Gå til innhold

Hun har lagt på seg 7 kg etter bryllupet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det pleier visst ofte å være sånn at damer som skal gifte seg, bruker en del tid på å gå en del ned i vekt FØR bryllupet for å få på seg den utvalgte brudekjolen. Den må visst være så liten som mulig, for at de skal se veldig vakre ut ved bryllupet. Kanskje hun nå bare går tilbake til den vekten hun hadde før? Den som egentlig er hennes sunne og normale vekt?

Anonymous poster hash: 198ed...c6f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Om hun bare sitter i sofaen og spiser så høres hun deprimert ut. Men regner med du selv har holdt deg i tipp topp form siden du klager?

Nei, slettes ikke alle som sitter i sofaen og spiser er deprimerte.

Anonymous poster hash: d8e5f...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, slettes ikke alle som sitter i sofaen og spiser er deprimerte.

Anonymous poster hash: d8e5f...c00

Hva er det da som feiler en person?

Å sitte i en sofa hele dagen å spise, er langt fra normalt.

Anonymous poster hash: 6bcad...d5d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

.Den ene kompisen min sier at det egentlig er et tegn på at hun er fornøyd med meg, for hvis hun ikke hadde vært fornøyd så hadde hun holdt seg i form fordi hun fortsatt ønsket å gjøre seg attraktiv for andre menn.

Anonymous poster hash: b6d23...883

I det minste snilt av kompisene dine å ville trøste deg. Men det er lite sannhet I dette dessverre. En kvinne som bryr seg om mannen sin vil holde seg attraktiv for ham.

Anonymous poster hash: cca8d...a6c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I det minste snilt av kompisene dine å ville trøste deg. Men det er lite sannhet I dette dessverre. En kvinne som bryr seg om mannen sin vil holde seg attraktiv for ham.

Anonymous poster hash: cca8d...a6c

En kvinne som er smart, holder seg sunn for sin egen del.

Ikke for andre.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være så enkelt som at hun slanket seg og levde på salatblader ( dvs unaturlig lav vekt) før bryllupet pga eget ideal om hvordan man skal se ut som brud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En kvinne som er smart, holder seg sunn for sin egen del.

Ikke for andre.

Hva om hun var mye SUNNERE før da? Hvorfor kommer det alltid ut fra KG-damer at med en gang noen har gått opp 10-15 kg så er personen mye SUNNERE?

Skjønner TS godt. Med en gang folk får seg kjæreste så sitter de i sofaen hele dagen å koser seg med film og godteri.

Anonymous poster hash: a73fd...0e7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan jo være tegn på graviditet? Eller at hun ikke har det godt? Snakk med henne i stedet for å høre på dine idiotiske venner.
ps; viss et par kilo opp får deg til å tvile så burde du kanskje ikke giftet deg i første omgang. Alle gutter kan feire bryllup, men kun menn dedikerer seg til et ekteskap.

Anonymous poster hash: fac62...52e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva om hun var mye SUNNERE før da? Hvorfor kommer det alltid ut fra KG-damer at med en gang noen har gått opp 10-15 kg så er personen mye SUNNERE?

Skjønner TS godt. Med en gang folk får seg kjæreste så sitter de i sofaen hele dagen å koser seg med film og godteri.

Jeg sa ikke at hun var sunn som hadde lagt på seg.

Jeg svarte til det ene svaret som sa "at det var viktig å holde seg attraktiv" for mannen.

Det jeg mente var, smarte folk holder seg i form for sin egen del, ikke for andre.

Les alt før du hopper med begge beina inn i noe, jeg er enig med deg ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar det opp med et sunnhetsperspektiv bør det gå bra. Si at du er bekymra for helsa hennes, og stress at du fortsatt syns hun er vakker (lyv om du må). Ta henne med på trening eller hjelp henne med et treningsprogram og veiled henne til å spise sunnere.

Om hun blir sint må du si at du ikke sier det for å såre henne, men at du bare er bekymret og at hun ikke trenger å bli sint bare fordi det er det man "skal" bli når noen tar opp vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er det du tror du skjønner?

TS spør om det er normalt at en kone går opp i vekt etter man er gift og om det er sant at det betyr at hun har tenkt å bli hos han. Han stiller altså et (idiotisk) spørsmål. Så hva er det du egentlig tror du "skjønner"? Du skjønner spørsmålet? Du lurer også på om vektoppgang er en god indikator på at kona elsker en? Og om det motsatte, vektnedgang, er en god indikator på at en kone ser etter ny mann?

Helt seriøst? Du skjønner virkelig det spørsmålet? Du går også rundt og lurer på det samme?

Anonymous poster hash: 86d44...a7f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi giftet oss for 21 måneder siden, siden den har hun gått opp 7 kg. Sluttet å trene og sitter bare i sofaen og spiser. Kameratene mine mobber meg og sier "Told you so", og at det er sånn det går når man gifter seg. At den eneste grunnen bryr seg om utseendet sitt er at de vil tiltrekke seg drømmemannen, og at når de er i det forholdet de ser for seg at kommer til å vare livet ut, så slutter de å bry seg. Er dette sant?

Jeg kjenner at jeg er så inderlig glad i min voksne, skjønne mann når sånne som deg ytrer seg i det offentlige rom.

Anonymous poster hash: a8f3b...d1e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her var det mange hårsåre kvinner.

Men til dere som mener at han skal snakke med henne om det. Hvis hun allerede ikke er motivert til å trene eller gå ned i vekt, hjelper det da at mannen hennes sier at hun har lagt på seg og at han har et problem med det? Har dere egentlig tenkt noe over hvor hårsåre kvinner er når det kommer til å diskutere vekt? Åssen skal han fortelle det til henne?

TS: Du har bare en måte å få henne til å jobbe for å gjøre seg selv tiltrekkende igjen. Du skjønner, hun har fått den ultimate forpliktelsen hun kan få, og trenger ikke bekymre seg over at du kanskje forlater henne. Det er derfor hun slapper av nå. Du må egentlig bare begynne å kutte ned på oppmerksomheten du gir henne, være fraværende, fortsette livet som før, ha mindre sex med henne. Da tror jeg fort det går opp noen bjeller for henne.

Hvorfor skal hun sitte og motta alle godene som trengs i et forhold og være fornøyd, når motparten er misfornøyd med at hun har gått opp i vekt. Det er en jævla dårlig deal. Hun har blitt en annen person enn den du har giftet deg med, på tide at du blir det også.

Anonymous poster hash: 51ae8...c8e

Endelig en som har forstått det.

Anonymous poster hash: 5c983...ab7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt klart. Stabil på 75 kg i 10 år nå. Trener både styrke, ski og jogging.

Vel, du høres ut some en veldig liten og spinkel mann. Kanskje du ikke burde dømme 7 kg???

Anonymous poster hash: 7baea...566

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vel, du høres ut some en veldig liten og spinkel mann. Kanskje du ikke burde dømme 7 kg???

Jakter vel ikke etter noe å ta TS på, gjør vi vel?

Anonymous poster hash: d3413...223

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, du høres ut some en veldig liten og spinkel mann. Kanskje du ikke burde dømme 7 kg??? Anonymous poster hash: 7baea...566

Lol, som om man kan si noe sånt uten å vite høyden. Er han normalt høy så er han normalvektig.

Forstår ikke dette hatet mot mennesker som holder seg i form.

Anonymous poster hash: 5c983...ab7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så det er greit å angripe vekta hans, men ikke dama til TS? Hva i all verden er det med enkelte kg-kvinner?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Blir a feit og ikke bryr seg, så er det bare å skille seg.

Håper du har god kontakt, så hun ikke stikker av med 50% av alt du eier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...