AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Jeg har noen tatoveringer, og alle fra norge. Skal til København i sommer, og lurte på om jeg skulle benyte sjansen og ta en tatovering der jeg har vurder lenge. Har hørt rykter om at det er relativt mye billigere i Danmark enn her hjemme? Er det noen som har tatt en tatovering der? Dersom prisen ikke er mye lavere enn i Norge, gidder jeg ikke. Men er jo kjekt å spare litt penger dersom man har sjansen og er der likevel Takk for alle svar! Anonymous poster hash: aaec7...ac0
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Hørt rykter om at det er billigere, men synes jo det er litt rart at det skulle være sykt mye biligere. Danmark er jo ikke så mye billigere enn norge? Anonymous poster hash: aaec7...ac0
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Synd ingen vet Anonymous poster hash: aaec7...ac0
Minya Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 Tatoveringsteder i Danmark er ikke veldig mye billigere enn i Norge. Koster en tatovering feks 1000 kroner i danske kroner, så er den noen kroner dyrere i norske kroner, så jevnt over koster tatoveringer omtrent det samme i Danmark som i Norge. Kanskje du sparer en hundrelapp. Det er klart at det finnes individuelle forskjeller også, da tatoveringer ikke er prisregulert, så feks i Norge kan man gå til femti forskjellige tatoveringstudioer og få et prisoverslag på den samme tatoveringen, som da varierer mellom 400 og 1500 kroner, alt ettersom om tatovøren har en minstepris, timepris eller pris per kvadratcentimeter. Noen steder har minstepris på 500 kroner, andre har minstepris på 1000 kroner uansett hvor liten tatoveringen er.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Tatoveringsteder i Danmark er ikke veldig mye billigere enn i Norge. Koster en tatovering feks 1000 kroner i danske kroner, så er den noen kroner dyrere i norske kroner, så jevnt over koster tatoveringer omtrent det samme i Danmark som i Norge. Kanskje du sparer en hundrelapp. Det er klart at det finnes individuelle forskjeller også, da tatoveringer ikke er prisregulert, så feks i Norge kan man gå til femti forskjellige tatoveringstudioer og få et prisoverslag på den samme tatoveringen, som da varierer mellom 400 og 1500 kroner, alt ettersom om tatovøren har en minstepris, timepris eller pris per kvadratcentimeter. Noen steder har minstepris på 500 kroner, andre har minstepris på 1000 kroner uansett hvor liten tatoveringen er. Var det jeg tenkte meg, at disse ryktene var for gode til å være sanne Men takk for svar! Anonymous poster hash: aaec7...ac0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå