AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Er det noen KG-ere som har f.eks giftet seg og fått nytt eller et ekstra etternavn eller rett og slett har fått et ekstra navn, som ikke står i det gamle passet og som har reist til USA (på det "gamle" navnet)? Saken er at siden jeg fikk mitt pass for et par år siden, så har jeg i mellomtiden fått et ekstra etternavn (ingen navneendringer! Kun et ekstra navn), og jeg ønsker å reise til USA....Har ikke så lyst til å bestille nytt pass siden den jeg har nå, kun er 2 år gammelt og i veldig fin stand. Noen som har vært i samme situasjon som meg? Hvordan løste dere det i såfall? Anonymous poster hash: 7c0dc...96c
Gjest Magdalene Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Da hadde jeg kjøpt nytt pass, og gjorde det selv etter at jeg fikk nytt etternavn da jeg giftet meg. Det koster ikke all verdens. 2
Kladd Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Hadde enten kjøpt nytt pass eller så hadde jeg passet på å bestille flybilletter i mitt gamle navn (som det står i passet). (Det første er vel å foretrekke...) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå