Gå til innhold

ARG ! en liten utblåsning bare.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette ble en akkurat så lang prosess som jeg hadde fryktet. Skilsmissepapirene må godkjennes hos fylkesmannen. Jeg ringte dit i dag, og ikke beskjed om at dette tar 3-4 uker. :o Dette er papirer fra et "vestlig" land, og som helt sikkert er en ren formalitet å godkjenne - jeg går i alle fall ut fra at de ikke gjør noe annet enn å lese søknaden og gi et stempel. Så nå ser det ut til at datoen vi har satt går i vasken. :( Jeg spurte om det var noen måte å få fortgang i dette på - men fikk til svar at jeg måtte vente i kø som alle andre. De hadde nemlig mye å gjøre. Skulle kanskje ikke ha ringt på slutten av dagen rett før helg. :-? Hos tingretten fikk jeg beskjed om å bare møte opp personlig hos fylkesmannen med papirene, så ordnet de dette raskt. UFF ! Den norske papirmølla får jeg fnatt av til tider.

Puh ! Det var utblåsningen. Nå føler jeg meg i alle fall litt bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:trøste:

Sender en trøsteklem jeg. GJør som Tingretten sa. Lever papirene selv, det er utrolig hvor stpr forskjell det gjør med saksgangen :wink:

Lykke til! :klem:

Skrevet

Problemet er at da må jeg ta meg fri en hel dag fra jobb, og det er vanskelig å få til. :-( Det er liksom ikke gjort i en håndvenning å reise inn til Oslo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...