Gå til innhold

Det var hemmelig bryllup, men noen holder på å fortelle omverden at det var - hvordan ville du reagere da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen mnd så giftet jeg megl. Vi ga streng medling om de få fremmøtte at dette skulle ikke komme ut på noen måte pga vi ville ha regien på dette så lenge det gikk. Nå viser det seg at noen klarer ikke å holde munn. De "rører"/sladrer rundt dette og si både det ene og andre.

Hva skal en gjøre eller rettere sagt si til vedkommend som ikke klarer å holde munn?

Hva skal en annen en svare når en får direkte spørsmål om vi er blitt gift?

Jeg vet at mannen min blir ikke så veldig glad av at dette kommer ut lenge før tiden pga vi hadde begge planlagt hvordan vi skulle fortelle omverden rundt dette.

Som sagt jeg vet at mannen min blir irritert, og jeg kjenner det selv at jeg blir ikke så veldig godt humør av dette når jeg skriver...så jeg stopper der.

Gode forsalg mottas.....

Anonymous poster hash: 2b4ce...44c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes kanskje det er litt mye forlangt å inkludere folk i bryllupet og siden forvente at de klarer å holde det hemmelig i evigheter. En ting er å holde det hemmelig frem til selve dagen, men etterpå? Vanlige mennesker er ikke trent til å lyve troverdig om sånt hvis noen spør dem. Jeg ville nok bare tenkt at det var synd, men sånt skjer, og livet går videre. Dette er ikke noe å ødelegge vennskap over.

Anonymous poster hash: 2814b...797

• Liker 34
Skrevet

Jeg synes du krever for mye av gjestene. Hvorfor skal det absolutt være så superhemmelig? Dette høres bare tullete ut.

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du krever for mye av gjestene. Hvorfor skal det absolutt være så superhemmelig? Dette høres bare tullete ut.

Jeg kan fortelle at vi har planer om å gjøre noe EKSTRA når dette skal fortelles omverden. De ødelegger mye av det som vi hadde av planer.

AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt.... Hvis dere giftet dere for noen måneder siden så kan du ikke forvente at folk skal holde det hemmelig i evigheter.

Da får dere få ut fingeren og få offentliggjort det da så er problemet løst.

Anonymous poster hash: 56671...4b9

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke poenget med hemmelige bryllup, og hvertfall ikke lenge etter at bryllupet har vært! Jeg synes det er tullete å hemmeliggjøre dette, og ikke minst kreve at gjestene deres lyver om dette.

Anonymous poster hash: d2a27...5c7
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette er bra lesing. Ser at folk ikke klarer å holde på hemligheter. Hvorfor skal en på på død og liv fortelle ALT til omverden med en gang?...ikke minst på Facebook ...For meg så er det tullete eller skal jeg heller si SVÆRT SÅ TULLETE SLADRE OM ALT OG INGENTING....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er bra lesing. Ser at folk ikke klarer å holde på hemligheter. Hvorfor skal en på på død og liv fortelle ALT til omverden med en gang?...ikke minst på Facebook ...For meg så er det tullete eller skal jeg heller si SVÆRT SÅ TULLETE SLADRE OM ALT OG INGENTING....

Ja, her i verden skal man ikke snakke om noen andre. Bare seg selv. :rolleyes:

Anonymous poster hash: d2a27...5c7

• Liker 3
Skrevet

Hjelpes TS, du er ikke så spesiell...

Skrevet

Jeg kan fortelle at vi har planer om å gjøre noe EKSTRA når dette skal fortelles omverden. De ødelegger mye av det som vi hadde av planer.

Er dere kjendiser eller noe? Dette høres skikkelig merkelig ut. Hvorfor skal dere gjøre noe ekstra ut av å fortelle det til personer dere ikke ville invitere i bryllupet deres?

• Liker 4
Skrevet

Da får dere endre planene. Hvis det store cluet var å avsløre "hemmeligheten", må dere finne på noe annet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her var noen som giftet seg hemmelig, og de tok brudebilder hos fotografen.

Noen uker etter kom bilde i avisen. Det var ingen som skulle vite at de hadde giftet seg.

Anonymous poster hash: 8313c...c78
AnonymBruker
Skrevet

Sorry Mac, men da skulle dere vært raskere. Bedt folk holde det hemmelig en uke eller to og så gjort det store ekstra dere hadde planlagt. Det er for mye å forvente at folk skal gå rundt å holde på sånne "hemmeligheter" i månedsvis.

Anonymous poster hash: 2814b...797

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Men et bryllup må man sette av tid og penger til og du tvinger da gjestene til å lyve til potensielt Ganske mange rundt denne anledningen. Det er også lett å glippe.

Anonymous poster hash: a34ff...d2f

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner egentlig ikke hva du mener, TS?

De som har mest interesse av å vite om giftermålet var vel antagelig de dere hadde tilstede under bryllupsdagen (nærmeste familie, forlovere). Så hvem er det dere tenker å "overraske" nå flere måneder etterpå? Øvrig slekt, fjernere venner, kollegaer etc?

Isåfall er jeg redd dere har en skuffelse i vente. Jeg tviler på at de som ikke var nær nok til å være tilstede på selve dagen bryr seg SÅ mye om at dere har giftet dere.. det blir nok en hyggelig "gratulerer så mye!", og så tenker ikke folk mer over det.

Må si jeg hadde blitt litt fortumlet om en venninne av meg hadde giftet seg i hemmelighet og holdt begivenheten strengt hemmelig i flere måneder, for så kunngjøre nyheten med brask og bram. Ærlig talt, det er da ingen som bryr seg så mye om andre folks private hendelser.

Anonymous poster hash: 8edb8...8db
  • Liker 21
Skrevet

Med mindre dere er A-kjendiser så er det vel ingen utover de nærmeste som bryr seg nevneverdig om at dere har giftet dere, og de var vel kanskje i bryllupet. Høres helt tullete ut å holde det hemmelig i månedsvis for å offentliggjøre det på en EKSTRA spesiell måte. Herregud, kom dere ut av den navlebeskuende boblen da, dere er ikke så viktige og dere kan ikke forvente at folk skal klare å lyve om noe sånt så lenge fordi dere har en plan om å være spesielle små snøflak. Sorry om jeg er slem nå, men jeg blir bare så oppgitt. Gjestene forstår sannsynligvis heller ikke hvorfor det skulle være hemmelig.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal skrive norsk jeg TS..

Anonymous poster hash: c1e22...1a9
AnonymBruker
Skrevet

Bryllup er definitivt ikke noe spennende i ettertid å høre om. Man hører om det/ser det på face, og glemmer det like fort. Samme med unger. Registrerer at de er født, scroller videre.

Anonymous poster hash: 2c3e9...4e3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med de som skriver at dette er navlebeskuende. De som var interessert i dette var forhåpentligvis i bryllupet, og resten vil knapt gidde å bry seg. Men forklar gjerne hvorfor du mener at det er viktig at du får slå på stortromma om at du har inngått ekteskap for flere måneder siden. Virker helt underlig, men forklar gjerne tanken bak.

Anonymous poster hash: 3b515...246

• Liker 1
Skrevet

Man skulle jo tro at de som ville bry seg er de som nettopp var i bryllupet. Alle andre tenker sikkert "Så fint. Gratulerer!" Og går videre med livet sitt som om ingenting har skjedd.

Hvor lenge hadde dere tenkt å holde det hemmelig TS? Ser for meg barna begynner å bli voksne og naboen spør om dere ikke har lyst til å gifte dere. Så sier TS eller mannen "Vi giftet oss hemmelig for 15 år siden vi!!!" Haha- der fikk dere den!"

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...