AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Regner med at det er flere enn meg som er mottaker av arbeidsavklaringspenger her. Tidligere år har summen blitt oppjustert med noen hundre kroner per måned på våren. Men ikke (hittil) i år. Vet noen hvorfor/ hvorfor ikke? Det har også vært vanlig å få etterbetalt for de månedene utbetalingene har vært for lave, regner ikke med at dette skjer i år, siden det ikke har skjedd hittil da Anonymous poster hash: 8b3fa...07b
Gjest Herr Heftig Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Sikkert fordi det ikke har vært noe særlig lønnsvekst.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Når er det lønnsjustering for privat sektor? Hva kan man vente at lønnen øker med? Anonymous poster hash: ef3ca...b91
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Regner med at det er flere enn meg som er mottaker av arbeidsavklaringspenger her. Tidligere år har summen blitt oppjustert med noen hundre kroner per måned på våren. Men ikke (hittil) i år. Vet noen hvorfor/ hvorfor ikke? Det har også vært vanlig å få etterbetalt for de månedene utbetalingene har vært for lave, regner ikke med at dette skjer i år, siden det ikke har skjedd hittil da Anonymous poster hash: 8b3fa...07b De pleier å justere etter det nye grunnbeløpet i juli så du er litt tidlig ute
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Beløpet blir vel bare inflasjonsjustert. Dvs at beløpet skal ha samme kjøpekraft som i fjor. Selve justeringen skjer 1. Mai og så blir beløpet etterbetalt i juni/juli Anonymous poster hash: ae945...69e 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Det nye grunnbeløpet blir fastsatt fra 1 mai. Men vi får ikke vite hva det er før måneder etterpå. Hvorfor er det slik? Anonymous poster hash: de930...c49
Brimi Skrevet 11. mai 2015 #7 Skrevet 11. mai 2015 Det nye grunnbeløpet blir fastsatt fra 1 mai. Men vi får ikke vite hva det er før måneder etterpå. Hvorfor er det slik?Anonymous poster hash: de930...c49 Fordi ting tar tid? Spesielt i det offentlige. Jeg husker ikke når jeg har pleid å få økning. Vet ikke om jeg får økning i og med at det økte litt i januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå