Gå til innhold

Betatt etter tindermøte.. faen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en jeg matcha med på tinder i helga. Vi snakket sammen via snap i ca 1 måned før jeg møtte han. Greia er at jeg ga veldig uttrykk for at jeg ikke var interessert i et forhold overhodet. At det kun ville være sex for meg. Men så viste det seg at han var utrolig søt, og sexen var så bra at jeg omtrent ble betatt bare pga det. Han har sagt at han ikke spesifikt leter etter et forhold, men at om det skjer, så skjer det.

Jeg kom til han, og overnattet. Men vi har ikke snakket noe spesielt om vi skal møtes igjen eller ikke egentlig, men vi snakker fortsatt nå.

Jeg vet bare ikke om jeg burde kutte kontakten med han? eller bare være ærlig og si at jeg likte mer enn sexen? kjipt å skremme han bort også..

Vil unngå å bli såret, og da er kanskje ikke at jeg blir noe mer kjent med han det lureste.. men fint om noen kan komme med tips.

Anonymous poster hash: ad109...965
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan henge mer med han og gjøre andre ting enn sex? Vet ikke om det kanskje blir for tidlig å si det etter ett møte (selv om det ikke burde være det).

Anonymous poster hash: 962de...533
AnonymBruker
Skrevet

Derfor driver man ikke med ons...

Anonymous poster hash: 2b464...dbf
Skrevet (endret)

Ts her: Jeg spurte han i går, om han ville møtes igjen for å vite hvor han stod. Da svarte han at han ville møtes igjen men da måtte vi begge være klar over at det bare var sex. Fordi han ikke var klar for noe forhold. Så da svarte jeg ærlig at jeg ikke ville møtes mer, fordi det blir for langt for meg å kun ha sex. Og at jeg fort knytter meg til personer om man gjør andre ting å ha sex.

Og da virka det nesten som han endra litt mening fra det første han sa. Fordi da sa han at han ikke lette spesifikt etter forhold, men at han var åpen for det hvis noe skulle skje.

Så nå blir jeg veldig forvirra her... sa han det siste bare fordi han var redd for at jeg ikke skulle møte han mer? for det samsvarer jo ikke helt med det han sa først syntes da jeg. Jeg sa jo omtrent at hvis vi kommer til å møtes sånn som vi gjorde, altså overnatte, ha sex, gjøre andre ting, kommer jeg nok til å få følelser.

Endret av shorty
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det høres ut som at han ikke ville at du plutselig skulle bli helt borte. Men da må han bestemme seg, enten date deg ordentlig eller kun sex. En mellomting vil nok ikke funke.

Og uansett, man går da ikke rett inn i et forhold. Kan dere ikke bare henge og gi det litt tid? Tar jo gjerne flere måneder før folk begynner å nærme seg et forhold. :)

Anonymous poster hash: 962de...533
Skrevet

Ts her: Jeg spurte han i går, om han ville møtes igjen for å vite hvor han stod. Da svarte han at han ville møtes igjen men da måtte vi begge være klar over at det bare var sex. Fordi han ikke var klar for noe forhold. Så da svarte jeg ærlig at jeg ikke ville møtes mer, fordi det blir for langt for meg å kun ha sex. Og at jeg fort knytter meg til personer om man gjør andre ting å ha sex.

Og da virka det nesten som han endra litt mening fra det første han sa. Fordi da sa han at han ikke lette spesifikt etter forhold, men at han var åpen for det hvis noe skulle skje.

Så nå blir jeg veldig forvirra her... sa han det siste bare fordi han var redd for at jeg ikke skulle møte han mer? for det samsvarer jo ikke helt med det han sa først syntes da jeg. Jeg sa jo omtrent at hvis vi kommer til å møtes sånn som vi gjorde, altså overnatte, ha sex, gjøre andre ting, kommer jeg nok til å få følelser.

Ja, han sa nok det siste for at du ikke skulle glippe fra han. Det er åpenbart.

Det er veldig bra at du stilte krav, så nå må du følge opp med handling og ikke inngå en videre relasjon på hans premisser.

• Liker 2
Skrevet

Det er veldig bra at du stilte krav, så nå må du følge opp med handling og ikke inngå en videre relasjon på hans premisser.

Hvordan skal jeg gjøre det da?

Skrevet (endret)

Sier du en ting så skal du også gjøre alvor ut av det ved faktisk å gjøre det. Handler om hvorvidt du vil vise at du har troverdighet eller ikke. Er det så vanskelig?

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 1
Skrevet

Tja, ikke inngå et seksuelt forhold på hans premisser.

Date for å bli kjent over tid, og ikke ha sex.

Da får du se om han virkelig er interessert i deg, og ikke bare I å ligge med deg. Det er mulig han nå vil "jakte" på deg, for å til sist vinne deg over, men det er ikke noe godt utgangspunkt.

Jeg ville vært skeptisk som f.... siden han sa en ting først, men med en gang du stilte krav og sa at du ikke ville ha bare et seksuelt forhold så bråsnudde han. Tror dessverre dette ikke er liv laga, hvis jeg skal være dønn ærlig.

AnonymBruker
Skrevet

Han kan jo også ha sagt det for å ikke virke totalt Sexfiksertdiot? Jeg vet ikke .

Masse lykke til TS :-)

Anonymous poster hash: 0eb40...391

Skrevet

Han kan jo også ha sagt det for å ikke virke totalt Sexfiksertdiot? Jeg vet ikke .

Masse lykke til TS :-)

Anonymous poster hash: 0eb40...391

Tja, poenget er vel at han endret på visa når hun sa hun ikke var interessert i kun et seksuelt forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, poenget er vel at han endret på visa når hun sa hun ikke var interessert i kun et seksuelt forhold.

Eller at han sa det for å holde henne på gress?

Anonymous poster hash: a5107...4aa

• Liker 1
Skrevet

Du knytter deg til personer du ikke har sex med? Det og innleggene dine i denne tråden tyder på at du er svært forvirret.

Men for å svare på spørsmålet ditt. Han er ute etter sex og tilpasser sine svar ut fra det han tror du vil høre. Slik at han faktisk får ha sex med deg.

AnonymBruker
Skrevet

Han hadde jo ikke sagt at han kun var ute etter sex, når du spurte om å treffes igjen. Er enig med denne, han endret svaret sitt fordi han er ute etter sex og syntes det er flott å ha møtt en som kan gi han sex (med eller uten følelser). Han driter i følelsene dine. Ikke møt han igjen!

Anonymous poster hash: addc2...f55

AnonymBruker
Skrevet

Easy come, easy go... Når skal man lære?

Anonymous poster hash: 1235c...c38
Skrevet

Ja, det kan hende. Men endringen gjør at man ikke kan stole på han og hans intensjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...