Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt endel på nett, men finner ikke ut av det annet enn en amerikansk side som ikke selger til Norge..

Er det mulig å få kjøpt dette på nett noen steder?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tipper det er jeg som har satt deg på idèen...for jeg skrev i en annen av dine tråder, at dette har funket gull på meg. Latisse er reseptbelagt i USA, du får det ikke her i norge. Det du kan gjøre, som jeg nå også har gjort, er å kjøpe den generiske varianten som funker like bra men til en billigere penge.

Den heter careprost eller lumigan. Nøyaktig samme innhold, bare annet merke.

Det finner du på diverse nettsider, bl.a beauty101 tror jeg den heter.

Jeg brukte først latisse, deretter gikk jeg over på careprost da latisse også er steike dyrt. Funker såå bra.

Nå bruker jeg bare oljer, men gleder meg til en ny runde med careprost :)

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 25ced...a18
  • Liker 1
Skrevet

Takk! Men hadde du samme effekten -absolutt ingen forskjell? Høres jo nesten for godt til å være sant! Men vil gjerne prøve!

Skrevet

Takk! Men hadde du samme effekten -absolutt ingen forskjell? Høres jo nesten for godt til å være sant! Men vil gjerne prøve!

Jepp, samme innhold og samme effekt.

Jeg har samme erfaring som anonym over her.

• Liker 1
  • 2 år senere...
Skrevet

Hvor får en kjøpt dette? 

Anonymkode: c7062...1a6

• 1 år senere...
Skrevet
På 12.5.2015 den 1.07, Stellia skrev:

Jepp, samme innhold og samme effekt.

Jeg har samme erfaring som anonym over her.

hvor får man kjøpt dette?

AnonymBruker
Skrevet

Careprost er akkurat det samme som latisse ja.

Det er reseptbelagt i Norge, men det er flere nettsteder som selger det og sender til landet, så får du bare håpe det ikke blir stoppet i tollen. Blir vanligvis ikke det, og du får bare et brev om at du må vise resept og så blir det sendt tilbake (altså ikke noe bot eller straff eller noe, bare tapte penger i verste fall). 

Du kan få resept på latisse hos en hudlege og bytte det inn i careprost på apoteket siden det er det samme.

Anonymkode: f2f91...7cf

• 2 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2019 den 1.35):

Careprost er akkurat det samme som latisse ja.

Det er reseptbelagt i Norge, men det er flere nettsteder som selger det og sender til landet, så får du bare håpe det ikke blir stoppet i tollen. Blir vanligvis ikke det, og du får bare et brev om at du må vise resept og så blir det sendt tilbake (altså ikke noe bot eller straff eller noe, bare tapte penger i verste fall). 

Du kan få resept på latisse hos en hudlege og bytte det inn i careprost på apoteket siden det er det samme.

Anonymkode: f2f91...7cf

Hei. Gammelt innlegg men prøver, men har de disse produktene på apoteket? Bare du trenger å få respept for å få kjøpt de? Skjønte ikke helt. Håper på svar. 

Anonymkode: 8f905...7a6

Skrevet

Ser min gamle tråd er oppe igjen. Vil bare si at jeg har ekstremt god erfaring med et vippeserum som heter Liaeson The Lash Bond som legges på som eyeliner. Kombinert med Maybelline sin vippeserum som er som en mykgjørende fukgivende mascara som pleier selve vippene. Denne duoen har gjort enorm forskjell på mine vipper. Fra tørre, veldig korte stubber til lange og fyldige vipper! Jeg tuller ikke! Trenger faktisk ikke lenger mascara (men bruker mascara når jeg skal pynte meg, men i hverdagen helt undøvendig).

Det som er viktig å påpeke er at det tok mer enn 4 uker før jeg faktisk la godt merke til effekten. Jeg brukte eyelineren både dag og kveld, og maybelline sin på kvelden. Nå er jeg helt avhengig av disse to produktene og er på 3 runde. har også kjøpt dette til noen venninner som også merker stor forskjell etter 4 ukers bruk. Anbefales!

Maybelline sitt vippeserum kjøper jeg på cubus. The lash bond kjøper jeg fra nettsiden deres: herliason.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...