Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har sett en del på Veet sin hårfjerningskrem, og vurderer å kjøpe i morgen. Har merka at den visstnok skal være så og så mye bedre enn å barbere, og slikt går jo jeg selvfølgelig rett på.

Men på pakka står det også en del advarsler, at du ikke skal bruke den før 72 timer etter du har barbert deg, ikke sole deg på 24 timer, passe på at sensitiv hud ikke blir irritert osv osv.

Noen som har erfaringer med denne?

Anonymous poster hash: 5b984...06a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har brukt hårfjerningskrem i årevis, mer eller mindre uten problemer. Men jeg kan skrive under på at man ikke bør bruke den under 48 timer(minst) etter barbering. Da får man eksem/sår.

Har ikke merket rpoblem i forhold til sensitiv hud, som jeg har en tendens til å ha

Jeg syns hårfjerningskrem er veldig greit å bruke. håret vokser ikke like fort ut som ved barbering, hårene som vokser ut er mykere og stikker/klør ikke så mye.

Anonymous poster hash: 6d705...610
Skrevet

Har brukt hårfjerningskrem i årevis, mer eller mindre uten problemer. Men jeg kan skrive under på at man ikke bør bruke den under 48 timer(minst) etter barbering. Da får man eksem/sår.Har ikke merket rpoblem i forhold til sensitiv hud, som jeg har en tendens til å ha Jeg syns hårfjerningskrem er veldig greit å bruke. håret vokser ikke like fort ut som ved barbering, hårene som vokser ut er mykere og stikker/klør ikke så mye. Anonymous poster hash: 6d705...610

Tusen takk for svar! :) da håper jeg det er verdt å prøve

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det funker bra, minus at produktet er lite drøyt og det derfor blir veldig dyrt. Men det går fort, jeg tar på i dusjen og renser ansikt mens jeg lar kremen virke.

Anonymous poster hash: 6974f...309
Skrevet

Jeg syns det funker bra, minus at produktet er lite drøyt og det derfor blir veldig dyrt. Men det går fort, jeg tar på i dusjen og renser ansikt mens jeg lar kremen virke. Anonymous poster hash: 6974f...309

Lokalbutikken her bytter kjede neste uke, så det er utsalg :) Får den dermed for femti kroner, kan ikke klage hehe
AnonymBruker
Skrevet

Lokalbutikken her bytter kjede neste uke, så det er utsalg :) Får den dermed for femti kroner, kan ikke klage hehe

Da er det bare å hamstre! :) Pass bare på å ikke la det sitte for lenge. Og jeg ville nok ikke brukt det andre steder enn beina, men jeg har ganske sensitiv hud.

Skrevet

Da er det bare å hamstre! :) Pass bare på å ikke la det sitte for lenge. Og jeg ville nok ikke brukt det andre steder enn beina, men jeg har ganske sensitiv hud. Anonymous poster hash: 6974f...309

hehe, ja :) det har jeg også.. Om du har denne, hvor lenge varer en tube sånn cirka?
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte det en stund, men jeg synes faktisk det er greiere å barbere. Veet er dyr, og en tube holder ikke lenge. Jeg synes det er vel så greit å dra høvelen over beina, om jeg så må gjøre det noe oftere.

Anonymous poster hash: 2f490...b08
AnonymBruker
Skrevet

hehe, ja :) det har jeg også.. Om du har denne, hvor lenge varer en tube sånn cirka?

Jeg brukte sprayen faktisk, den varte ikke mer enn 3 ganger. Man trenger et ganske tykt lag. Men jeg syns det var veldig greit når jeg hadde gått lenge uten å barbere, den fjerner jo hårene lett uansett hvor lange de er.

Skrevet

Jeg bruker kremen, og veldig fornøyd. Triks er å kaste den spatelen som følger med, og påføre med hendene (engangshansker). Da blir den med en gang mye drøyere, og du kommer skikkelig til overalt. Når du fjerner den, bruk skrubbehansker. Da får du fjernet ALT av småhår, pluss huden blir god og myk. Husk fuktighetskrem etterpå!

• 11 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Flere erfaringer? :)

Anonymkode: 6ff78...951

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...