Gå til innhold

Ønskes leid på finn.no

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har satt inn annonse der og fått napp på leilighet? Jeg spørr her fordi jeg har Googlet det og har ikke funnet noe om det. Har vært på nok visninger nå og det er jo 40 stk. på hver eneste visning. Har jo ikke sjans engang. Men kjipt å betale 500 kr for en annonse som ikke resulterer i noe.

Anonymous poster hash: 398fd...700

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke prøvd på finn, men i avisa, for en tid tilbake. Fikk mange henvendelser, men det var vel fordi annonsen var utformet litt spesielt.

Kjenner flere aom har til leie på finn, men til litt høy pris, og som ikke tar inn hva som helst. De sliter med å fknne leietakere som de vil akseptere.

Anonymous poster hash: 5f21c...ce9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det nå i mars når jeg var på leit etter en leilighet. Annonsen min hadde over 600 visninger, ingen tok kontakt.

Mulig jeg hadde en litt kjedelig tekst (?), men ingenting som burde ha skremt noen bort.

Anonymous poster hash: c58d6...e46
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Var sånn jeg fikk leilighet. Skrev sannheten, at jeg er rolig, ikke fester, ikke røyker, ikke har dyr og er

sikker betaler.

Anonymous poster hash: bc3d5...a62
AnonymBruker
Skrevet

Ingen napp på Finn, men i avisannonse. :)

Anonymous poster hash: 7dc9d...a15
AnonymBruker
Skrevet

Ikke prøvd på finn, men i avisa, for en tid tilbake. Fikk mange henvendelser, men det var vel fordi annonsen var utformet litt spesielt.

Kjenner flere aom har til leie på finn, men til litt høy pris, og som ikke tar inn hva som helst. De sliter med å fknne leietakere som de vil akseptere.

Anonymous poster hash: 5f21c...ce9

Har fast jobb og alt annet i boks, så tror ikke jeg er hva som helst.

AnonymBruker
Skrevet

Men er det ikke en haug med utleiere som har annonse for leilighet som de skal leie ut på Finn?

Anonymous poster hash: c87e4...5a1
AnonymBruker
Skrevet

Men er det ikke en haug med utleiere som har annonse for leilighet som de skal leie ut på Finn?

Anonymous poster hash: c87e4...5a1

Jo, har vært på mange visninger.Det fører ikke noe frem.

AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk napp da vi satte annonse på finn. Men tror avisannonse kan være bedre. Det er en del godt voksne folk som ikke får netthjelp av unge barnebarn f.eks, og som synes det er bedre å kontakte noen som virker ok, heller enn å lage annonse selv og få masse henvendelser.

Anonymous poster hash: e6e20...b18
Skrevet

Jeg skal leie ut, og har inntrykk av at mange bruker hybel.no.

Selv sjekker jeg begge steder, og har sendt info om vår leilighet til mange på finn også. Men så langt har ingen slått til (i denne runden - sist gikk det ganske kjapt) Jeg synes det høres underlig ut at det er så vanskelig å få napp som leietaker; fra mitt ståsted ser det ut som om det er for mange boliger for folk å velge blant.

AnonymBruker
Skrevet

Selv sjekker jeg begge steder, og har sendt info om vår leilighet til mange på finn også. Men så langt har ingen slått til (i denne runden - sist gikk det ganske kjapt) Jeg synes det høres underlig ut at det er så vanskelig å få napp som leietaker; fra mitt ståsted ser det ut som om det er for mange boliger for folk å velge blant.

Ser etter 4 roms, og de er umulige å finne og veldig attraktive.

AnonymBruker
Skrevet

Du har sikkert for høy pris .

Anonymous poster hash: 04bc6...f09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha vært på masse visninger på leiligheter i min prisklasse satte jeg inn annonse om at jeg ønsket å leie, sikker betaler osv men har dyr. Ble oppringt av flere, og fant en super leilighet. De jeg var på visning på hadde alt for dårlig standard i forhold til prisen, og flere av de var skikkelig ubehagelige utleiere. Jeg tror kanskje noen utnytter det faktum at det er vanskelig å finne leiebolig når man har dyr, og derfor kan de skru opp prisen og stille rare krav. F.eks ikke bruke toalett eller vask mellom kl 22.00-08.00, huseier må kunne komme og gå uten forvarsel, gardiner skal ikke brukes på vinduet ut mot bakgården eller han som sa at alle de tidligere leieboerne hadde spist middag hos han, så det forventet han at jeg også gjorde. Og han sa klart ifra at det var nok av leietakere å ta av, så om man ville ha leiligheten burde man bruke litt tid og krefter på å "overbevise" han om at man var riktig. Bleh. Som en tretti år yngre kvinne ser jeg for meg hvor koselig det hadde blitt.

Anonymous poster hash: 27438...2e5
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sjekker den siden hver dag for å se etter potensielle leietakere. Har ingen spesielle krav bortsett fra at de ikke røyker, men helst ha hund.

Jeg dropper glatt de som har altfor mange krav, selv om leiligheten vi leier ut oppfyller kravene.

Men det er noen som krever bad tilknyttet soverom, pluss gjestebad, gjerne walk-in garderobe også. Inkludert strøm og varme og ikke mindre enn 70kvm, gangavstand til det ene og det andre, sjøutsikt og ikke betale mer enn maks 5000kr.

Hvilken verden lever de i?

Anonymous poster hash: 04eb9...21a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant leietakere på finn.no, og nå går det egentlig av seg selv- studenthybler! Når en flytter ut, ringer alltid de andre beboerne inn hvem de ønsker inn.. Rullerer rett og slett helt av seg selv..

Anonymous poster hash: aa832...d4d

Skrevet

Jeg har to kompiser som fikk leilighet sånn, de har hund, så det var litt vanskelig for dem ellers. Men de fikk leilighet ganske fort :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal leie ut leiligheten min, samt hybelen, via "ønskes leid"nå. Det er et helvetes mas å legge ut annonse. Folk har null respekt for det vi skriver og ringer/maser til alle døgnets tider. Fikk 97 mail på 12 timer sist. Slit!

Anonymous poster hash: 68eb1...59e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...