AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Venter ei pakke som er sendt med dhl. Den er i Oslo nå iflg sporing og er ferdig tollbehandlet (tollgebyr er betalt på siden jeg handlet på) og det siste som står sporingen er planlagt levering. Jeg bor ikke så langt unna Oslo, så bør vel ha den imorgen? Ringer de før de kommer? Håper det, for selv om jeg har fri imorgen har jeg ikke tenkt å sitte i vinduet og følge med hele dagen. Greit å vite ca når på dagen de kommer og. Gidder ikke stå opp kl 7 på en fridag om de kommer kl 16 liksom. Står estimert levering fredag 15.da, men det kan vel ikke stemme når jeg bor 7 mil unna Oslo og pakken ankom Oslo 0530 i morges. Anonymous poster hash: beb71...cf8
Shmohawk Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 DHL ringer før de kommer, men av erfaring så kan man ikke alltid stole på tidspunktet de oppgir.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Lipp hipp som happ hvorvidt de ringer eller ikke. Enkelte ganger har jeg ikke hørt et pip om levering, før en fyr fra DHL plutselig ringer og sier han står utfor hovedinngangen, som regel har de ikke ringt i det hele tatt. Anonymous poster hash: d7f2b...289
Shmohawk Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Ja. Jeg har måttet forholde meg til DHL som befrakter flere ganger. Samtlige ganger har jeg fått oppgitt klokken 12 som leveringstid, men i praksis har pakken vært i hus i 14-15-tiden, uten at sjåføren kan gi noe særlig godt svar på hvorfor han er forsinket. Dette er riktignok basert på mine erfaringer da jeg ikke bodde i Oslo, kan godt hende at de har litt mer orden på sakene her i sivilisasjonen.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Ok...?Anonymous poster hash: 38b5b...617 Hva mener du med det??? Og til dere andre, takk for svar. Håper de ringer da. Tlf nr mitt står vel på fraktbrevet fra butikken. Bedre at de sier de skal komme 12 og kommer 15 enn at de sier 12 og kommer 8. Håper den kommer imorgen da. Estimert dato fredag kan vel ikke stemme når den er i Oslo nå og jeg ikke bor altfor langt unna? Gleder meg til pakken kommer! Er en veske fra shopbop. Anonymous poster hash: beb71...cf8
FantasDick Skrevet 11. mai 2015 #7 Skrevet 11. mai 2015 De har alltid ringt når de er omtrent en halv time unna og kommet dit jeg er for levering. Jeg bor riktignok på bygda hvor et lokalt transportfirma kjører for DHL så jeg har kanskje fått litt service utover det vanlige?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #8 Skrevet 11. mai 2015 De har alltid ringt når de er omtrent en halv time unna og kommet dit jeg er for levering. Jeg bor riktignok på bygda hvor et lokalt transportfirma kjører for DHL så jeg har kanskje fått litt service utover det vanlige? Jeg bor også på bygda, så håper de ringer. Sist jeg bestilte med noe annet enn posten fra utlandet ringte de, men husker ikke om det var ups eller dhl som leverte. Håper pakken kommer imorgen. Rart det står fredag som estimert dato når den er i Oslo og jeg ikke bor altfor langt unna. Anonymous poster hash: beb71...cf8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #9 Skrevet 12. mai 2015 Fikk sms for to timer siden om at de hadde pakke til meg og hvor de kunne møte meg. Svarte på den porto, men fikk ikke mer svar. Noen som vet hvor lang til det pleier å ta fra sms til de leverer? Virker kanskje masete å sende ny sms om når de kommer? Anonymous poster hash: beb71...cf8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #10 Skrevet 12. mai 2015 Tipper de kommer om en times tid. Kanskje to. Anonymous poster hash: 7819d...26d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #11 Skrevet 12. mai 2015 Føler du det mer masete å sende et oppfølgingsspørsmål til den som har en pakke til deg, enn å poste spekulasjoner her..? Det må da være bedre å få svar? Anonymous poster hash: 38b5b...617
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #12 Skrevet 12. mai 2015 Føler du det mer masete å sende et oppfølgingsspørsmål til den som har en pakke til deg, enn å poste spekulasjoner her..? Det må da være bedre å få svar? Anonymous poster hash: 38b5b...617 Jeg har da ikke kommet med spekulasjoner! Du får drite i å åpne tråder da vettu siden du ser på at folk lurer på ting som mas. Makan altså. Mye bedre å poste her enn å mase på sjåføren som har masse å gjøre syns nå jeg. Anonymous poster hash: beb71...cf8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #13 Skrevet 12. mai 2015 Men alle vi kan jo bare gjette? Anonymous poster hash: 38b5b...617
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #14 Skrevet 12. mai 2015 Selvfølgelig, men jeg spør om noen andre også har fått sms og hvor lang tid det tok fra sms til leveranse! Det må da være lov? Er det ikke det forumet er til da? Spørre om råd og erfaringer? Hadde alle visst alt hadde vi jo ikke trengt noe forum. Og jeg syns det e litt rart at jeg ikke har fått svar er bekreftelse på svaret til sjåføren. Anonymous poster hash: beb71...cf8
funginger Skrevet 12. mai 2015 #15 Skrevet 12. mai 2015 Jeg har fått pakke fra DHL en del ganger og du må bare ringe sjåføren for å avtale levering, det er det greieste.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #16 Skrevet 12. mai 2015 Ja, vurderte å ringe, men svarte på smsen i stedet. Fått svar nå, han kommer om en time. Iiiih, gleder meg til å få veska mi! :DAnonymous poster hash: beb71...cf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå