Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen fine linker til hva man kan gjøre med langt hår 17 mai til bunad som har tykt hårbånd ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det vanlig hårbånd, eller bånd for vipping av håret du har? Er det sistnevnte så har du oppskrift på å lage vippe her. Har selv ikke bunad der vippe er noe alternativ så kjenner ikke til andre måter å bruke hårbåndet på.

Skrevet

Damebunad1_large.jpg?388

AnonymBruker
Skrevet

1300 for ei tjukk flette? :sjokkert: De tar vel toppen 10 minutter å lage.

Anonymous poster hash: 12eca...c2c
Skrevet

he he ja det kan du si. men det var hårfrisyre som passer til sånt bånd jeg var ute etter ... :)

AnonymBruker
Skrevet

he he ja det kan du si. men det var hårfrisyre som passer til sånt bånd jeg var ute etter ... :)

Hårfrisyren som djevelens advokat foreslo passer vel bra til ditt hårbånd også tror jeg? :)

Anonymous poster hash: 12eca...c2c

Skrevet

problemet er at båndet er så tykt at det ikke egentlig er så mange muligheter. å gjemme hår innunder tror jeg ikke at jeg vil ha særlig stor suksess med, særlig ikke når det er så langt og tykt som mitt .....

Skrevet

Hva med grorudpalme? :P

he he ville jo ha passet til Oslobunaden i alle fall ... men jeg tror ikke det gitt.

Skrevet (endret)

Jeg ville nok gått for krøller eller kanskje en "Princess bun" der du smyger alt håret rundt hårbåndet, men da bil jo kun deler av båndet synes foran.

Edit; med princess bun mener jeg den du får opp hvis du googler "Princess bun saradujour"

Endret av peppermyntete

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...