Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter pilleslutt i desember i fjor har syklusene mine vært på 33, 35 og opp til 37 dager. Har spottet/ blødd både før og etter antatt eggløsning. Ikke merket eggløsninger, og ikke testet.

Vil såpass lange sykluser og mye blødninger "overalt" i syklus sterkt tyde på ingen el?

Ikke lyst å begynne å stresse med el-tester - er stressa nok fra før!- men må kanskje det? En følelse av at jeg UMULIG kan ha e.l. når jeg har så lange sykluser+blødninger.... Eller er det faktisk mulig at jeg også slipper egg? :vetikke:

Anonymous poster hash: bc14d...b72
Videoannonse
Annonse
Gjest ELuna
Skrevet

Jeg har så lange sykluser, men har EL hver måned. Er frustrerende når man prøver da, blir så lenge mellom hver sjanse. Men mine har vært stabile på den lengden så lenge jeg kan huske, så det blir kanskje annerledes. Ville heller vært bekymret for blødningene, kan jo være et tegn på at syklusen ikke er på plass, eller noe annet hormonelt kluss. :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, bra det ikke er helt uvanlig med så lange sykluser!:) Ja, de blødningene må jeg få sjekket, tenker vel at det er noe kluss med hormoner....

Gjest Marino
Skrevet (endret)

.

Endret av Marino
AnonymBruker
Skrevet

Så fint å høre, Marino! :) Nå ble jeg litt mer optimistisk, takk! :)

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg har sykluser på i snitt 33 dager. EL er da på cd 19. Ikke noe problem, bare synd det er lenge å vente mellom hver pp.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også sykluser så lange som deg. Den måneden før jeg ble gravid var syklusen faktisk på 38 dager. Jeg har lenge brukt en app som heter "period tracker"'for å ha oversikt over når jeg hadde mensen, og når jeg kan vente den neste gang for jeg orket ikke telle dager osv (appen regner ut hvor lang syklusen din er i gjennomsnitt og merker av på kalenderen når du kan forvente å få mensen). Det den også gjør er å merke av hvilke dager du er fruktbar (ca 1 uke til sammen) og hvilken dag eggløsningen mest sannsynlig faller på. Jeg ble gravid av å ha sex ca annenhver dag den uken appen mente jeg var fruktbar. På første forsøk, og da tok jeg ikke hensyn til eggløsningsdagen. Bare passa på at vi hadde sex jevnt den uka. Bare et tips:-)

Anonymous poster hash: 298fc...605

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sykluser på 28 til 38 dager. Klarte likevel å bli gravid i pp3, og 6 mnd etter pilleslutt (prøvde ikke med en gang!). :) jeg har aldri testa etter el. Har hatt diverse rare småblødninger også, men tydeligvis ikke noe å bekymre seg for.

Har du så varierende perioder uten at det feiler deg noe?

Anonymous poster hash: 91c5f...842

Gjest Marino
Skrevet (endret)

.

Endret av Marino

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...