AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Kjøpte en sånn bøtte på 1 kg fra Lindahls da jeg akutt fikk lyst på gresk yoghurt med honning og nøtter her forleden. Nå er jeg imidlertid litt lei av den desserten og kunne trengt tips til hva annet man kan bruke gresk yoghurt til.. Anyone? Anonymous poster hash: 46117...826
illywhack Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Tsatziki I karriretter Smoothie Kjempegod blandet i mikser med frosne bær Blandet med litt fun saft og med havregryn og rosiner
Gjest Nori Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Kjør det sammen med frosne bær, da får du frozen yogurt. Ellers synes jeg det er veldig godt å blande melon og gresk yoghurt.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #6 Skrevet 12. mai 2015 Indiske retter. Både i retter som tikka masala, eller tilbehør som raita, eller i naan-brød. Tilsett litt urter og bruk som dressing. Med bær/frukt og litt søtning. Frosne bringegær, litt yoghurt, litt stevia og vaniljeessens, kjørt med stavmikser er herlig, særlig med litt hakkede nøtter. Anonymous poster hash: baace...83e
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #7 Skrevet 12. mai 2015 Kjør det sammen med frosne bær, da får du frozen yogurt. Ellers synes jeg det er veldig godt å blande melon og gresk yoghurt. Med et snev av honning. Anonymous poster hash: 15f7d...ba7
metempsychosis Skrevet 12. mai 2015 #8 Skrevet 12. mai 2015 Sammen med müesli eller til å lage kjøleskap (havre)grøt. Ellers er det en fabelaktig fuktighetsmaske til ansiktet
Pringle Skrevet 18. mai 2015 #9 Skrevet 18. mai 2015 Er det mulig å bli lei gresk yoghurt med honning og nøtter?? Har du prøvd forskjellige typer nøtter - valnøtter, pekan, peanøtter? Rørt ut med nøttesmør - hasselnøtt, mandel, cashewnøtt? Lønnesirup eller brunt sukker istedenfor honning? OK, send bøtta til meg, du!
Christiania_Oslo Skrevet 20. mai 2015 #10 Skrevet 20. mai 2015 Indiske retter,som marinering sammen med krydder og kjøtt. Yoghurt med bær,nøtter,tørket frukt,musli etc Base til forskjellige diper(sennep,dill og sitron til sjømat feks) Frosne bær og noe søtt som sukker eller honning blir en god smoothie Til å bake brød med(50%melk og 50%yoghurt istedenfor kjernemelk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå