Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble kjent med en gutt over nett for ca 1 mnd siden. Vi snakket sammen i 2 uker 24/7 på face før vi møttes på middagsdate.

Vi dro på date, den var fantastisk, ikke et stille øyeblikk, han holdt meg i hånden offentlig og vi kysset. Han skrev også melding rett etterpå at "dette må vi gjenta😍😘"

Vi sendte meldinger den kvelden som vanlig meldinger frem og tilbake og sa til slutt god natt med kyssesmiley...

Dagen etter så tenkte jeg at jeg skulle holde tilbake litt og vente til han tok kontakt. Han gjorde aldri det.

Så jeg spørte han om vi skulle henge og ga nr mitt til han.

Hørte aldri noe, og han hadde til å med oversett en melding hvor jeg spurte hva problemet var.

Flere dager gikk og til slutt sendte jeg bare melding som om ingenting hadde skjedd og da svarte han at han hadde blitt syk så derfor hadde han ikke hadde tatt kontakt.

Han foreslo å ta det igjen den uken siden det var kjipt fra han sin side å ikke si ifra.. Jeg ventet spent hele uken men hørte aldri noe...

Til slutt gikk jeg lei og sendte ny melding som om ingenting hadde skjedd..

Har foreslått å møtes på fredag nå, da måtte han sjekke arbeidsplanen sin....

Grunnen for hvorfor jeg ikke skjønner noe er fordi han var så sykt på rett etter daten men plutselig ble så hard to get?

Og ja... Har prøvd å gå flere dager uten å sende noe melding, da hører jeg ikke fra han.

jeg har også sett at når jeg sender melding noen ganger er han aktiv på Facebook, men venter med å svare meg?!

Er dette fordi han leker hard to get eller?!

Han hadde også sagt til en felles venn han ikke vet jeg kjenner at han hadde møtt drømmedama i sitt liv, dette hadde han fortalt dagen etter han møtte meg.

Jeg blir usikker om han har møtt en ny, men fortsatt vil holde meg på gress, eller om han faktisk fikk panikk og nå spiller spill fordi jeg er drømmedama hans?

Han har heller ikke kontantet meg på telefonen, selv om jeg ga nr til han..

Han har forresten nevnt at han har forpliktelsesangst, er sjenert og er ute etter noe mer seriøst en fuck friends.

Jeg er også en "populær" dame sånn sett og holder tilbake når det kommer gutter....

Vanligvis hiver gutter seg etter meg, mens nå er det jeg som sitter i situasjonen med å chase... Gjør det gjerne også for den del, men vil ikke chase en fyr som egentlig liker en annen:/

Vi er forresten 25 og 27 år og bor i forskjellig byer(Drøbak og Lillestrøm)

Anonymous poster hash: b5bb0...6e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, syns det høres rart ut.
Er litt vanskelig å si, siden det kan være mange grunner til at han plutselig holder tilbake.
Jeg ville nok spurt han rett ut rett og slett for å se han svarer da :)

lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Han har møtt en ny eller er rett og slett ikke interessert.

Anonymous poster hash: a7eb7...401
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han svarer på meldingene veldig positivt med smileys og hele pakka da. Ville en gutt virkelig giddet å svare en jente de kun hadde kjent i 1 mnd selv om de er uinteressert?

AnonymBruker
Skrevet

Er det seriøst ingen flere som kan gi meg noe svar her?

AnonymBruker
Skrevet

hmm, syns det høres rart ut.

Er litt vanskelig å si, siden det kan være mange grunner til at han plutselig holder tilbake.

Jeg ville nok spurt han rett ut rett og slett for å se han svarer da :)

lykke til :)

Tenkte å ta det opp hvis vi møtes på fredag. Eller synes du det er best å ta det opp per Facebook? Takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Han svarer på meldingene veldig positivt med smileys og hele pakka da. Ville en gutt virkelig giddet å svare en jente de kun hadde kjent i 1 mnd selv om de er uinteressert?

Han er kansje vant til å måtte ta mye initiativ selv, uten at damen tar nope og taster deg vel gjerne da, siden du ikke tar initiativ før det har gått dagesvis kan det hende han tenker at du ikke er særlig interessert, Ville prøvd å ta litt mer styringn og få til et møte selv :)

Anonymous poster hash: 9ebcf...c04

Skrevet

Tenkte å ta det opp hvis vi møtes på fredag. Eller synes du det er best å ta det opp per Facebook? Takk for svar :)

Ta det opp med han når du møter han.

Mye bedre det enn å ta det gjennom facebook :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo umulig å vite hva han tenker da.. opplevde noe lignende selv, men dette er kun min erfaring og det betyr ikke at det må være sånn i ditt tilfelle da.

Møtte en fyr, det sa "pang", vi datet litt og tilbrakte masse tid sammen, utrolig bra kjemi osv. Så ble det stille. Jeg sendte han en melding - fikk svar som om han fortsatt var interessert. Så stille igjen. Ikke noe initiativ, bare løse avtaler om "vi må få til å sees snart da". Et par uker etterpå var han "In a relationship" med en nydelig jente han tydeligvis hadde møtt sikkert rett før, samtidig eller rett etter meg.

Anonymous poster hash: 9d73a...625
AnonymBruker
Skrevet

Er det seriøst ingen flere som kan gi meg noe svar her?

Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: b5bb0200028e8edfbfe8fbdd7d5576e1] b5bb0...6e1

Ikke lett å vite.Men det finnes enkelte som holder på slik.Har selv opplevd noen tilfeller,og da har grunnene vært:

-De har (av en eller annen grunn jeg ikke kan påvirke) mistet interessen men er for feig til å si det.

-De har psykiske problemer som vanskeliggjør det å holde avtaler,gjøre forpliktelser og være i et forhold.

-De er playere som liker å leke og forvirre,og elsker tanken på at noen sitter og grubler på hva som gikk galt.

-De liker å holde folk på gress.

-De er redd for å innlede forhold fordi de er superkresne og er redd å gå glipp av noe "bedre", dersom det dukker opp.

-De er ikke ute etter å treffe noen,bare få oppmerksomhet.Og det oppmerksomhetsbehovet tilfredsstilles gjerne via meldinger.

Som du ser kan det være mange grunner,og sikker enda flere enn de jeg nevner her.Siden han allerede har sagt han er redd for å binde seg er det kanskje det som ligger bak oppførselen hans.Likevel er det helt uakseptabelt å teste deg ut på denne måten.For det er det han gjør tror jeg,sjekker hvor mye du tolererer av dårlig oppførsel før du går lei.

Anonymous poster hash: df05f...c1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere faktisk treffes på fredag får du ta det derfra.

Ellers er det at han ikke tar kontakt selv om han har detaljene dine OG vet du tydelig er interessert, tegn nok i seg selv. Hva som er årsaken er ikke lett å vite, men dere har jo bare hatt en date. Man trenger egentlig ingen "grunn" til å ikke ville ta ting videre.

Anonymous poster hash: 45bf2...40d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...