AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Jeg har pvr-dekoderen fra Canal Digital (ikke den nye t-wee boksen). Der skal jeg jo i teorien kunne bruke Go filmleie. Jeg får sett trailerne, men når jeg har betalt og skal se filmen er det eneste som skjer at det vanlige tv-bildet fryser og det kommer masse hakkende fargede firkanter over det, og alt flimrer, og det er ingen lyd. Jeg har 25 mBps hastighet, noe som skal være mer enn nok (det krever 1-5 mbps for å se filmer). Noen som vet hva som kan være galt? Jeg har tatt kontakt med kundeservice, men vært uheldig og bare kommet til slike som skal ha meg til å kjøpe høyere hastighet eller gå over til nye t-weeboksen til en liten formue, i stedet for å hjelpe... Anonymous poster hash: 4df6f...13f
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Kan det være noe annet som tar kapasitet på nettet? Står PCen og laster ned store tunge filer for eksempel? Vi har det samme problemet her i blant, og da hjelper det å koble fra internett på laptopene våre. (Men nå har vi riktignok mye lavere hastighet enn deg.) Anonymous poster hash: 96c3e...1b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå