Gå til innhold

Filmen "Satisfaction(Girls of summer)"

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie

Bare lurer på om noen har sett den filmen?

Jeg hadde den på opptak for flere år tilbake, men så gjorde min kjære mamma den bommerten å ta over den med noe annet skvip hun ville ha... :-?

Nå er jeg på VILL LETING etter denne filmen igjen, jeg vil så gjerne eie den... Har ikke funnet den på VHS, og på DVD finnes den bare i USA og UK som jeg har sett... (Dessuten har ikke jeg DVD, men jeg tenkte å brenne... huff, -ulovlig det kanskje..)

Vel, er det noen som har denne filmen eller som vet om et sted jeg kan få kjøpt den på vanlig VHS??? Pleeease, HILFE!

Kan jo nevne noen av skuespillerne i filmen: Justine Bateman (hovedrollen), Liam Neeson (mannlige hovedrollen) og Julia Roberts. Det er de tre mest kjente personene som spiller i filmen iallfall.

Filmen handler om et jenteband med J. Bateman i spissen. De får tak i en gutt som skal begynne å spille sammen med dem. Så reiser de til et sted hvor de skal prøvespille for en klubb hvor de kan få spille hele sommeren igjennom. De må prøvespille for Liam Neeson, som heter Falcon (trur eg) i filmen.

Det er flere år siden jeg så den sist, så jeg husker ikke 100%, men jeg bare husker at jeg ELSKER den filmen. Den er så ENKEL og sånn deilig avslapningsfilm med litt romantikk og masse bra musikk...

Er det noen som kan hjelpe meg??

Hvis DU har den, men vurderer å selge den til meg, gi meg pris og send meg en PM!!!!

Thanx, girls!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...