AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Det er en fyr på treningssenteret jeg har hatt øyekontakt med lenge nå. Vi smiler til hverandre hver gang vi møtes, sier noen få ord iblant. Han har hjulpet meg med treningen et par ganger, men det blir liksom ikke de store samtalene ut av det. Altså vi veksler ofte blikk og smil men det stopper liksom der. Synes det virker som han er litt interessert. Vi bor på en ganske liten plass, men kan vel ikke gå rundt og vente på å treffe på han et annet sted? Får bare sånn skikkelig kribling i magen når jg ser han, og har begynt å glede meg ekstra til treningen for tiden, siden han i det siste har begynt å være der omtrent de samme dagene som meg. Han gir meg skikkelig godfølelse i magen, blir helt varm inni meg:) Men hva kan jeg si til han? Legg tør liksom ikke gå så nært han heller, siden jeg oser svette og sikkert stinker:P Tips? Anonymous poster hash: ff4d5...1af
Rights Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Det at du oser svette og sikkert stinker, må du bare "legge bort" i hodet ditt. Det er noe veldig sexy med jenter som faktisk trener såpass hardt at de svetter, og ikke er så veldig fisefine på at de ikke ser perfekte ut med sminke osv, der og da. Og selve lukten din kan gjøre at han føler seg veldig mye mere tiltrukket til deg. Alle jentene jeg ser på som attraktive har iallefall en kroppslukt som får hormonene mine til å gå løpsk (på en positiv måte). Når det gjelder selve problemstillingen din, så kan du alltids legge han til på FB og skrive til han der. Det er iallefall en fordel om han selv er mere på den introverte siden. Skal du prate med han på trening kan du vel spørre om han vil finne på noe en dag, for da er det såpass direkte at han skjønner med engang at du vil bli mere kjent. 1
Charlene87 Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Ja, kjør på! Menn liker kvinner som tar initiativ, de blir smigret av det han virker i ihvertfall interessert , eller du kan være mer forsiktig, spør om han skal ut på den festen, og spør om han skal være der :-)?;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå