Gå til innhold

17 mai, dårlig vær , små barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er meldt dårlig vær på 17 mai, og lurer på hvordan vi skal gjøre det med feiringen.

Vi flyttet nylig hjem fra Texas etter et 4 år langt opphold der, og er ikke vant med 8 grader og regn i mai måned.

Dere som har barn i barnehagealder, hva skal dere gjøre på 17 mai? Trosser dere vær og vind, og ser på togene uansett, eller finnes det bedre alternativer?

Vi har ingen familie i nær avstand, og nettverket er så som så ...

Tips mottas gjerne :)

Anonymous poster hash: 018db...da8
Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet

Er det ubehagelig for dere å gå ut, så kan vel dere bare sitte hjemme, se på tv-sending? Det er jo dere selv som må bestemme.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg hadde holdt meg hjemme, har forøvrig planer om det også.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Dette blir første gang barna får en skikkelig norsk 17 mai feiring, og ønsker jo at den skal være litt gøy. Å se på riks-tv i flere timer er vel ikke helt det?

Anonymous poster hash: 018db...da8
Skrevet

Vi kler på barna godt og i blant har vi kjeledressen på lur.

Skrevet

Vi har gått i tog uansett vær helt fra barna var store nok til å ønske det selv. En toåring hadde jeg ikke giddet å drasse med i et tog, men en fireåring ville jeg kledd godt på og tatt med.

• Liker 1
Gjest Magdalene
Skrevet

Vi går i tog.

Kler på ull under bunadene om det er kaldt.

AnonymBruker
Skrevet

Vår er så liten at er det skikkelig drittvær blir vi hjemme.. Hadde han vært større hadde vi kledd oss godt å gått ut :)

Anonymous poster hash: 73d6c...f51

Skrevet

Kler oss etter været og drar ut. Hvis pøsregn så litt mer kafé/is enn ellers.

Skrevet

Kommer til å gå med vesla i toget, så blir det vel en is el. lignende før vi drar hjem og koser oss hjemme resten av dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...