AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #21 Del Skrevet 11. mai 2015 Hun er nok gravid. Anonymous poster hash: 0d44f...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #22 Del Skrevet 11. mai 2015 Kanskje hun er gravid? Anonymous poster hash: 2fad4...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #23 Del Skrevet 11. mai 2015 Hvordan jeg vet det? På hvilken måte er det relevant for tema? Poenget er at hun lar lagt på seg 7 kg. Om det er 6,8 eller 7,3 eller nøyaktig 7 vet jeg ikke, men jeg vet at det er deromkring. Og det synes. Spørsmålet er om dette er vanlig og sånn mann må finne seg i.Den ene kompisen min sier at det egentlig er et tegn på at hun er fornøyd med meg, for hvis hun ikke hadde vært fornøyd så hadde hun holdt seg i form fordi hun fortsatt ønsket å gjøre seg attraktiv for andre menn. Anonymous poster hash: b6d23...883 HAHAHAHHHHH DU ER TEIT ASSAnonymous poster hash: 32c66...ee9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #24 Del Skrevet 11. mai 2015 HAHAHAHHHHH DU ER TEIT ASSAnonymous poster hash: 32c66...ee9 Dette er hvordan folk reagerer når noen skriver noe som er smertelig sant. Anonymous poster hash: d3413...223 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #25 Del Skrevet 11. mai 2015 Dette er hvordan folk reagerer når noen skriver noe som er smertelig sant. Anonymous poster hash: d3413...223 Smertelig sant at TS er så narsissistisk at han tror han har en overnaturlig evne så han kan *se* hvor mye folk har lagt på seg? HAHAHH, du er visst LIKE TEIT. Skriv med nick, så jeg kan huske hvem du er Anonymous poster hash: 32c66...ee9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 11. mai 2015 #26 Del Skrevet 11. mai 2015 7 kg er da ikke mye? Jeg ville kanskje ikke lagt på meg mye mer, men tror ikke jeg hadde begynt å klage på partner pga 7 kg. Derimot ville jeg jo prøvd å få vedkommende med meg ut og opp av sofaen. Og selvfølgelig snakket med han/hun! Kanskje hun ikke har det så bra for tiden?Anonymous poster hash: 688f1...8ae 7 kg opp viser godt hvis man er slank i utgangspunktet. Jeg gikk opp ca det samme i fjor, og det viste godt. Gjorde lite fysisk og spiste mye drittmat. Klærne passet ikke lengre. Jeg følte meg virkelig ikke bra, og merket at samboeren min hadde mindre lyst på sex... Ellers enig. Kommunikasjon er tingen. Det er ikke sunt å bare sitte i sofaen uavhengig av vekt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #27 Del Skrevet 11. mai 2015 Smertelig sant at TS er så narsissistisk at han tror han har en overnaturlig evne så han kan *se* hvor mye folk har lagt på seg? HAHAHH, du er visst LIKE TEIT. Skriv med nick, så jeg kan huske hvem du er Anonymous poster hash: 32c66...ee9 Nei, vekten er målt med vekt. Badevekt, en slik man har på badet, som man står på. Antall kilo vises på et display. Anonymous poster hash: d3413...223 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 11. mai 2015 #28 Del Skrevet 11. mai 2015 Nei, vekten er målt med vekt. Badevekt, en slik man har på badet, som man står på. Antall kilo vises på et display.Anonymous poster hash: d3413...223 Så du pleier å veie dama di? "Kom deg opp på vekta nå, jeg har dårlig tid - må være på jobb om 10 minutter... ja se der ja, gått opp 0,3 kg siden i går *skrive opp i notatbok*. Blir ikke noe sjokolade på deg idag!" 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #29 Del Skrevet 11. mai 2015 Gjør ikke alle menn det da? Man må jo passe på så partneren ikke forfaller, daglig veiing er en viktig del av det. Tror også det er vanlig at dama får lommepenger, slik at hun ikke kan kjøpe usunne ting når hun føler for det Anonymous poster hash: f3bc3...703 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #30 Del Skrevet 11. mai 2015 Kompisen din er en idiot, og du er en like stor idiot som ikke avfeier det han sier som dumskap (du burde heller kommunisert med kona di...). Kanskje kona di har oppdaget at du er en idiot og derfor gir faen, eller kanskje du også tiltrekker deg idioter og dermed har giftet deg med en. Ikke godt å vite. Skriver under på denne! Anonymous poster hash: 6749b...616 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 11. mai 2015 #31 Del Skrevet 11. mai 2015 7 kg... å hjelpes meg. Om hun var slank fra før av er hun sikkert innenfor normalvekt nå også. Hadde skjønt du reagerte om det var 50 kg.. men 7 kg er ingenting. Hvor overfladisk er du egentlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 11. mai 2015 #32 Del Skrevet 11. mai 2015 Anonymous poster hash: d3413...223 Om de har lik vekt som oss, digetal. Så står det siste tallet, på den personene som veide seg sist, om det ikke er nullet ut hehe Er det så nøye hvordan han vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjente Skrevet 11. mai 2015 #33 Del Skrevet 11. mai 2015 7 kg... å hjelpes meg. Om hun var slank fra før av er hun sikkert innenfor normalvekt nå også. Hadde skjønt du reagerte om det var 50 kg.. men 7 kg er ingenting. Hvor overfladisk er du egentlig 7 kg vises mye på meg iallefall. La på meg det i sommer og gjett om jeg så forskjell. Tok det fort av meg for å si det slik. Fikk ikke på meg buksene mine lengre og magen var mye større. Så 7 kg vises mye her i gården ja! Jeg kan til en viss grad skjønne TS. Synes det er viktig å ta seg bra ut for partneren og for sin egen del også 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 11. mai 2015 #34 Del Skrevet 11. mai 2015 Kanskje hun er gravid? Er sikkert bare en periode hun har, kanskje hun er sliten etter mye stress osv. Snakke med henne, spørr om alt er i orden, om hun har det bra. Ta henne med ut på tur i skog og mark. Hun vet selv at hun har lagt på seg, dette trenger ikke du fortelle henne, kanskje hun alt sliter med dette. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 11. mai 2015 #35 Del Skrevet 11. mai 2015 7 kg vises mye på meg iallefall. La på meg det i sommer og gjett om jeg så forskjell. Tok det fort av meg for å si det slik. Fikk ikke på meg buksene mine lengre og magen var mye større. Så 7 kg vises mye her i gården ja! Jeg kan til en viss grad skjønne TS. Synes det er viktig å ta seg bra ut for partneren og for sin egen del også Hun ser sikkert kjempe bra ut nå også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjente Skrevet 11. mai 2015 #36 Del Skrevet 11. mai 2015 Hun ser sikkert kjempe bra ut nå også. Ja, det gjør hun sikkert. Er jo ikke slik at man blir kjempefeit pga 7 kg Ville bare frem til at det kan vises ganske mye på enkelte. Men noen kan legge på seg ti kg uten at folk ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HeiHade Skrevet 11. mai 2015 #37 Del Skrevet 11. mai 2015 7 kg... å hjelpes meg. Om hun var slank fra før av er hun sikkert innenfor normalvekt nå også. Hadde skjønt du reagerte om det var 50 kg.. men 7 kg er ingenting. Hvor overfladisk er du egentlig Virkelig? 50 kg er der du skjønner det? Så hvis personen er slank så må de komme i fedme-klassen før det er lov å reagere? 7 kg vises ganske lett på en slank kropp. Du kan google "1 kg of fat looks like" eller noe og se for deg selv. Ikke minst er 7 kg et steg i en veldig dårlig retning, om hun så er normalvektig enda. Hvis det bare fortsetter i samme retning kan du jo sitte igjen med en helt annen ektefelle til slutt. Jeg forstå at TS reagerer. Jeg ville prøvd å snakke med kona om det og få henne til å forstå hvorfor du reagerer og at du ikke synes dette virker som en sunn utvikling, verken for henne eller for forholdet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #38 Del Skrevet 11. mai 2015 Virkelig? 50 kg er der du skjønner det? Så hvis personen er slank så må de komme i fedme-klassen før det er lov å reagere? 7 kg vises ganske lett på en slank kropp. Du kan google "1 kg of fat looks like" eller noe og se for deg selv. Ikke minst er 7 kg et steg i en veldig dårlig retning, om hun så er normalvektig enda. Hvis det bare fortsetter i samme retning kan du jo sitte igjen med en helt annen ektefelle til slutt. Jeg forstå at TS reagerer. Jeg ville prøvd å snakke med kona om det og få henne til å forstå hvorfor du reagerer og at du ikke synes dette virker som en sunn utvikling, verken for henne eller for forholdet. Ja, for vekten i seg selv gjør jo at man blir en helt annen. Blir helt ærlig ganske sjokkert over hvor mange slike tråder det finnes her inne. Er det virkelig slike ting folk bryr seg med i et ekteskap? Dette begynner rett og slett å bli jævlig trist og stusselig å se på. Om noen er i stand til å logge seg inn på Kvinneguiden for å klage over partnerens nye 7 kilo, kan en jo spørre hvordan vedkommende hadde håndtert eksempelvis sykdom hos partneren. Det er ikke en slik person jeg hadde ønsket å være gift med. Syns synd på dama di TS. Du fremstår som en dritt, og det gjør kompisene dine også. Anonymous poster hash: f562b...8c8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #39 Del Skrevet 11. mai 2015 Her var det mange hårsåre kvinner. Men til dere som mener at han skal snakke med henne om det. Hvis hun allerede ikke er motivert til å trene eller gå ned i vekt, hjelper det da at mannen hennes sier at hun har lagt på seg og at han har et problem med det? Har dere egentlig tenkt noe over hvor hårsåre kvinner er når det kommer til å diskutere vekt? Åssen skal han fortelle det til henne? TS: Du har bare en måte å få henne til å jobbe for å gjøre seg selv tiltrekkende igjen. Du skjønner, hun har fått den ultimate forpliktelsen hun kan få, og trenger ikke bekymre seg over at du kanskje forlater henne. Det er derfor hun slapper av nå. Du må egentlig bare begynne å kutte ned på oppmerksomheten du gir henne, være fraværende, fortsette livet som før, ha mindre sex med henne. Da tror jeg fort det går opp noen bjeller for henne. Hvorfor skal hun sitte og motta alle godene som trengs i et forhold og være fornøyd, når motparten er misfornøyd med at hun har gått opp i vekt. Det er en jævla dårlig deal. Hun har blitt en annen person enn den du har giftet deg med, på tide at du blir det også. Anonymous poster hash: 51ae8...c8e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. mai 2015 #40 Del Skrevet 11. mai 2015 Her var det mange hårsåre kvinner. Men til dere som mener at han skal snakke med henne om det. Hvis hun allerede ikke er motivert til å trene eller gå ned i vekt, hjelper det da at mannen hennes sier at hun har lagt på seg og at han har et problem med det? Har dere egentlig tenkt noe over hvor hårsåre kvinner er når det kommer til å diskutere vekt? Åssen skal han fortelle det til henne? Anonymous poster hash: 51ae8...c8e Altså, i stedetfor å spørre oss eller den dumme kameraten om kona hans elsker/ikke elsker han, så må han spørre HENNE. At en mann som er gift ikke forstår såpass er jo bare skremmende. Mistenker at ts er et troll, for det må da være grenser for dumskap. "Kona mi har lagt på seg, kompisen min sier det er fordi hun elsker (ikke elsker??!) meg, er det sant?" Nei, ærlig talt, kom deg ut av barnehagen, ts... Det har ikke med å være hårsår å være, men at en GIFT mann må lære seg å kommunisere med sin ektefelle når han blir usikker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå