AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Hei, jeg har slitt med kviser de siste årene og nærmer meg 20 år, er fortsatt ukysset men jeg har en veldig bra kropp og hud ellers, så tenker meg jeg vet grunnen. Men uansett, i høst prøvde jeg basiron men dette hjalp ikke noe særlig og dessuten så hatet jeg å bruke det, fordi det ødela håndkleder og sengetøy. Jeg spiser ellers variert og trener hver dag, vasker ansiktet med vann hver morning. Jeg har vært mye stresset i det siste men håper det gir seg utover sommeren, uansett er det verst på den ene siden hvor jeg har groper i huden (vil de noengang forsvinne ? ) Tips tas imot med stor takk, her er et bilde bare for å vise problemene bedre.. Anonymous poster hash: 7fbfe...14a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Jeg har selv vært plaget med kviser allerede tidlig på barneskolen og helt til nå. Er snart 24 år. Har prøvd diverse tabeletter, men kvisene kom tilbake igjen etter endt kur... Har bare gitt opp jeg... Har i tillegg store porer og arr... Ikke bra for selvtillitten nei..Anonymous poster hash: f9fc8...5e9
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Det er ikke så ille, men venstresiden av ansiktet ser stygt ut og jeg har lyst til å fikse problemet en gang for alle. På høyresiden er det ikke like ille men den er ikke noe pen å se på den heller, det eneste som ser normal ut er pannen.. Anonymous poster hash: 7fbfe...14a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Kviser er ikke årsaken til at du fortsatt er ukysset. Bestill Quinoderm på internett, veldig effektivt - og få deg (innvendig, i psyken, ikke pga huden) bedre selvtillitt som fungerer tiltrekkende på damer Anonymous poster hash: 539ae...dac
peppermyntete Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 Sats på en mild renseserie! Du kan jo for eksempel spørre på apoteket! Bra du har kuttet ut basiron i alle fall, den må jo være som gift for huden så sterk som den er. 1
Underhuden Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 (endret) Er du nøye med rens av huden morgen og kveld med gode renseprodukter? Bruker du dagkrem/nattkrem, skrubb eller maske? Har du vurdert en fruktsyrepensling i salong eller f.eks en Green Peel? Edit: Ser nå du kun vasker ansiktet med vann. Jeg ville absolutt anbefalt deg å bruke renseprodukt også. Endret 16. mai 2015 av Underhuden
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 Har du prøvd isotritinoin? Anonymous poster hash: 154dd...b2d
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Vil anbefale deg å gå til en hudlege, da kan de vurdere huden din og gi deg noe for det om de syns det er nødvendig ! Anonymous poster hash: 4c4bf...384 1
MinnisMus Skrevet 16. mai 2015 #9 Skrevet 16. mai 2015 Melkeprodukter og sukker kan føre til kviser. Prøv å unngå dette hvis du ikke allerede gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå