AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #21 Skrevet 25. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde vært på en fire dagers øvelse ute i helvete da jeg var i forsvaret. Iløpet av de fire dagene hadde jeg ansvar for å fylle på parafin til primusen vi hadde i teltet. Da vi var ferdige med øvelsen og marsjerte hjemover kjente jeg at jeg begynte å bli svimmel. Kjente også at jeg slet veldig med magen. Endte selvfølgelig opp bakerst i rekken. Begynte å slite med balansen og var rett og slett rusa. Plutselig kjente jeg et voldsomt trykk. Jeg måtte drite. Ikke kunne jeg stoppe, Ikke var det noe sted jeg kunne gjøre det heller. Så da endte jeg opp med å kjenne en varm og fin følelse nedover låret. Katastrofen var et faktum. Da jeg virkelig begynte å slite med å holde tritt kom befalet og ba meg skynde meg. At jeg måtte ta lengre steg og virkelig bruke rumpa om jeg var sliten i beina. "Det går ikke" svarer jeg. "Hvorfor ikke? Hva er galt?" "Nei, du skjønner. For det første er jeg rusa på et eller annet, og for det andre så har jeg bæsja på meg." Han ble helt blek og klarte bare si "ok" etter 15 Sekunder. Da vi stoppet for å ta pause viste det seg at jeg skulle bli kjørt til leiren. I tilfelle jeg hadde sår så kunne det bli infisert. Jeg tok en god dusj og kastet klærne jeg hadde til vask Hva hadde skjedd? Jo: den parafinen jeg hadde å svaret for var veldig lakserende. I og med at håndvask er luksus, og at jeg var sløv, så fikk jeg det i meg. Rusen jeg kjente var fordi lagkameraten min ikke hadde tømt primusen for parafin. Han hadde utrolig nok bare åpnet lokket og latt den være. Så da jeg pakket sekken min la jeg den opp ned, og alt ble dynket. Dette sniffet jeg da jeg masjerte. Denne historien ble fortalt på leiren til alle nye rekrutter etter at jeg var ferdig. Kom til og med i avisa som ble sendt rundt på leiren. Jeg er en legende. Anonymkode: 40303...159 Haha nesten nøyaktig det samme skjedde i vår tropp. 4 dagers øvelse. En fyr hadde sekken full i f34 og rikelig på hendene. Han datt om og bæsja seg ut. Han var helt fullstendig fjern. Anonymkode: a158b...16e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå