Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trygt å ta i svangerskapet?

Anonymous poster hash: 8d0c8...45f

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo sukkertøy, så det tror jeg trygt du kan spise 😉

Anonymous poster hash: 47929...841

AnonymBruker
Skrevet

Les hva det står på pakka :) Vet det er to av de cura med man ikke skal ta, og det står på pakka også

Anonymous poster hash: 3e5b4...af0
AnonymBruker
Skrevet

Les hva det står på pakka :) Vet det er to av de cura med man ikke skal ta, og det står på pakka også

Anonymous poster hash: 3e5b4...af0

Hvorfor skal man ikke det? De inneholder jo bare sukker eller søtningsstoff. Isåfall er det fordi man ikke skal ha for mye søtstoff eller sukker.

Anonymous poster hash: d7f30...756

AnonymBruker
Skrevet

Lurte på det samme selv under graviditeten, og etter litt googling fant jeg ut at ingen av doc variantene var anbefalt for gravide.

Anonymous poster hash: 075ae...d26

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal man ikke det? De inneholder jo bare sukker eller søtningsstoff. Isåfall er det fordi man ikke skal ha for mye søtstoff eller sukker.

De inneholder også mentol. Mener å ha lest at man helst skal unngå det.

Anonymous poster hash: 075ae...d26

Skrevet

Det er den curamed host og hals som det står det på...er ulike urter i den bl annet ingefær, så er nok derfor.

AnonymBruker
Skrevet

Takk :) hva med fisherman?inneholder jo mentol

AnonymBruker
Skrevet

HYSTERI! doc er ikke farlig

Anonymous poster hash: ef209...167
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

HYSTERI! doc er ikke farlig Anonymous poster hash: ef209...167

Hvorfor er det ikke farlig? Og hvorfor har du aggressjonsproblemer?

AnonymBruker
Skrevet

HYSTERI! doc er ikke farlig

Anonymous poster hash: ef209...167

Enig! Hvor skal dette hysteriet ende? Best og låse seg inn på ett mørkt rom i 9 mnd tror jeg

Anonymous poster hash: a76de...855

AnonymBruker
Skrevet

Enig! Hvor skal dette hysteriet ende? Best og låse seg inn på ett mørkt rom i 9 mnd tror jegAnonymous poster hash: a76de...855

Hva du gjør er jo ditt eget valg, men hvis du har så store problemer råder jeg deg til å dra til fastlegen og få henvisning til psykolog!

Gjest Runforit
Skrevet

Følg Mattilsynets råd. Doc er drops og går under sukkertøy og er ikke noe stress å spise på.

Enig at det er litt hysteri ute og går.

AnonymBruker
Skrevet

Følg Mattilsynets råd. Doc er drops og går under sukkertøy og er ikke noe stress å spise på.

Enig at det er litt hysteri ute og går.

Hva sier mattilsynet om mentol?

Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Hva sier mattilsynet om mentol? Anonymous poster hash: 8d0c8...45f

Det er visse oljer man ikke skal innta. Ikke pga fare for baby, men pga melkeproduksjon.

Det er ikke noe farlig med sukkertøy.

Endret av Runforit
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er visse oljer man ikke skal innta. Ikke pga fare for baby, men pga melkeproduksjon.

Det er ikke noe farlig med sukkertøy.

Hvor er kildene dine?

Gjest Runforit
Skrevet

Hvor er kildene dine? Anonymous poster hash: 8d0c8...45f

Hvor er dine?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er dine?

Hvis du tror jeg bare tar det du skriver for fakta, tar du veldig feil :P

Kom med kilder

Gjest Runforit
Skrevet

Hvis du tror jeg bare tar det du skriver for fakta, tar du veldig feil :P

Kom med kilder Anonymous poster hash: 8d0c8...45f

Google. Jeg bryr meg lite om hva du velger å tro. Hadde det vært farlig hadde det stått sammen med Matilsynets anbefalinger.

Det er visse urter som burde unngås som sagt pga fare for å stoppe melkeproduksjon etc, men ikke noe er direkte farlig for baby.

Googler du Doc Drops farlig for gravide så kommer det ikke opp et treff på at det er farlig, kun det med visse urter og oljer vedr melkeproduksjon, og da snakker vi rene oljer og urter/visse tabletter fra apotek etc, men ikke sukkertøy smaker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Google. Jeg bryr meg lite om hva du velger å tro. Hadde det vært farlig hadde det stått sammen med Matilsynets anbefalinger.

Det er visse urter som burde unngås som sagt pga fare for å stoppe melkeproduksjon etc, men ikke noe er direkte farlig for baby.

Googler du Doc Drops farlig for gravide så kommer det ikke opp et treff på at det er farlig, kun det med visse urter og oljer vedr melkeproduksjon, og da snakker vi rene oljer og urter/visse tabletter fra apotek etc, men ikke sukkertøy smaker.

Men hvor er kildene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...