Gå til innhold

Hun har lagt på seg 7 kg etter bryllupet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jakter vel ikke etter noe å ta TS på, gjør vi vel?

Anonymous poster hash: d3413...223

Syns det er helt bak mål å dømme KONA si om ho har gått opp 7 kg. 7 kg er ingenting.

Han virker ikke akkurat som kjønnhetsbildet man har av en mann heller da, hvis han er 75 kg..kan ikke akkurat være manly mann han..

Anonymous poster hash: 7baea...566

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Syns det er helt bak mål å dømme KONA si om ho har gått opp 7 kg. 7 kg er ingenting.

Han virker ikke akkurat som kjønnhetsbildet man har av en mann heller da, hvis han er 75 kg..kan ikke akkurat være manly mann han..

Så derfor kaller du han tynn og spinkel? Alvorlig talt?

Man skal ALDRI kalle noen feit og tjukk men tynn og spinkel er greit?! Jada. Hvor dum er du?

Anonymous poster hash: a73fd...0e7

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

:skratte:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så derfor kaller du han tynn og spinkel? Alvorlig talt?

Man skal ALDRI kalle noen feit og tjukk men tynn og spinkel er greit?! Jada. Hvor dum er du?

Sa aldri ordene tynn og spinkel. Men at han ikke akkurat er definisjonen på manly mann...og at det er utrolig dumt at han dømmer kona si for ca 7 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sa aldri ordene tynn og spinkel. Men at han ikke akkurat er definisjonen på manly mann...og at det er utrolig dumt at han dømmer kona si for ca 7 kg

Definisjon på manly man? Hva snakker du egentlig om?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Definisjon på manly man? Hva snakker du egentlig om?

En stor god mann som kan passe på deg. Så du føler deg trygg og beskytta når du ligger i armkroken, Ikke en som kanskje er like stor som deg eller mindre, og ikke kan passe på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En stor god mann som kan passe på deg. Så du føler deg trygg og beskytta når du ligger i armkroken, Ikke en som kanskje er like stor som deg eller mindre, og ikke kan passe på deg.

Hæ? En stor og god mann? Typen min er rundt 75 kg og han har kuk. Derfor er han mann. Han er og god, snill og jeg føler trygg rundt han. Jeg er ikke 75kg, så vi er definitivt ikke like store. Dessuten trenger jeg ikke en mann som kan passe på meg.

Seriøst, ta deg sammen. Du høres ut som et lite barn.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hæ? En stor og god mann? Typen min er rundt 75 kg og han har kuk. Derfor er han mann. Han er og god, snill og jeg føler trygg rundt han. Jeg er ikke 75kg, så vi er definitivt ikke like store. Dessuten trenger jeg ikke en mann som kan passe på meg.

Seriøst, ta deg sammen. Du høres ut som et lite barn.

Deg om det. Personlig foretrekker jeg noen større. OG trenger ingen å passe på meg, bare en koselig følelse å ha noen som kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Deg om det. Personlig foretrekker jeg noen større. OG trenger ingen å passe på meg, bare en koselig følelse å ha noen som kan.

Personlig gjør DU det ja. Det er ikke det vi snakker om. Slutt å kalle andre for "ikke definisjonen på manly man".

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En mann på 75kg er da endel større enn en normal slank kvinne?

Anonymous poster hash: 64e73...39c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lengerkompisene som er dine nærmeste, det er kona di. Så at du lar dem slenge dritt om henne er ikke bra.

Du sier at hun har gått opp 7kg, men du sier ikke hva hun veier, eller hvor tung hun er. Jeg gikk opp 5 kg det første året etter at jeg gftet meg. Men så stoppet vekten opp. Jeg gikk opp, fordi jeg nå hadde noen å spise sammen med, som lagde god mat. Jeg gikk fra å være undervektig til å bli normalvektig. Av ren trivsel. Takk og lov så satte min mann pris på det, ham kom ikke opp med idiotiske konspirasjonsteorier sammen med kompisene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor god mann som kan passe på deg. Så du føler deg trygg og beskytta når du ligger i armkroken, Ikke en som kanskje er like stor som deg eller mindre, og ikke kan passe på deg. Anonymous poster hash: 7baea...566

Er du bare ute etter en farsfigur, ikke en partner?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er det med dere kvinner og det å bli hysteriske og angripe andre dersom det er snakk om vekt? Er dere alle så lystne på at menn SKAL synes dere er like deilige selv om dere lar dere forfalle og legger på dere? Det må jo være noe sånn det bunner i. Samtilige tråder der en mann synes det er leit at damen har lagt på seg blir han angrepet av kvinner. Dere burde seriøst ta dere sammen...

Og 7kg rent fett er faktisk ganske mye, det tilsvarer neten 15% av kropsvekten på mange kvinner, og likevel hyler dere om at det ikke er mulig å se? Hør om speil?

Anonymous poster hash: 03f0a...2ee
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han her er 76 kg.

Tipper han kan "passe på" de fleste.

carlfroch_1515247a.jpg

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kompisen din er en idiot, og du er en like stor idiot som ikke avfeier det han sier som dumskap (du burde heller kommunisert med kona di...). Kanskje kona di har oppdaget at du er en idiot og derfor gir faen, eller kanskje du også tiltrekker deg idioter og dermed har giftet deg med en. Ikke godt å vite.

Jeg synes DU er en idiot.

Anonymous poster hash: b6d23...883

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, for vekten i seg selv gjør jo at man blir en helt annen. Er det virkelig slike ting folk bryr seg med i et ekteskap? Syns synd på dama di TS. Du fremstår som en dritt

Takk det samme. Alle menn bryr seg om hvordan partneren sin ser ut, og det bør kvinner også gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

LOL. Du rakker med på meg fordi jeg kritiserer vekten til kona i samme åndedrag som du rakker ned på vekten min!

Mandighet har forresten ikke noe med vekten å gjøre. Tom Cruise veier det samme som meg, tror ikke han sliter med dametekket akkurat :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

7 kilo er vel ikke akkurat noe å skrike opp om, men jeg ser risikoen for at det kommer snikende enda flere kilo etter hvert hvis hun fortsetter sånn. Snakk med henne?

På den annen side, er det i dag sju år siden en ung mann jeg kjente ble drept i en bilulykke, så at noen har lagt på seg 7 kilo blir lissom en bagatell, sånn sett. Er dere glade i hverandre? Viser dere at dere er glade i hverandre? Livet er fort kort til å bry seg om overflatiske ting som f.eks at dama har gått opp en buksestørrelse.

Anonymous poster hash: de665...992
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minge

Vi giftet oss for 21 måneder siden, siden den har hun gått opp 7 kg. Sluttet å trene og sitter bare i sofaen og spiser. Kameratene mine mobber meg og sier "Told you so", og at det er sånn det går når man gifter seg. At den eneste grunnen bryr seg om utseendet sitt er at de vil tiltrekke seg drømmemannen, og at når de er i det forholdet de ser for seg at kommer til å vare livet ut, så slutter de å bry seg. Er dette sant?

Jeg synes ikke 7 kg på 21 mnd (nesten 2 år) høres så fryktelig mye ut. Hvis hun "bare sitter i sofaen og spiser" så ville jeg trodd det var snakk om 20 kg eller mer. Etter bryllupet så slapper nok de fleste mer av, men det er ikke ensbetydende med at man gir faen i sitt eget utseende. Man koser seg bare mer fordi man har ikke noe kjole man skal passe inn i etc. Man er litt mer avslappet rett og slett. Var hun stor da dere ble sammen, sånn at disse 7 kg er problematisk for deg nå eller er du mest redd for at hun skal ekspandere ytterligere? Det går an å snakke med henne, men du må trå varsomt. Det beste er å få henne opp av sofaen uten å bemerke vekta hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror også det er mange kvinner som glemmer at menn er visuelle vesner. "Er det så farlig at jeg har lagt på meg 7kg eller?"

Still deg det spørsmålet nestegang mannen velger å jobbe deltid og inntekten i familien. Still deg det spørsmålet når mannen ikke vil ha like mye sex med deg selv. "Er det så farlig eller?"

Greia er at man forventer noe fra motparten. Man søker forskjellige ting. Det er derfor man skal være obs på hva motparten vil ha, og gjør sitt beste for å tilfredstille de.

Egotripper er dere alle. Tenker kun utfra hva dere selv føler og hva dere selv vil ha. Selvfølgelig er det ikke farlig for dere at dere legger på dere 7,10 eller 15kg. Det er jo faktisk greit for da slipper dere gjøre en innsats med å passe på kosthold eller trening. For dere er det ikke farlig, men for libidoen til mannen er det det.

Det er snakk om å ta hensyn til motparten. Men det er også feil av motparten å kreve noe som også ikke er mulig. Det å kreve at en dame som har født to barn ikke skal ha litt mageflesk som følge av fødsel er urimelig, men han kan kreve at hun ihvertfall gjør sitt beste til å holde seg i form for han. Eller ordet er feil å kreve, men forvente. Det er ordet jeg leter etter. Man forventer det beste.

Anonymous poster hash: 51ae8...c8e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...