AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Har nettopp oppdaget dette spillet og ser utifra tidligere tråder at det var visst ganske populært på KG en periode i fjor Nå er jeg stuck på Skilpadde 17 og klikker snart! Jeg vet at svarene er BRED og VIFTE, men jeg kan ikke skrive det pga bokstavenes plassering. Skriver ejg vifte først, har jeg ikke sjans å skrive bred og omvendt. Hjelp? Anonymous poster hash: 80224...62e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Jeg gjør. Du må finne en annen løsning å skrive VIFTE. Om det ikke går må du trykke på den pil -sirkelen som er nederst på skjermen og prøve på nytt. Jeg slet sykt med det igår men plutselig knakk jeg koden. Lykke til Anonymous poster hash: b4225...9d4
redchilis Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Jeg gjør. Du må finne en annen løsning å skrive VIFTE. Om det ikke går må du trykke på den pil -sirkelen som er nederst på skjermen og prøve på nytt. Jeg slet sykt med det igår men plutselig knakk jeg koden. Lykke til Anonymous poster hash: b4225...9d4 Herregud.. jeg måtte bare bruke den andre E`en. Går det an.. Takk skal du ha!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Herregud.. jeg måtte bare bruke den andre E`en. Går det an.. Takk skal du ha! Bra. Nå sitter jeg også fast på et brett Må ta meg en pause å se op jeg klarer det senere. Ha en fin dag! Anonymous poster hash: b4225...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå