Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og samboer skal flytte fra Tromsø til Stavanger eller Sandnes og vi vet ikke helt hvordan vi skal få tingene våre ned. Hvilket flyttebyrå bør/kan vi bruke dersom vi ikke har så alt for mye penger? Finnes det noe rimelig?

Vi har bare en datastol, en bærbar pc med to skjermer + div utstyr, klær og litt kjøkkenutstyr (maskiner). Ellers skal vi kaste og selge mye. Finnes det noen andre måter å frakte det på, eller er vårt eneste håp flyttebil?

Hva er i så fall vanlig pris for flytting på en slik strekning? (Er jo ganske lang vei).

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere ikke har mer eiendeler så ville jeg sjekket mulighet/pris for å få fraktet det med Bring/Schenker/PostNord.

Evt leie en varebil hos f eks Avis og kjøre selv.

Anonymous poster hash: 90c0e...58e
Skrevet (endret)

(Og er det nødvendig å leie flyttebil når man har såpass få møbler? 1 stk møbel har vi.... haha!)

Endret av kjøttmeis
Skrevet

Hvis dere ikke har mer eiendeler så ville jeg sjekket mulighet/pris for å få fraktet det med Bring/Schenker/PostNord.

Evt leie en varebil hos f eks Avis og kjøre selv.

Anonymous poster hash: 90c0e...58e

Okei. Så man kan bruke Bring? Må sjekke det ut :) Samboer vil helst ikke kjøre selv siden han enda er litt usikker på veien. Han har ikke kjørt på lenge.

Kan jo eventuelt ringe de forskjellige flyttebyråene/Bring/PostNord/etc. og høre med de. Vi har jo ganske lite å flytte ned, men likevel for mye å drege med på et fly.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...