Gå til innhold

Gravid og kåtere enn noen gang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid (litt over halvveis). Og tross at jeg er sliten og en del kvalm så har jeg en enorm sexlyst. Er kåt nesten konstant. Drømmer masse våte drømmer både om min kjære og andre menn jeg kjenner ( som jeg ikke en gang finner tiltrekkende). Samboeren min er litt usikker for å ha sex når jeg er gravid, men heldigvis så får jeg han på gli ganske ofte. Jeg får lyst bare han gir meg en klem. Og sexen er fantastisk god !

Er dette virkelig normalt? Andre som har opplevd det samme?

Anonymous poster hash: 483cf...e57

• Liker 2
Skrevet

Så flott! Jeg har ikke gått gravid selv så jeg kan ikke svare deg, men drømmer om å ha det slik du har det når kjæresten min og jeg begynner å prøve (trolig snart) og jeg evt. blir gravid.

Det høres så flott ut, kos deg masse og lykke til med spiren:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det akkurat likt. Var kjempekåt gjennom hele svangerskapet og mannen var storfornøyd :fnise:

Anonymous poster hash: 2a938...653
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var å slik! Pluss at jeg ble skikkelig følsom og kom på ca to minutt..

Anonymous poster hash: 78f54...526

AnonymBruker
Skrevet

Samme her... Onanerer minst 3 ganger per dag..

Har sex med mannen ca 1 gang i uka.

Anonymous poster hash: 347fa...fe6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest at det er mange kvinner som har det sånn under svangerskap. Det skyldes etter det jeg leste at en viss del av underlivet (husker ikke navnet på delen) blir presset fram mot bekkenbunnen.

Kvinner kan ha det slik når de ikke er gravide også hvis de trener muskulaturen der nede, det sto også i samme artikkel.

Anonymous poster hash: 9f7f7...b3c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også sånn! Vi har hatt like mye sex i svangerskapet som ellers, minst to-tre ganger i uka. I tillegg er jeg mer effektiv på egen hånd enn jeg bruker å være. Nå er jeg høygravid, og samboeren min har litt mindre lyst på meg, forståelig nok. Vanskelig å finne gode stillinger også, magen er i veien uansett.

Gruer meg til ungen kommer og jeg skal amme, da blir jeg tørr og vond og sexlysten går rett i bunn...

Anonymous poster hash: fd2f5...ffa

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Forrige svangerskap hadde ikke jeg og min daværende samboer sex en eneste gang. Så dette var ikke ventet. Vi har sex 2-3 ganger pr uke, men jeg skulle gjerne hatt det hver dag!

Anonymous poster hash: 483cf...e57

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det sånn, desverre snart fødsel nå :fnise: neida.. Men håper det vedvarer. Fikk min første sprutorgasme for 4 uker siden, og har generelt kommet som et uvær hele svangerskapet.

Anonymous poster hash: 0b479...814

AnonymBruker
Skrevet

Rart menn ikke finner gravide kvinner supersexy egentlig, når vi blir slike sexmaskiner :laugh:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så flott! Jeg har ikke gått gravid selv så jeg kan ikke svare deg, men drømmer om å ha det slik du har det når kjæresten min og jeg begynner å prøve (trolig snart) og jeg evt. blir gravid.

Det høres så flott ut, kos deg masse og lykke til med spiren:)

Jeg drømte om det samme, men måtte leve med knuste drømmer og sexforbud fra legen :P

Det er ikke riktig at mange gravide får den effekten, men noen gjør det akkurat som at endel får det helt omvendt.

Det sexforbudet var igrunnen ikke så ulevelig da sex gav ubehagelige/"ekle"(les: blødninger=livredd for spontanabort) effekter i flere dager.

Endel gravide får også kraftige kynnere ved orgasme, som jo ikke er spesielt behagelig.

Anonymous poster hash: 1716a...81f

Skrevet (endret)

Vi hadde også MYE sex, så og si daglig (med mindre ungen lå i en ekkel posisjon eller sparket til de grader), til jeg kom inn i siste trimester. Da ble alt bare svært ukomfortabelt! Men da vi hadde sex daglig var gubben STORFORNØYD! :danse:
Jeg hadde ikke så mange kåte drømmer som drømmer når jeg drepte folk! Dette var riktignok onde folk jeg drepte med både pistol og hagle og gevær, og ga meg en skikkelig adrenalinkick da jeg våknet! Jeg ble litt redd av meg selv da.... :sjokkert:

Endret av Fliko
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rart menn ikke finner gravide kvinner supersexy egentlig, når vi blir slike sexmaskiner :laugh:

Av samme grunn som at kvinner ikke får lyst på alle kåte menn. De er jo kåte sexmaskiner ikke sant? Menn er visuelle vesner. Mange mister lysta på grunn av magen, og fordi den er i veien, eller at de er redde for å skade ungen. Sex under svangerskapet er pliktsex.

Anonymous poster hash: f891c...56f

AnonymBruker
Skrevet

Av samme grunn som at kvinner ikke får lyst på alle kåte menn. De er jo kåte sexmaskiner ikke sant? Menn er visuelle vesner. Mange mister lysta på grunn av magen, og fordi den er i veien, eller at de er redde for å skade ungen. Sex under svangerskapet er pliktsex.

For min del tenkte jeg mer på hvor orgasmiske man blir og ikke bare økt sexlyst. Her i huset er det ikke pliktsex ihvertfall ;)

AnonymBruker
Skrevet

For min del tenkte jeg mer på hvor orgasmiske man blir og ikke bare økt sexlyst. Her i huset er det ikke pliktsex ihvertfall ;)

Hvordan skal det at dama blir orgasmisk (hva enn det skoa bety), gjøre at mannen har mer lyst på henne? Menn tenner på utseendet til syvende og sist. Mental tenning ligger der, men når de titter bort på magen og ser den henge der, så forsvinner litt av jernet i ereksjonen.

Bra du ikke oppfatter det som pliktsex, er ikke sikker på at mannen din ser det på samme måte.

Annonse
Skrevet

Det er mange menn som finner en gravid kvinne svært sexy og tiltrekkende, men det har mye med utseendet hennes å gjøre, og det at hun ikke er kjempestor (tenker på fedme), av det jeg har forstått av mine mannlige venner :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange menn som finner en gravid kvinne svært sexy og tiltrekkende, men det har mye med utseendet hennes å gjøre, og det at hun ikke er kjempestor (tenker på fedme), av det jeg har forstått av mine mannlige venner :)

For det er jo sikkert mange menn der ute som innrømmer at de ikke tenner på en gravid kvinne... Det er jo noe som heter politisk korrekthet. Man svarer ikke ting som kan få en lynsjet, ihvertfall ikke når det kommer til kvinners utseende.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal det at dama blir orgasmisk (hva enn det skoa bety), gjøre at mannen har mer lyst på henne? Menn tenner på utseendet til syvende og sist. Mental tenning ligger der, men når de titter bort på magen og ser den henge der, så forsvinner litt av jernet i ereksjonen.

Bra du ikke oppfatter det som pliktsex, er ikke sikker på at mannen din ser det på samme måte.

Ble du selv avslått som gravid selv siden du er så bestemt på dette eller bare en sur gubbe? Er fortsatt tynn og pen i ansiktet, så at magen har fått en liten kul har ikke gjort noe forskjeller her. Handler ikke om politisk korrekthet når det er typen din og han umiddelbart får ståpikk når dere skal ha sex. Men at andre menn ikke finner meg attraktiv nå tror jeg absolutt på, går ikke rundt å føler meg så fin akkurat.

Og ang det du spurte om, JEG hadde tent veldig på om typen plutselig skulle bli overstadig følsom der nede, syns ikke det er så rart om menn hadde fått glede ut av damens forandring at hun blir kåtere og kommer lettere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble du selv avslått som gravid selv siden du er så bestemt på dette eller bare en sur gubbe? Er fortsatt tynn og pen i ansiktet, så at magen har fått en liten kul har ikke gjort noe forskjeller her. Handler ikke om politisk korrekthet når det er typen din og han umiddelbart får ståpikk når dere skal ha sex. Men at andre menn ikke finner meg attraktiv nå tror jeg absolutt på, går ikke rundt å føler meg så fin akkurat.

Og ang det du spurte om, JEG hadde tent veldig på om typen plutselig skulle bli overstadig følsom der nede, syns ikke det er så rart om menn hadde fått glede ut av damens forandring at hun blir kåtere og kommer lettere.

For det første er jeg verken bitter eller avslått. Jeg bare påpeker hvordan menn generelt er.

Det er ikke noen bragd å få en ereksjon vettu, det er en automatisert prosess. Men for all del, all ære til deg.

Egentlig tenner jeg ikke noe mer på at hun er kåtere eller noe, spiller ingen rolle så lenge jeg får tømt meg når jeg skal.

AnonymBruker
Skrevet

jeg var kronisk kåt i hele svangerskapa, og jeg fikk orgasmeforbud fordi orgasmene var såpass kraftige at livmor knøt seg til en bitteliten ball og jeg kunne risikere å starte fødsel alt for tidlig, og jeg var også like kåt etter fødsel så når blødningen stoppet etter 12 dager så ....... trenger jeg å si mer -endelig sex igjen, hadde ikke trodd at jeg sulle vere så kåt og lysten etter fødsel som jeg var , ble nesten verre, eller heller si mer lyst for hvert svangerskap og fødsel også, bare husk kondom etter fødsel så du unngår å bli gravid på første eggløsning igjen (for det ble jeg)

Anonymous poster hash: 5b400...a30

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...