AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Bestilte en ganske dyr ting fra utlandet som idag ble levert med DHL. Selve frakten betalte jeg når jeg betalte for varen men forventet å skulle betale 25 % mva pluss fortolling når den nå kom. Da jeg fikk pakken skulle jeg ikke betale noe. Kommer det regning i posten da eller? Ser verdien avsender har skrevet i fraktbrevet er halvert ca også, uten at jeg har bedd om dette. Men allikevel er verdien slik at jeg burde betale 25 % mva. Noen som kjenner til rutinene her? Får jeg faktura i posten?Anonymous poster hash: f8aaa...594
Shmohawk Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 DHL sender faktura i etterkant, ja. Eller, det kommer an på hvor man har kjøpt. Jeg kjøpte en gang en jakke på nett fra Zara, der er prisen som er oppgitt på websiden den endelige prisen, altså betalte jeg ingenting ekstra. Samboeren min bestilte en pakke fra iHerb og fikk faktura fra DHL i etterkant med fortollingsgebyr og det hele.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 DHL sender faktura i etterkant, ja. Eller, det kommer an på hvor man har kjøpt. Jeg kjøpte en gang en jakke på nett fra Zara, der er prisen som er oppgitt på websiden den endelige prisen, altså betalte jeg ingenting ekstra. Samboeren min bestilte en pakke fra iHerb og fikk faktura fra DHL i etterkant med fortollingsgebyr og det hele. Aha, ok Spurte fyren som leverte om jeg ikke skulle betale noe og han sa; nei, mulig du får regning i posten. Da får jeg bare vente Anonymous poster hash: f8aaa...594
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå