Gå til innhold

Hun har lagt på seg 7 kg etter bryllupet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du sier at hun har gått opp 7kg, men du sier ikke hva hun veier, eller hvor tung hun er.

160 cm

Før: 52 kg

Nå: 59 kg

Anonymous poster hash: b6d23...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er i dag sju år siden en ung mann jeg kjente ble drept i en bilulykke, så at noen har lagt på seg 7 kilo blir lissom en bagatell

Hva faen er relevansen?? Fetteren til kameraten min ble drept i Syria, så da kan vi kanskje legge ned hele KG-forumet? Det er jo nesten bare bagateller som blir diskutert her i forhold.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter bryllupet så slapper nok de fleste mer av, men det er ikke ensbetydende med at man gir faen i sitt eget utseende.

Det er jo det! Når man har et mer avslappet forhold til eget utseende så er det det samme som at man bryr seg mindre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gikk opp nesten 10kg pga at jeg begynte å bruke et P-pillemerke som jeg helt tydelig ikke tålte så godt. På samme tid fikk jeg også en mye mer stillesittende jobb noe som ikke akkurat hjalp på. X-en min var så flink til å påpeke vektøkningen (selv om jeg langt derifra ble feit) at jeg nå sitter med spiseforstyrrelser. Trå varsomt TS. Vekt er et sårt tema.

Anonymous poster hash: 2ab57...f85
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gikk opp nesten 10kg pga at jeg begynte å bruke et P-pillemerke som jeg helt tydelig ikke tålte så godt. På samme tid fikk jeg også en mye mer stillesittende jobb noe som ikke akkurat hjalp på. X-en min var så flink til å påpeke vektøkningen (selv om jeg langt derifra ble feit) at jeg nå sitter med spiseforstyrrelser. Trå varsomt TS. Vekt er et sårt tema.

Hva vil du si er det beste måten å gå fram for å gjøre det minst mulig sårbart?

Anonymous poster hash: 64e73...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også det er mange kvinner som glemmer at menn er visuelle vesner. "Er det så farlig at jeg har lagt på meg 7kg eller?"

Still deg det spørsmålet nestegang mannen velger å jobbe deltid og inntekten i familien. Still deg det spørsmålet når mannen ikke vil ha like mye sex med deg selv. "Er det så farlig eller?"

Greia er at man forventer noe fra motparten. Man søker forskjellige ting. Det er derfor man skal være obs på hva motparten vil ha, og gjør sitt beste for å tilfredstille de.

Egotripper er dere alle. Tenker kun utfra hva dere selv føler og hva dere selv vil ha. Selvfølgelig er det ikke farlig for dere at dere legger på dere 7,10 eller 15kg. Det er jo faktisk greit for da slipper dere gjøre en innsats med å passe på kosthold eller trening. For dere er det ikke farlig, men for libidoen til mannen er det det.

Det er snakk om å ta hensyn til motparten. Men det er også feil av motparten å kreve noe som også ikke er mulig. Det å kreve at en dame som har født to barn ikke skal ha litt mageflesk som følge av fødsel er urimelig, men han kan kreve at hun ihvertfall gjør sitt beste til å holde seg i form for han. Eller ordet er feil å kreve, men forvente. Det er ordet jeg leter etter. Man forventer det beste.

Anonymous poster hash: 51ae8...c8e

Viktigste er å føle seg vell med seg selv. En mann som ikke liker meg for den jeg er kan reise til helvete. Jeg gidder ikke og er ikke interessert i å forandre meg bare fordi noen andre vil det. Da er de ikke glad i meg for den jeg virkelig er. Jeg kan legge på meg 20 kg.. jeg kan gå ned 20 kg men jeg vil fortsatt Være den samme jenta personlighetsmessig. Utseende er kun fasaden min.

Det eneste jeg krever av min kjære er at han respekterer meg og er trofast. Jeg krever ikke at han skal gå ned i vekt selv om han kanskje er 20 kg overvektig. Han vet om det og jobber med å gå ned i vekt pga helse messige årsaker ikke fordi han skulle bli mer attraktiv for meg. Jeg synes han er det uansett. Er det vanskelig å forstå for noen?? Han forandrer seg for sin egen del og ikke min. Du skal elske din partner slik han eller henne er,ellers elsker du ikke mener jeg. Du tror du elsker, men når du prøver å forandre noen da gjør du ikke det. Å være bekymret er noe helt annet. Du kan gjerne bli bekymret for feks vektøkning å nevne det for din partner.. men igjen så er det partneren som må ønske å forandre seg pga seg selv. Ikke hva du og alle andre mener.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

160 cm

Før: 52 kg

Nå: 59 kg

I så fall: Skam deg voldsomt, inderlig og lenge.

Anonymous poster hash: a8f3b...d1e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva vil du si er det beste måten å gå fram for å gjøre det minst mulig sårbart?

Hadde min X istede for å påpeke vekten min, hele tiden fortelle meg at jeg hadde gått opp noen kilo prøvd å f.eks lage sundere mat, dra meg med ut på flere turer, foreslått at vi skulle trene sammen osv så blir det ikke så direkte. Han kunne fint si:

Jaja, så du har kjøpt deg en ny bukse? De gamle passer vel ikke mer nå som du har blitt feit?

Det sårer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Viktigste er å føle seg vell med seg selv. En mann som ikke liker meg for den jeg er kan reise til helvete. Jeg gidder ikke og er ikke interessert i å forandre meg bare fordi noen andre vil det. Da er de ikke glad i meg for den jeg virkelig er. Jeg kan legge på meg 20 kg.. jeg kan gå ned 20 kg men jeg vil fortsatt Være den samme jenta personlighetsmessig. Utseende er kun fasaden min.

Det eneste jeg krever av min kjære er at han respekterer meg og er trofast. Jeg krever ikke at han skal gå ned i vekt selv om han kanskje er 20 kg overvektig. Han vet om det og jobber med å gå ned i vekt pga helse messige årsaker ikke fordi han skulle bli mer attraktiv for meg. Jeg synes han er det uansett. Er det vanskelig å forstå for noen?? Han forandrer seg for sin egen del og ikke min. Du skal elske din partner slik han eller henne er,ellers elsker du ikke mener jeg. Du tror du elsker, men når du prøver å forandre noen da gjør du ikke det. Å være bekymret er noe helt annet. Du kan gjerne bli bekymret for feks vektøkning å nevne det for din partner.. men igjen så er det partneren som må ønske å forandre seg pga seg selv. Ikke hva du og alle andre mener.

Slik jeg ser det så elsker man ikke partneren sin hvis man ikke bryr seg om å gjøre seg attraktiv for han/henne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde min X istede for å påpeke vekten min, hele tiden fortelle meg at jeg hadde gått opp noen kilo prøvd å f.eks lage sundere mat, dra meg med ut på flere turer, foreslått at vi skulle trene sammen osv så blir det ikke så direkte. Han kunne fint si:

Jaja, så du har kjøpt deg en ny bukse? De gamle passer vel ikke mer nå som du har blitt feit?

Det sårer.

Det skjønner jeg godt, han hørte ut som et rasshøl.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minge

Det er jo det! Når man har et mer avslappet forhold til eget utseende så er det det samme som at man bryr seg mindre.

Før et bryllup er de fleste super stressa, så det å kunne senke skuldrene litt etter bryllupet er et must for å slippe et liv på diett fordi man skal passe inn i en bestemt kjole. Det går an å være litt mer avslappet uten å ekspandere med 20 kg. En gyllen middelvei!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det skjønner jeg godt, han hørte ut som et rasshøl.

Jepp, en grunn til at han er X nå :P Tok en stund før jeg koblet at det var P-pillene. Når man hele tiden får trykket opp i trynet at vekten har økt så blir man først passiv, og etter det kan det gå som det gikk med meg. Derfor er det viktig å ta slikt opp på en ok måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det så elsker man ikke partneren sin hvis man ikke bryr seg om å gjøre seg attraktiv for han/henne.

Er ikke det viktigste å elske seg selv på et vis? Det er jo deg selv som skal leve med den kroppen du har. Hva om du la på deg 10 kg fordi du følte deg ulykkelig når du veide mindre. Du har gått opp disse kg og partneren krever nå at du tar de vekk igjen. Du føler deg lykkelig og vell med deg selv slik du er nå. Men la oss si at du følger det partneren sier. Du går ned 10 kg.. og din partner er fornøyd. Du derimot føler deg stygg, og trives ikke med hvordan du ser ut i det hele tatt. Hvorfor skal man gjøre seg attraktiv for en annen for en hver pris? Er ikke det viktigste deg selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ingen har bedt deg kommentere i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Før et bryllup er de fleste super stressa, så det å kunne senke skuldrene litt etter bryllupet er et must

Det går an å slappe av uten å legge på seg. Det går også an å slappe av etter trening. Og det går an å slappe av på sofaen uten å gomle i seg smågodt og ostepop. Mange "sofagriser" er helt normalvektige, rett og slett fordi de skjønner at de ikke kan spise som toppidrettsutøvere når de har en avslappet livsstil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke det viktigste å elske seg selv på et vis? Det er jo deg selv som skal leve med den kroppen du har. Hva om du la på deg 10 kg fordi du følte deg ulykkelig når du veide mindre. Du har gått opp disse kg og partneren krever nå at du tar de vekk igjen. Du føler deg lykkelig og vell med deg selv slik du er nå. Men la oss si at du følger det partneren sier. Du går ned 10 kg.. og din partner er fornøyd. Du derimot føler deg stygg, og trives ikke med hvordan du ser ut i det hele tatt. Hvorfor skal man gjøre seg attraktiv for en annen for en hver pris? Er ikke det viktigste deg selv.

Det blir jo en litt annen problemstilling, jeg snakker hovedsakelig om de som ikke gidder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest minge

Det går an å slappe av uten å legge på seg. Det går også an å slappe av etter trening. Og det går an å slappe av på sofaen uten å gomle i seg smågodt og ostepop. Mange "sofagriser" er helt normalvektige, rett og slett fordi de skjønner at de ikke kan spise som toppidrettsutøvere når de har en avslappet livsstil.

Er du TS eller en annen anonym bruker?

Uansett om du er TS eller ikke så må det være slitsomt for din bedre halvdel å ha en mann som er så nazi på 7 kg. Kom tilbake hvis hun legger på seg 10 kg til så skal vi komme med råd.

NB: Jeg har selv vært gift i flere år og har helt normal vekt, så det er ikke fordi jeg føler meg støtt at jeg forsvarer henne. Jeg forsvarer henne fordi du virker slitsom å være gift med. Jeg er helt sikker på at din kone er nydelig + eller - 7 kg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være en million grunner til at hun har lagt på seg. Kanskje hun er deprimert/nedstemt? Dårlig motivasjon? Snakk med henne - spør om hun har det bra, om det er noe hun trenger å snakke om. Kommunikasjon er veldig viktig. Du kan motivere henne til å spise sunnere og bli mer aktiv, ved f.eks. å gjøre det sammen med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva faen er relevansen?? Fetteren til kameraten min ble drept i Syria, så da kan vi kanskje legge ned hele KG-forumet? Det er jo nesten bare bagateller som blir diskutert her i forhold.

Relevansen er at en vektøkning fra 52 til 59 kilo er en bagatell, og du er en overflatisk dust som ikke setter kompisene dine på plass.

Anonymous poster hash: de665...992

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vel det siste TS bør gjøre, om noe er det damen som lar seg forfalle som bør skamme seg. Hun går fra grisedeilig til helt ok, som er en stor forandring (dersom kiloene legger seg på feil sted)

Anonymous poster hash: 03f0a...2ee

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...