Diva Skrevet 27. august 2004 #1 Skrevet 27. august 2004 Jeg så to jenter på samme dag som hadde på seg en ganske fin poncho, som jeg bare er NØDT til å få tak i. Den ene var lys tror jeg, og den andre var mørk. Det er knotete å beskrive den, men den ser strikket ut ("hullete") og er litt sånn "bestemoraktig" i stilen, uten at jeg forbinder den med gamle folk av den grunn. Den var også frynsete på endene. Er det noen som vet hva jeg mener, og hvor jeg evt. finner en slik ? Meget takknemlig for hjelp
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #2 Skrevet 27. august 2004 Jeg så to jenter på samme dag som hadde på seg en ganske fin poncho, som jeg bare er NØDT til å få tak i. Den ene var lys tror jeg, og den andre var mørk. Det er knotete å beskrive den, men den ser strikket ut ("hullete") og er litt sånn "bestemoraktig" i stilen, uten at jeg forbinder den med gamle folk av den grunn. Den var også frynsete på endene. Er det noen som vet hva jeg mener, og hvor jeg evt. finner en slik ? Meget takknemlig for hjelp høres da ut som en helt vanlig poncho spør du meg :o
Gjest Diva i.i. Skrevet 27. august 2004 #3 Skrevet 27. august 2004 Duverden da! Skal du komme med tullprat, kan du holde deg unna mine tråder! Hva er vitsen med å bruke tid på min tråd, om du blir "provosert" av temaet ? Jeg skjønner at det er en "vanlig" poncho da vettu! Jeg prøvde å gjengi hvordan den så ut,(er vel forskjellige typer poncho vel?) og spurte om noen visste hvor de ble solgt! :o
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #4 Skrevet 27. august 2004 Duverden da! Skal du komme med tullprat, kan du holde deg unna mine tråder! Hva er vitsen med å bruke tid på min tråd, om du blir "provosert" av temaet ? Jeg skjønner at det er en "vanlig" poncho da vettu! Jeg prøvde å gjengi hvordan den så ut,(er vel forskjellige typer poncho vel?) og spurte om noen visste hvor de ble solgt! :o hææææææææ? dette var da ikke ment som tullprat what so ever... La igjen en liten kommentar bare. Var ikke så lett å forestille seg den. Du verden så sinna vi er da... lolz
Gjest Diva i.i. Skrevet 27. august 2004 #5 Skrevet 27. august 2004 Jeg er alldeles ikke sinna, lille deg.... Jeg er bare litt oppgitt av kommentarer av gjester som overser spørsmålet, spesielt med -> :o på slutten. For å være ærlig, så følte jeg meg litt gjort narr av. Om det ikke var ment som tullprat, så beklager jeg min rekasjon. Om noen er i tvil, så er det altså kun for å beskrive plagget, at jeg snakket om ponchoen.... Noen som vet hvor disse selges, så blir jeg gla` D.
Carmen_ Skrevet 27. august 2004 #6 Skrevet 27. august 2004 Hmmmm... Kan det være at de er fra Accesorize? De er litt "bestemoraktige"...kjempe fine... Der hadde de en cremehvit og en i sort. Men jeg tror ikke de hadde mye hull i seg?? :-?
Gjest Odense Skrevet 27. august 2004 #7 Skrevet 27. august 2004 http://www.asos.com/BFCKN1026 Noe sånt du tenker på? Jeg mener da den lyseste av dem..
Gjest Diva i.i. Skrevet 27. august 2004 #8 Skrevet 27. august 2004 Det skal jeg sjekke :D Tusen takk for tips! Husker ikke om de har store "hull"/"masker", men jeg så dem bare på avstand. Takk skal du ha, Carmen274 Jøss, enda et svar! Den liknet ganske mye! Tusen takk, Cornelia!
Orthia Skrevet 28. august 2004 #9 Skrevet 28. august 2004 Jeg har sett ponchoer med mye "hull" og frynser på Wedins (veskebutikk).
Alterna Skrevet 28. august 2004 #10 Skrevet 28. august 2004 http://www.asos.com/BFCKN1034 Denne syns jeg var ganske fin - ikke så dyrt heller! Men, man har ikke hendene så fri når man har de på, eller?
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #11 Skrevet 29. august 2004 jeg kjøpte en liknende en på ichi.. butikk på arkaden. eller så fører b young den også tror jeg;)
pusla Skrevet 29. august 2004 #12 Skrevet 29. august 2004 Ponchoer i denne stilen finnes overalt nå, så tror ikke du skal få noen problemer med å finne noe ala det du så, Diva. Jeg kjøpte en veldig fin en med små huller og frynser i går i Sverige, merket er Vila. Vet ikke hvilke butikker her hjemme som fører Vila jeg, men. Dette med armene fri lurer jeg også litt på. Mon tro om jeg får gjort noe på jobb hvis jeg kommer i poncho?
Gjest Cuddly Skrevet 29. august 2004 #13 Skrevet 29. august 2004 Jeg kjøpte en veldig fin en med små huller og frynser i går i Sverige, merket er Vila. Vet ikke hvilke butikker her hjemme som fører Vila jeg, men. Neste Stopp har ihvertfall Vila :-)
Gjest Coral Skrevet 30. august 2004 #14 Skrevet 30. august 2004 Neste Stopp har ihvertfall Vila :-) Og Vila har i tillegg egne butikker
CecilieB Skrevet 30. august 2004 #15 Skrevet 30. august 2004 Ponchoer i denne stilen finnes overalt nå, så tror ikke du skal få noen problemer med å finne noe ala det du så, Diva. Jeg kjøpte en veldig fin en med små huller og frynser i går i Sverige, merket er Vila. Vet ikke hvilke butikker her hjemme som fører Vila jeg, men. Dette med armene fri lurer jeg også litt på. Mon tro om jeg får gjort noe på jobb hvis jeg kommer i poncho? Poncho skal vel brukes som ytterplagg? Jeg mener; det er jo ikke som en genser, heller som en jakke.
ZIBRA Skrevet 30. august 2004 #16 Skrevet 30. august 2004 Poncho skal vel brukes som ytterplagg? Jeg mener; det er jo ikke som en genser, heller som en jakke. Ja, det mener jeg også. Ytterplagg. Tenkte ta en tur å se på H&M, de har sikkert veldig billige kan jeg tro. Ikke verldens beste kvalitet kanskje, men så ska jeg ikke ha den i mange år heller..
Gjest Diva i.i. Skrevet 30. august 2004 #17 Skrevet 30. august 2004 Supert! Takk for mange svar :D Skal ut å tråle noen butikker de nærmeste dagene! Flott med så mange tips D.
Carmen_ Skrevet 31. august 2004 #18 Skrevet 31. august 2004 Ja, det mener jeg også. Ytterplagg. Tenkte ta en tur å se på H&M, de har sikkert veldig billige kan jeg tro. Ikke verldens beste kvalitet kanskje, men så ska jeg ikke ha den i mange år heller.. Det kan vel brukes som begge deler? Har jo sett "inne-ponchoer" i butikkene
CecilieB Skrevet 31. august 2004 #19 Skrevet 31. august 2004 Det har ikke jeg. Det er ikke en inne-poncho fordi om den er tynn eller veldig hullete.
Frk Doodad Skrevet 31. august 2004 #20 Skrevet 31. august 2004 Nå har jeg tråla utallige butikker på jakt etter poncho. Vil ha en ensfarget en som er sånn halvtykk, gjerne 'hullmønster'. Men har kun funnet en håpløs slaskete en på Benetton og en alt for fargerik en på Aczessorise. Hvor i Bergen finner man en bra poncho??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå