400b7...86c

Endret av ninuska_
Gjest Solstråla88
Skrevet

HYSTERI! doc er ikke farlig

Anonymous poster hash: ef209...167

Enig! Følg kostholdsrådene for gravide så er du trygg

AnonymBruker
Skrevet

Enig! Følg kostholdsrådene for gravide så er du trygg

Og les bak på pakka! Står det ingenting så er det trygt! Er noen halspastiller det står på pakka at gravide skal holde seg unna,og da vil jeg jo tru at de andre er trygge? ikke sundt å være hysterisk heller :laugh: Alle selskaper sikrer seg selv i dag med å skrive advarsel hvis det skulle være en aldri så liten mulighet for at det kan være farlig for gravide

Anonymous poster hash: 3e5b4...af0

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep,

ninuska_, adm

AnonymBruker
Skrevet

Står ingenting på doc posene om et det er skadelige for gravide.. Har spist 1,5 pakke siste 2 ukene pga mye slim i halsen og dette er det som funker, har ikke lagt merke til noe unormalt og junior i magen er likedan som han har vært siste 2 mnd! Så vedr om det skulle være farlig iht amming eller melkeproduksjon så må sa dette være noe som setter sine spor ETTER fødselen!

Følg rådene fra de som forsker på dette og heller les hva står står og ikke står på pakken..

Anonymous poster hash: 18636...cd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...