AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Lurer på om noen vet noe om Oslo VIP? Fikk en Mail igår om at jeg fortsatt er medlem hos dem og hvis jeg ikke betaler så sender de regningen til inkasso. Jeg ble medlem i 2013, flytta fra Oslo samme år, sa opp medlemskapet og har ikke hørt noe fra de siden. Sendte noen Mail med de igår og de pusha veldig på at jeg måtte oppdatere kort informasjonen min. Fikk heller ikke noe beløp om hva jeg skylder. Lurer på om jeg bare burde betale dette får å få det ut av verden eller om de prøver å lure meg? Anonymous poster hash: 41300...79c
Gullik Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Aldri hørt om dette firmaet, hva går medlemskapet ut på? Og på hvilken måte sa du opp medlemsskapet? Fikk du noen bekreftelse?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Lurer på om noen vet noe om Oslo VIP? Fikk en Mail igår om at jeg fortsatt er medlem hos dem og hvis jeg ikke betaler så sender de regningen til inkasso. Jeg ble medlem i 2013, flytta fra Oslo samme år, sa opp medlemskapet og har ikke hørt noe fra de siden. Sendte noen Mail med de igår og de pusha veldig på at jeg måtte oppdatere kort informasjonen min. Fikk heller ikke noe beløp om hva jeg skylder. Lurer på om jeg bare burde betale dette får å få det ut av verden eller om de prøver å lure meg?Anonymous poster hash: 41300...79c De har sannsynligvis fortsatt å sende regninger til gammel adresse. Har du noen bekreftelse på at du har sagt opp medlemskapet? Anonymous poster hash: fc9eb...143
Kakemann4518 Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Aldri hørt om dette firmaet, hva går medlemskapet ut på? Og på hvilken måte sa du opp medlemsskapet? Fikk du noen bekreftelse? Man må si opp medlemskapet ved å sende et brev i posten, kan derfor ikke vise de en Mail med oppsigelse.
Kakemann4518 Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Det er forresten sånn at man får rabatter ulike steder i Oslo, og at man kommer først i køer på utesteder osv. Synes også det er rart at jeg ikke finner et telefon nr slik at jeg kan ringe de.
Gullik Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Man må si opp medlemskapet ved å sende et brev i posten, kan derfor ikke vise de en Mail med oppsigelse. Ok. Da blir det nok vanskelig å bevise det. Får håpe de er greie og frafaller kravet når du sier at du har sagt opp per brev. Jeg pleier alltid å be om skriftlig bekreftelse enten på mail eller brev når jeg sender en oppsigelse eller avbestilling.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #7 Skrevet 11. mai 2015 Sa du opp 3 mnd før nytt år og leverte inn medlemskortet? Det står som krav til utmelding. Anonymous poster hash: 3b20f...014
Kakemann4518 Skrevet 11. mai 2015 #8 Skrevet 11. mai 2015 Sa opp før tre mnd av nytt år, men forstod det slik at det ikke skulle være noe problem. Så da burde jeg gi de tilgang på kontoen min? De sier at de ikke har fått oppsigelsen min, men jeg kan jo ikke bevise noe.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #9 Skrevet 11. mai 2015 Oslo VIP er skikkelig jalla. Håper du kommer deg unna uten trøbbel :/ Anonymous poster hash: 9cd5f...3a4 1
Illuminatum Skrevet 11. mai 2015 #10 Skrevet 11. mai 2015 Man må si opp medlemskapet ved å sende et brev i posten, kan derfor ikke vise de en Mail med oppsigelse. Det står da på nettsiden deres: Hvordan avslutter jeg medlemskapet i OsloVip? Send inn en skriftlig oppsigelse med personopplysninger & medlemsnummer til Post(at)OsloVip.no, minimum 3 måneder før ditt neste medlemsår starter
Labbetussen Skrevet 11. mai 2015 #11 Skrevet 11. mai 2015 Jalla Jalla Jalla.. Google temaet så e du langt i fra eneste.. 3
OsloVip.no Skrevet 12. juni 2015 #12 Skrevet 12. juni 2015 Heisann alle sammen. Vi fant denne tråden og ville gjerne forklare et par ting. Om man søker på nettet etter VIPKORT, VIP NORGE, VIP OSLO etc så kommer både vi "OsloVip.no" & "VIPKORT NORGE" opp. Det er vktg å få med seg at vi på OsloVip.no startet ikke virksomheten vår før 2011, dvs. alle artikler, klager og innlegg på nett om "VIPKORT NORGE" er ikke oss. Så som flere her inne, mener at vi er useriøse eller jalla jalla som noen skriver, så er dette det andre selskapet, som har vart med i masse skandaler i TV2 Hjelper deg etc. Det er også viktig å poengtere at vi på OsloVip.no fakturerer aldri våre kunder siden alle våre medlemmer betaler via sitt registrerte bankkort. Vi trekker kun medlemmer etter avtalevilkåren som medlemmene har gogkjent ved innmelding, dvs. at dere som motiverer varann til å ikke betale, så er dette feil, siden vi aldri tar betalt noe mer enn det som du faktisk skal betale i følge avtalen. Til dere som mener at det er galt at dere har fått inkassovarsel, så er dette ganske vanlig om man ikke bealer for seg når man har bestilt en tjeneste, vi sender aldri ut inkassokrav til folk som gjør opp for seg. Vi sender også alltid ut bekreftelse på oppsigelser, så om du ikke har mottatt noen bekreftelse, så har du ikke sagt opp, og det er kun en mail som skal til. Vi håper derfor ikke at dere svindler oss på betalingen, siden vi kun er ute etter rettferdighet. Alle spørsmål kan sendes direkte til [email protected], så får dere svar. Mvh. OsloVip.no
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #13 Skrevet 12. juni 2015 Haha, OsloVIP ass. De har svindlet meg og flere jeg kjenner. Dette skjedde senest i 2014. Jeg stoler ikke noe av det som blir skrevet over her. Over halvparten av det er REIN løgn. Anbefaler alle å holde seg unna dette selskapet, og også varsle venner og kjente i Oslo og omegn om at de bør holde seg LANGT unna OsloVIP. Anonymous poster hash: 840fb...3a5 1
OsloVip.no Skrevet 12. juni 2015 #14 Skrevet 12. juni 2015 @AnonymBruker: Siden du ikke deler noen konkret informasjon om hva du faktisk synes er svindel, så må vi bare utgå fra at du er en tidligere kunde, som ikke likte at du måtte betale for ditt medlemskap, siden vi aldri har tatt betalt for noe annet. Mvh. OsloVip.no
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #15 Skrevet 12. juni 2015 Heisann alle sammen. Vi fant denne tråden og ville gjerne forklare et par ting. Om man søker på nettet etter VIPKORT, VIP NORGE, VIP OSLO etc så kommer både vi "OsloVip.no" & "VIPKORT NORGE" opp. Det er vktg å få med seg at vi på OsloVip.no startet ikke virksomheten vår før 2011, dvs. alle artikler, klager og innlegg på nett om "VIPKORT NORGE" er ikke oss. Så som flere her inne, mener at vi er useriøse eller jalla jalla som noen skriver, så er dette det andre selskapet, som har vart med i masse skandaler i TV2 Hjelper deg etc. Det er også viktig å poengtere at vi på OsloVip.no fakturerer aldri våre kunder siden alle våre medlemmer betaler via sitt registrerte bankkort. Vi trekker kun medlemmer etter avtalevilkåren som medlemmene har gogkjent ved innmelding, dvs. at dere som motiverer varann til å ikke betale, så er dette feil, siden vi aldri tar betalt noe mer enn det som du faktisk skal betale i følge avtalen. Til dere som mener at det er galt at dere har fått inkassovarsel, så er dette ganske vanlig om man ikke bealer for seg når man har bestilt en tjeneste, vi sender aldri ut inkassokrav til folk som gjør opp for seg. Vi sender også alltid ut bekreftelse på oppsigelser, så om du ikke har mottatt noen bekreftelse, så har du ikke sagt opp, og det er kun en mail som skal til. Vi håper derfor ikke at dere svindler oss på betalingen, siden vi kun er ute etter rettferdighet. Alle spørsmål kan sendes direkte til [email protected], så får dere svar. Mvh. OsloVip.no Det er veldig snål at man ikke kan si opp per mail, da fratar dere jo kunden mulighet til å bevise at oppsigelsen er sendt. I tillegg har dere en utrolig merkelig regel om at det må være minst 3 måneder før neste kalender år for å si opp. Man bør få si opp når man ønsker. Snålt. Anonymous poster hash: f6f30...206 1
OsloVip.no Skrevet 12. juni 2015 #16 Skrevet 12. juni 2015 Om noen av våre kunder eller tidligere kunder ikke er fornøyd, så anbefaler vi ikke å klage her inne anonymt, dette løser ingenting, og det er umulig for oss å hjelpe dere om dere klager anonymt, bedre å sende oss en mail til [email protected], så lover vi å hjelpe dere direkte. Mvh OsloVip.no
OsloVip.no Skrevet 12. juni 2015 #17 Skrevet 12. juni 2015 (endret) Det er veldig snål at man ikke kan si opp per mail, da fratar dere jo kunden mulighet til å bevise at oppsigelsen er sendt. I tillegg har dere en utrolig merkelig regel om at det må være minst 3 måneder før neste kalender år for å si opp. Man bør få si opp når man ønsker. Snålt. Anonymous poster hash: f6f30...206 Svar: Som vi akkurat skrev i førrige teksten: "Vi sender også alltid ut bekreftelse på oppsigelser, så om du ikke har mottatt noen bekreftelse, så har du ikke sagt opp, og det er kun en mail som skal til." dvs. du kan si opp via mail, og 3 mnd oppsigelsestid er veldig normalt på de fleste type tjenester i samfundet. Mvh. OsloVip.no Endret 12. juni 2015 av OsloVip.no
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #18 Skrevet 12. juni 2015 HAHAHA, nå har jeg hørt det og. OsloVIP har alltid vært, og kommer alltid til å være svindlere. Brenn i HELVETE!!!!!! Anonymous poster hash: 840fb...3a5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #19 Skrevet 13. juni 2015 Jeg har også hørt at dette er svindel blant annet fra ansatte av Oslo VIP. Blitt anbefalt på det sterkeste å unngå dem da det er umulig å si opp og produktet de selger er bare tullAnonymous poster hash: 4bde6...5b5
OsloVip.no Skrevet 13. juni 2015 #20 Skrevet 13. juni 2015 Heisann. Veldig vanskelig å hjelpe dere eller tro på uttalelser om svindel, helt anonymt uten vise deres ansikt eller hvem dere er, å heller ikke forklare hva som er det faktiske problemet. Som sagt så hadde det vart flott om dere kan henvende dere til [email protected] og spesifisere hva som er galt så skal vi hjelpe dere. Mvh. OsloVip.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå