Gå til innhold

Stjeler du jordbær i butikken?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det første jeg skal gjøre nestegang jeg skal i butikken :P

Bare ikke bli flau og klein når kassereren kommenterer det eller tar betalt for det du har tatt med deg ihvertfall:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Over halvparten av jordbær som blir kastet hos oss er blitt dårlige fordi kurvene står halvfulle og ingen vil ha de...

Anonymous poster hash: 35f75...435

Da bør jo dere som jobber i butikken fylle på, ikke bare si at "de står halvfulle", som de forøvrig har gjort hele tiden...

Anonymous poster hash: 74ae9...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Wtf?! Nei, de som jobber i butikk mottar bærene, og setter de direkte ut i butikken/på kjøl.. Vi får ikke inn 20 kg jordbær i løsvekt, som vi sitter og legger i plastesker med de dårligste i midten...

Tror jeg mindre på, er noe slags organisert kriminalitet dette. Råtne jordbær til folket!

Anonymous poster hash: 996dc...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg mindre på, er noe slags organisert kriminalitet dette. Råtne jordbær til folket!

Ohyes. Hapå har svenske bananskrellere, mens butikkene har polske gjemme-jordbær-ansatte ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Derfor kan man godt ha mer oppi kurven, istedenfor å kaste de! Mye mer etisk. Å kaste mat er mye verre, enn at noen fyller på med jordbær de uansett betaler for.

Dere er med på å lage svinn, kjære deg. Selvfølgelig heller jeg de halvfulle kurvene over andre når jeg står å fyller på jordbær, men nå står man ikke der å fyller på hele dagen. Og da har du ikke bare stjålet, men også laget svinn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Bare ikke bli flau og klein når kassereren kommenterer det eller tar betalt for det du har tatt med deg ihvertfall:)

Går nok bra, så kan jeg ta med de råtne bærene i midten, sparer dere for litt jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er med på å lage svinn, kjære deg. Selvfølgelig heller jeg de halvfulle kurvene over andre når jeg står å fyller på jordbær, men nå står man ikke der å fyller på hele dagen. Og da har du ikke bare stjålet, men også laget svinn.

Ja huff og huff, jordbærsvinn! Men siden dere har halvfulle kurver med dårlige bær, ja råtne i midten som ble avslørt her, er det dere som først starter med svinn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,jeg stjeler ikke ..1 fordi det er tyveri, 2 . alle bakterier og drit fra andre som kan havne i kurven.Jeg liker å vaske frukt og grønt før jeg spiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at det bestandig er de bærene man ikke ser.

Ikke merkelig i det hele tatt, siden det er de bærene som ligger mest inneklemt og dermed også råtner fortest.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke merkelig i det hele tatt, siden det er de bærene som ligger mest inneklemt og dermed også råtner fortest.

Men ikke de aller nederste man kan se, kun de i midten? Nei nei, kjøper ikke den.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ikke de aller nederste man kan se, kun de i midten? Nei nei, kjøper ikke den.

Som regel er det hull i kurven

Om noen virkelig tror at det sitter folk og passer på å fylle kurven med råtne bær og dekke over med friske bær, så må jeg si at jeg begynner å undre meg over intelligensen til folk altså

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøvd deg, det blir for dumt å komme med personangrep på grunn av jordbær. Om det er polski fiat jordbærplukkerne som gjør det eller de butikkansatte er det samme, dere er med på svindlingen, Tar ekstra bær som erstatning for de råtne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men synes ofte kurvene aldri er fulle, men halvfulle, så da legger jeg noen ganger ekstra bær oppi, da jeg synes det blir feil å betale full pris for en hel kurv.

At andre her blir så provosert av det , er virkelig nesten fascinerende...Kunne ikke brydd meg mindre om noen lager tårn eller ei. Sikker på at mye bær blir kastet uansett pga de blir fort dårlige. Folk som blir SÅÅÅ provosert av det, som deg ts, bør virkelig gå inn i deg/dere selv!

Så du mener neste gang så kan jeg putte et eple og en appelsin i lommen min å gå, for "de blir jo rotten og må kastes". Eller hva med et brød, eller en eske med kyllingfilet, det går jo ut på dato i morgen, og da må det jo kastes... Den tanke gangen din henger ikke på greip.

Dersom ALLE tenkte som deg, så hadde prisene på frukt og grønt gått til himmelen! Og alle kurver med bær og frukt hadde vært halvfulle, og da hadde ingen kjøpt det og mer hadde blitt kastet!

Når det koster la oss si 24 kr for en kurv med jordbær, som veier 500 gram, samme om det er mange små eller store! VEKTEN er 500gram, også kommer det en gjeng med kronidioter å tar fra de andre, da blir resten mindre i vekt og de som da er ærlige å tar den kurven så betaler de full pris for mindre! Mens de kronidiotene valser ut butikken med bær på 700 gram for samme prisen, fordi de følte at kurven var halvfull! Men samme om det er mange små eller få store, så er mengden det samme, men de ville ha FULL kurv de + litt ekstra bare fordi de kan.

Nesten gang så kan jeg ta litt smågodt, også kan jeg ta meg en ekstra pose å putte det i lommen. For i følge deg så er jo det lov, for det blir jo kastet allikevel.

Stjeling går ikke bare ut over butikken, men oss andre også! Svinn + stjeling + idioter som skal ødelegge fruktkurver slik at ingen andre vil ha den = høyere priser!

Så jo, jeg bryr meg, for jeg vil ikke betale for de jordbærene du stjal!

TS

Anonymous poster hash: 211a1...7c8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hender at jeg bytter om.

Anonymous poster hash: e5b7f...594
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener neste gang så kan jeg putte et eple og en appelsin i lommen min å gå, for "de blir jo rotten og må kastes". Eller hva med et brød, eller en eske med kyllingfilet, det går jo ut på dato i morgen, og da må det jo kastes... Den tanke gangen din henger ikke på greip.

Dersom ALLE tenkte som deg, så hadde prisene på frukt og grønt gått til himmelen! Og alle kurver med bær og frukt hadde vært halvfulle, og da hadde ingen kjøpt det og mer hadde blitt kastet!

Når det koster la oss si 24 kr for en kurv med jordbær, som veier 500 gram, samme om det er mange små eller store! VEKTEN er 500gram, også kommer det en gjeng med kronidioter å tar fra de andre, da blir resten mindre i vekt og de som da er ærlige å tar den kurven så betaler de full pris for mindre! Mens de kronidiotene valser ut butikken med bær på 700 gram for samme prisen, fordi de følte at kurven var halvfull! Men samme om det er mange små eller få store, så er mengden det samme, men de ville ha FULL kurv de + litt ekstra bare fordi de kan.

Nesten gang så kan jeg ta litt smågodt, også kan jeg ta meg en ekstra pose å putte det i lommen. For i følge deg så er jo det lov, for det blir jo kastet allikevel.

Stjeling går ikke bare ut over butikken, men oss andre også! Svinn + stjeling + idioter som skal ødelegge fruktkurver slik at ingen andre vil ha den = høyere priser!

TS

Jeg har jobbet som fruktansvarlig i en ganske stor butikk. Der var det relativt sjeldent kurven veide 500 gram. Mellom 450-475 gram var veldig vanlig. Så om folk puttet oppi to jordbær ekstra for å få de 500 gramene de faktisk betalte for var ikke dette noe som plagde meg.

Jeg opplevde heller aldri at folk puttet oppi 200 gram ekstra i kurven, da det faktisk godt skal gjøres.

Syns du virker minst like smålig som de som tar et jordbær og to ekstra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Gi de bort gratis til hver 10 kunde, slutt å gnål, vi driter i de jævla jordbærene dine, stapp de råtne i råva om du vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har jobbet som fruktansvarlig i en ganske stor butikk. Der var det relativt sjeldent kurven veide 500 gram. Mellom 450-475 gram var veldig vanlig. Så om folk puttet oppi to jordbær ekstra for å få de 500 gramene de faktisk betalte for var ikke dette noe som plagde meg.

Jeg opplevde heller aldri at folk puttet oppi 200 gram ekstra i kurven, da det faktisk godt skal gjøres.

Men det er jo ikke det det er snakk om, men de som går over det. Man skal få det man betaler for, jeg veier fruktkurven og ser om det samstemmer med prislappen.

Men har sett flere som tar mange ekstra. Flere ganger!

og om ALLE gjorde det, så får de mindre salg av like mye bær. Siden flere stjeler ekstra, bare fordi det blir dårlig og må kastes.

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi de bort gratis til hver 10 kunde, slutt å gnål, vi driter i de jævla jordbærene dine, stapp de råtne i råva om du vil!

omg snakk om å være sur å bitchy! Gå å legg deg, du har ingenting på KG å gjøre når du blir så usaklig!

TS

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også jobbet som f/G ansvarlig i flere år. Og hos oss veier kurvene rundt 525 gram når de kommer, og jeg har flere ganger at kunder som er oppe i 6-700 gram. At du ikke har opplevd det betyr ikke at det ikke skjer rett som det er andre steder

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også jobbet som f/G ansvarlig i flere år. Og hos oss veier kurvene rundt 525 gram når de kommer, og jeg har flere ganger at kunder som er oppe i 6-700 gram. At du ikke har opplevd det betyr ikke at det ikke skjer rett som det er andre steder

Nå skrev jeg om hva jeg opplevde. Syns det forekommer ganske tydlig i teksten.

Endret av IglePigle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...