Gjest Revenka Skrevet 27. august 2004 #1 Skrevet 27. august 2004 Skal til Chania om 2 uker. Har hørt om en nydelig strand som kalles for blue lagoon eller noe slikt. Noen som vet om hvilken det er? hva annet kan man oppleve i chania? Er mest interessert i fine strender, shopping og uteliv.
Kate Skrevet 28. august 2004 #3 Skrevet 28. august 2004 Gamlebyen i Chania er skikkelig idyllisk. Masse koselige restauranter og små butikker, med annet utvalg av varer enn de "standard turist-tingene" du finner langs havnen. Ellers vil jeg fraråde deg å spise på de restaurantene som ligger langs havnen. Skikkelige turistfeller med skyhøye priser.
Gjest Revenka Skrevet 28. august 2004 #4 Skrevet 28. august 2004 Da jeg skrev uteliv litt lenger opp her så mente jeg vel gode tavernaer og koselige barer.. er ikke partyløve altså. Gleder oss veldig til å reise da. Har vært i hellas flere ganger før, og dette er vår 3. gang på Kreta, men første ved Chaniakysten.
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #5 Skrevet 29. august 2004 var selv her for et par år tilbake, men kommer ikke til å dra tilbake til dette stedet, det var fint og slikt, og veldig varmt, men det er noe med menneskene der som ikke faltmeg helt i smak, dessuten er de utrolig utrolig innpåslitne, spessielt inne i chania, langs med vannet... men du burde kjøre slike byturer da får du mye informasjon, det som er leit å se er alle de tynne magre løshundene som løper rundt i byen og prøver å fange litt mat... men hver sin smak;) god tur
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #6 Skrevet 1. september 2004 Skal til Chania om 2 uker. Har hørt om en nydelig strand som kalles for blue lagoon eller noe slikt. Noen som vet om hvilken det er? hva annet kan man oppleve i chania? Er mest interessert i fine strender' date=' shopping og uteliv.[/quote'] Var på kreta for noen år side. Var i en liten landsby utenfor chania, likte meg veldig godt! den flotte stranda ligger utenfor chania, og blir kalla elafonissi stranda. kretas svar på maldivene. der er det kjempeflott. absolutt verdt å få med seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå