Gå til innhold

Er ingen ute etter fast forhold lengre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Ok, så er jeg kanskje litt bitter etter å ha blitt dumpa, men her er et spørsmål jeg virkelig lurer på når det gjelder menn:

Er det ingen som er ute etter noe seriøst lengre? Jeg synes alt for mange "ikke er klare til å binde seg", "vil leve livet" og bare "fokusere på seg selv" for tiden!

For å ikke snakke om alle som bare vil i buksa på en så fort man har hatt 2. date.

Hva mener dere?

Anonymous poster hash: bd81e...c0c
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn vil leve livet, og vente til de blir 50 før de binder seg.

Anonymous poster hash: 07aa8...52b

• Liker 3
Skrevet

Sier jenter som blir dumpet som en unnskyldning.

Finner man den perfekte jenta, så klarer hun å stue fyren ned fra den "drømmen" uten problemer.

• Liker 7
Skrevet

Det er mange som vil ha langvarige forhold, men vi er så forbanna bortskjemte alle sammen, så det virker som at folk gjør det slutt, eller leter videre, ved den minste lille "feil" hos partneren.

• Liker 17
Skrevet

Nei. Vi er evig singel fordi ingen vil ha oss. haha

• Liker 2
Skrevet

Det kommer an på hvor du leter.

Leter du på byen. Så er det menn som er på utkikk etter et bytte å legge ned. Det gjelder ofte begge kjønn har jeg inntrykk av.

Men skal du ha en kjæreste. Så er datingsider stedet å lete. Da leser menn profilen din som person, og ser om det er noen han kanskje kunne innlede et vennskap som kan bli noe mer sammen med.
Det gjelder forøvrig også begge veier her også. Ta kontekt med menn som kan matche deg, og de svarer hvis de er av samme oppfatning.

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som vil ha langvarige forhold, men vi er så forbanna bortskjemte alle sammen, så det virker som at folk gjør det slutt, eller leter videre, ved den minste lille "feil" hos partneren.

TS. Ja, dette er akkurat min erfaring også. Man tar alt for lett på forhold og ekteskap, virker det som. "Det finnes jo alltids flere fisk i havet"-mentaliteten blir jo bare mer og mer fremtredende i samfunnet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sier jenter som blir dumpet som en unnskyldning.

Finner man den perfekte jenta, så klarer hun å stue fyren ned fra den "drømmen" uten problemer.

. Timza. Den er for enkel. Jeg har aldri blitt dumpet :)

Skrevet

TS. Ja, dette er akkurat min erfaring også. Man tar alt for lett på forhold og ekteskap, virker det som. "Det finnes jo alltids flere fisk i havet"-mentaliteten blir jo bare mer og mer fremtredende i samfunnet.

Det er veldig rart... Jeg er glad jeg oppdaget dette, så jeg kan unngå å være sånn selv! Man vil jo treffe på folk man faller for, gjennom livet sitt, selv om man er i et fast forhold, så man får rett og slett bare finne seg ei søt, sprudlende jente, og dedikere seg. Gresset er ikke grønnere på den andre siden, bare fordi man ser et nytt, pent ansikt.

• Liker 5
Skrevet

. Timza. Den er for enkel. Jeg har aldri blitt dumpet :)

Sa jeg at du spesifikt hadde blitt dumpet?

AnonymBruker
Skrevet

Sa jeg at du spesifikt hadde blitt dumpet?

. Ro ro til fiskeskjær... Trenger du påhengsmotor Timza? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen som er ute etter noe seriøst lengre?

Vi har vel sett at faste forhold bare medfører problemer. Mer hverdag, flere forpliktelser og mindre sex. Enklere da med mer "overfladiske" forhold hvor man kan fokusere på det som er bra.

M30

Anonymous poster hash: 41c86...183

• Liker 5
Skrevet

. Ro ro til fiskeskjær... Trenger du påhengsmotor Timza? ;)

Trenger du lesebriller AB? ;)

• Liker 2
Gjest Castielz
Skrevet (endret)

Jeg kan ikke fordra dagens kjøttmarked her til lands, har aldri likt ONS, men har aldri funnet en arena her hvor det finnes seriøse jenter.

Dessuten skal du jo være modell, kirurg og millionær for å gå gjennom nåløyet.

Ikke rart mange attraktive menn velger ONS foran forhold, egentlig.

Endret av Castielz
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke fordra dagens kjøttmarked her til lands, har aldri likt ONS, men har aldri funnet en arena her hvor det finnes seriøse jenter.

Du trenger ikke like ONS for å mislike disse vanlige forholdene hvor gløden ebber ut i hverdagsliv, kjas og mas. Jeg liker ikke ONS selv, men jeg holder meg til det TS nok vil omtale som "useriøse" forhold.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Erter deg bare Timza. Ja, det var det med hverdag og forpliktelser. Jan Erik Vold skrev essayet: Det går an å leve i hverdagen og. Men med dagens kjøttmarked skjønner jeg at dere melder dere ut. Jeg har forøvrig gjort det samme :)

• Liker 1
Gjest Castielz
Skrevet

Du trenger ikke like ONS for å mislike disse vanlige forholdene hvor gløden ebber ut i hverdagsliv, kjas og mas. Jeg liker ikke ONS selv, men jeg holder meg til det TS nok vil omtale som "useriøse" forhold. Anonymous poster hash: 41c86...183

Regner med du mener FF?

Det kunne nok funket, men igjen, jeg hadde ikke likt tanken på at hun kanskje (mest sannsynlig) drev å knullet på andre menn samtidig, som jeg synes er nasty.

AnonymBruker
Skrevet

Regner med du mener FF?

Det kunne nok funket, men igjen, jeg hadde ikke likt tanken på at hun kanskje (mest sannsynlig) drev å knullet på andre menn samtidig, som jeg synes er nasty.

Noen kaller det FF, andre kaller det elskere, andre kaller det søndagskjærester. You name it :) Jeg og min er enige om at vi vil ha noe eksklusivt, så vi knuller ikke på andre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på det samme, ts...Helt oppgitt når jeg tenker på det.

Anonymous poster hash: 90040...d7e
Gjest Castielz
Skrevet

Noen kaller det FF, andre kaller det elskere, andre kaller det søndagskjærester. You name it :) Jeg og min er enige om at vi vil ha noe eksklusivt, så vi knuller ikke på andre. Anonymous poster hash: 41c86...183

Det funker det!

Så lenge du stoler på elskeren din, hvor mitt problem er at det gjør jeg ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...