AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Ingen barn,har aldri vært gift.Liker å treffe damer men er redd for å binde seg. Ville dere styrt unna en sånn mann? Anonymous poster hash: 9c316...3c4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Nei, særlig om han har et fint smil og er trygg på seg selv :-) Anonymous poster hash: 15288...d12
Gjest Faerunpedia Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Spørs hva du mener med å ikke binde seg. Å ikke ønske samboerskap, felles økonomi osv er ok, men hvis det betyr å pule rundt med andre, evt stadig være på jakt etter noe nytt så nei.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Ja, hvis han var redd for å binde seg. En såpass voksen mann har åpenbart personlige issues om han ikke tåler commitment. Kan være alt fra voldtekt som liten, skilte foreldre, mindreverdighetskomplekser, narssisist og ekstremt behov for ny og stadig bekreftelser fra andre, hva enn det er så er det ikke bra ihvertfall. Anonymous poster hash: 3e80b...98f
Version 2.0 Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Ville ikke styrt unna deg kun pga det du opplyser nei.
Sandie Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Tja.Litt vanskelig å vurdere ut i fra få opplysninger,men jeg vil i utganspunktet være forsiktig med å innlede et forhold med en som er redd for å binde seg. At han er 40+ og ikke har vært gift eller har barn trenger ikke være negativt,tvert i mot.
Nemigirl Skrevet 11. mai 2015 #7 Skrevet 11. mai 2015 Ingen barn,har aldri vært gift.Liker å treffe damer men er redd for å binde seg. Ville dere styrt unna en sånn mann? Anonymous poster hash: 9c316...3c4 Hva er problemet her? Hvis du uansett ikke er ute etter annet enn ONS eller FF så er det vel helt i orden dersom damene som ønsker mere styrer unna deg? Dersom du derimot ønsker noe mer seriøst, men av ulike årsaker er redd for å binde deg, ja, da ser jeg at du muligens har noe å jobbe videre med. I så tilfelle er neppe problemet at damene styrer unna, men heller at du selv ikke våger å satse 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #8 Skrevet 11. mai 2015 Hva er problemet her? Hvis du uansett ikke er ute etter annet enn ONS eller FF så er det vel helt i orden dersom damene som ønsker mere styrer unna deg? Dersom du derimot ønsker noe mer seriøst, men av ulike årsaker er redd for å binde deg, ja, da ser jeg at du muligens har noe å jobbe videre med. I så tilfelle er neppe problemet at damene styrer unna, men heller at du selv ikke våger å satse Hvorfor så sint? Anonymous poster hash: 9c316...3c4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #9 Skrevet 11. mai 2015 Var da ikke noe sint med det svaret, det mest vettuge, on point og konstruktive svaret hittill i denne posten. Noen som ble butthurt av å få sannheten så fritt servert eller? Anonymous poster hash: 3e80b...98f 3
Ultiva Skrevet 11. mai 2015 #10 Skrevet 11. mai 2015 (endret) Hva er problemet her? Hvis du uansett ikke er ute etter annet enn ONS eller FF så er det vel helt i orden dersom damene som ønsker mere styrer unna deg? Dersom du derimot ønsker noe mer seriøst, men av ulike årsaker er redd for å binde deg, ja, da ser jeg at du muligens har noe å jobbe videre med. I så tilfelle er neppe problemet at damene styrer unna, men heller at du selv ikke våger å satse Signerer denne. Hadde selv styrt unna deg med god margin, men det er fordi jeg er en forholdsperson selv. Men det er jo ikke noe galt i seg selv å ikke ville ha en partner. Så fremt du er ærlig om det og ikke kaster bort andres tid. Endret 11. mai 2015 av Ultiva
Nemigirl Skrevet 11. mai 2015 #11 Skrevet 11. mai 2015 Hvorfor så sint? Anonymous poster hash: 9c316...3c4 Jeg er overhodet ikke sint. Skjønner ikke hvordan du kunne tolke det slik. Mente bare å understreke det faktum at det vel ikke nødvendigvis er et problem dersom seriøse damer styrer unna deg, all den tid du selv også ønsker avstand fra nettopp disse Og dersom du innerst inne ønsker et seriøst forhold til tross for at det skremmer deg - ja, da er det bare å jobbe med seg selv, så skal du nok se at damene neppe skygger unna pga din fortid med forpliktelsesvegring. Var da ikke noe sint med det svaret, det mest vettuge, on point og konstruktive svaret hittill i denne posten. Noen som ble butthurt av å få sannheten så fritt servert eller? Anonymous poster hash: 3e80b...98f Takk skal du ha
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #12 Skrevet 11. mai 2015 Jeg er overhodet ikke sint. Skjønner ikke hvordan du kunne tolke det slik. Mente bare å understreke det faktum at det vel ikke nødvendigvis er et problem dersom seriøse damer styrer unna deg, all den tid du selv også ønsker avstand fra nettopp disse Og dersom du innerst inne ønsker et seriøst forhold til tross for at det skremmer deg - ja, da er det bare å jobbe med seg selv, så skal du nok se at damene neppe skygger unna pga din fortid med forpliktelsesvegring. Takk skal du ha Ok.Ja jeg ser poenget ditt. Anonymous poster hash: 9c316...3c4 1
WubWub Skrevet 11. mai 2015 #13 Skrevet 11. mai 2015 Hvorfor så sint? Anonymous poster hash: 9c316...3c4 hvorfor poste tråden det her en gang til? kan du ikke bare åpne den gamle tråden du hadde med samme hovedinnlegg?
Gjest gjestvest Skrevet 11. mai 2015 #14 Skrevet 11. mai 2015 Redd for å binde-seg? BDSM-damer hadde muligens styrt unna. hehe
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #15 Skrevet 11. mai 2015 hvorfor poste tråden det her en gang til? kan du ikke bare åpne den gamle tråden du hadde med samme hovedinnlegg? Har ikke laget andre tråder enn denne. Anonymous poster hash: 9c316...3c4
Nemigirl Skrevet 11. mai 2015 #16 Skrevet 11. mai 2015 Ok.Ja jeg ser poenget ditt. Anonymous poster hash: 9c316...3c4 Fint - tror i grunn vi forstår hverandre godt
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #17 Skrevet 11. mai 2015 Spørs hva du mener med å ikke binde seg. Å ikke ønske samboerskap, felles økonomi osv er ok, men hvis det betyr å pule rundt med andre, evt stadig være på jakt etter noe nytt så nei. Dette. Anonymous poster hash: cf5b9...905 1
Mynona Skrevet 11. mai 2015 #18 Skrevet 11. mai 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Mynona, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå