Gå til innhold

Kan dette gi meg den kroppen jeg ønsker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! :)

Jeg veier rundt 64 kg og er 167 cm høy. Målet mitt er å miste fett og få mer muskler. Spiser rundt 1800 +- kcal om dagen, og trener styrke (fullkroppsprogram) 2-3 dager i uka. Spiser rundt 2000-2300 kcal på treningsdager. Spiser over 100 g protein hver dag. :)

Vet at man må ligge i overskudd for å legge på seg muskler, mens man må ligge i underskudd for å kvitte seg med fett.

Så om jeg feks i 2-4 uker gjør som ovenfor (bygge litt muskler/ vedlikeholde og gå ned i fett) og i 2-4 uker kanskje spiser mellom 2000-2500 kcal pr dag (2000 + -på treningsfrie dager og 2500 på treningsdager) og trener ekstra mye denne perioden (split-program, slik at jeg kan trene mellom 4-6 dager i uka)

Kan det på denne måten gi et raskere resultat, eller skal jeg fortsette slik jeg gjør nå? Merker jo at jeg får litt mer muskler, og jeg øker også vektene. Men har hørt at dette kun er mulig når du er nybegynner, og jeg har gjort slik som dette i litt under 2 mnd, så vet ikke hvor lenge man er "nybegynner"? :)

Anonymous poster hash: e8874...392
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Funker den for nybegynnere også? Har dårlig tid, vil stramme opp mage og rumpe innen 1 måned ;) Veier 55 kg, men er veldig tynnfeit - svak, litt mage og slapp kropp. Anonymous poster hash: 9c62c...21a

Da ville jeg kjørt på med tungt helkroppsprogram 3 ganger i uka. Med rett kosthold og uten noe vekt å miste så vil du kunne få gode resultater innen 4 uker :)

Skrevet

ÅÅ, det programmet har jeg ikke sett før! Tuusen millioner takk! Men, digresjon - siden det står "gjest_runforit" betyr det at du har forlatt oss? Det kan du kanskje ikke svare på hvis du har da, men. Nå ble jeg trist..Du har jo bidratt med så mye, og gitt meg og mange andre(vil jeg anta) mange gode råd og masse insipirasjon. Lurer på hvorfor du forlot oss :/

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

ÅÅ, det programmet har jeg ikke sett før! Tuusen millioner takk! Men, digresjon - siden det står "gjest_runforit" betyr det at du har forlatt oss? Det kan du kanskje ikke svare på hvis du har da, men. Nå ble jeg trist..Du har jo bidratt med så mye, og gitt meg og mange andre(vil jeg anta) mange gode råd og masse insipirasjon. Lurer på hvorfor du forlot oss :/

Ja, hun slettet seg i går.

Anonymous poster hash: 76836...595

Skrevet

Funker den for nybegynnere også? Har dårlig tid, vil stramme opp mage og rumpe innen 1 måned ;) Veier 55 kg, men er veldig tynnfeit - svak, litt mage og slapp kropp.

Anonymous poster hash: 9c62c...21a

Starting strength fungerer veldig bra for nybegynnere. Det ligger i navnet på programmet. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...